نفس مامان ،محمدرهامنفس مامان ،محمدرهام، تا این لحظه: 13 سال و 2 ماه و 23 روز سن داره

محمدرهام هستی مامان وبابا

سفر به مشهد مقدس

1391/2/18 13:55
نویسنده : مامان سمانه
1,932 بازدید
اشتراک گذاری

1391/01/25جمعه

ساعت 10:10دقیقه پرواز داریم واین اولین باره که من سوار هواپیما میشم واولین باره که بدون بابایی میرم مسافرت واولین باره که میرم مشهد مقدس پابوس امام رضا.

ومن از ذوق سفر برای اولین بار ساعت6:30صبح بیدار شدم.

میگن آدما تو سفر خیلی چیزا یاد میگرن من قبل از شروع مسافرت چمدان بستن یاد گرفتم.

ببینید................

مامانی به نظر شماهم این سایز چمدان خوبه؟؟؟؟؟؟؟؟

سفر

سفر

ازنظر استحکام زیپ بررسیش نمیکنی مامانی؟چشمکخنده

سفر

دیگه چه چیزایی باید بردارم؟؟؟؟؟؟؟؟؟

سفر

خوشحالم کردی مامان خندهنیشخندتشویقنزدیک بود فلاکس یادم برهقهقهه

سفر

مامان مطمئن باشم این آب نمیده؟؟

سفر

خب ببینم کیفیت این رنگارنگهایی که بابایی برای توی راهم خریده چطوره؟؟

دیگه چمدان من آماده اس

سفر

غروب روز جمعه در حرم مطهر

به این طاق طلایی پشت سرم میگن ایوون طلا

سفر

 

سفر

در مسیر برگشت از اولین زیارتم به هتل در صحن حرم

چقدر جای بابای خوبم خالیه

سفر

 

سفر

اینجا گلکاریهای قبل از ورود به صحن حر عاملی

سفر

هلنا-امیرحسین ومن(تنها مردان این سفر12نفره)

سفر

شنبه1391/01/26

رفتیم عکاسی وعکس گرفتیم

سفر

طرقبه

سفر

 

سفر

 

سفر

سفر

 

سفر

 

سفر

وبعد رفتیم زیارت امامزاده ها ناصر ویاسرکه البته من توی ماشین خواب بودم ودر مسیر برگشت گویا مامان سمانه یه لنگه پا بالای سرمن ایستاده بوده که خدای نکرده من نیفتم پایین.اینم از فداکاریهای شیرین مادرانشه دیگه.ماچماچماچماچ

سفر

وروز دوشنبه1391/01/28ساعت13:30پریدیم وبه دیدن بابایی که توی فرودگاه مهر آباد منتظرمون بود شتافتیم.

من در هواپیما

سفر

ودر نهایت فرودگاه مهرآباد

سفر

وپایان سفر شیرینی که تنها تلخیش نبود بابایی ودلتنگیهای من ومامان برای وجود نازنینش بود.

 

 

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (3)

مامان نگار
19 اردیبهشت 91 1:04
زیارتت قبول خاله همیشه به سفر
خاله سمیه
23 اردیبهشت 91 11:27
زیارتتون قبول ایشالله که همیشه بری سفر عزیزم اما این دفعه بابایی رو هم ببرین که تو این قدر غصه نخوری عسلم
تینا
16 اسفند 91 14:55
من خوشم از این برنامه وی یاد.... این برنامه خوبی است....