نفس مامان ،محمدرهامنفس مامان ،محمدرهام، تا این لحظه: 13 سال و 2 ماه و 23 روز سن داره

محمدرهام هستی مامان وبابا

عروس ماهها خوش اومدی...........

1391/2/19 2:48
نویسنده : مامان سمانه
1,772 بازدید
اشتراک گذاری

مامانم میگه:

اردیبهشت ماه خرمی کره زمینه،ماهی که نارنجهای شیراز پر از شکوفه میشن،ماهی

که توی کاشان جشنواره های گلاب گیری برپا میشه ،ماهی که جشنواره لاله ها بر

گزار میشه وخلاصه ماه زیبایی زمینه.

مامان وبابام درست یک ماه قبل از اینکه من توی دل مامانم مهمون بشم رفته بودن جشنواره لاله ها.

اینم چند تا از عکساشونه.

لاله

 

لاله

 

لاله

 

لاله

 

لاله

 

لاله

 

لاله

 

لاله

 

من در اولین روز اردیبهشت1391 برای اولین بار همراه مامی وپدرجون ومامان سمانه رفتم حرم حضرت عبدالعظیم.

هوا هم حسابی دلش گرفته بود وطوفانی بود.

اینم من در لبه حوض حرم

حرم

 

حرم

ای وای درب بطریم افتاد.گریه

حرم

بذار برش دارم.............................

حرم

ممنون پدرجون گلم که کمکم کردی.....................میخواستم مطمئن شم که حیاط حرم رو کثیف نکرده باشم.نیشخند

حرم

نکنم؟

یه گل کوچولو؟

غنچه ؟

حرم

مامانی نگفتی برگ نکن که.................

حرم

یه دونه دیگههههههههههه

حرم

گلبرگم توی لیستت نبود ....................

حرم

وای صاحبش اومد

حرم

قول دادم هیچی نچینم تا بذارن کناراین سبده عکس بگیرم.

حرم

این سبد مقیاسی باشه تا دفعه های بعدم باهاش عکس بندازم واز روند رشدم لذت ببرم.

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (1)

آرزوهای رنگی(گالری نقاشی)
20 اردیبهشت 91 7:44
سلام وتبریک به خاطر فرزند نازتان اگر دوست داشته باشید میتونم نقاشی فرزندتان را ازروی عکسش بصرت سیاه قلم یا رنگ روغن بکشم ودر وبلاگم قرار دهم تا مشاهده کنید وبعد میتونید بخرید کارهایم رادر وبلاگم میتونید ببینید منتظر بظرتون هستم موفق باشید