نفس مامان ،محمدرهامنفس مامان ،محمدرهام، تا این لحظه: 13 سال و 2 ماه و 16 روز سن داره

محمدرهام هستی مامان وبابا

سپهسالار

1391/5/6 0:41
نویسنده : مامان سمانه
2,342 بازدید
اشتراک گذاری

من یه مسافرت سه روزه به یه روستای خوشگل رفتم که اولین بارم بود اونجا رومیدیم .واز اونجایی که آبا واجداد ما همه شهرنشین بودن متاسفانه ما شهرستانی برای عوض کردن آب وهوا وحال وهوا نداریم واین روستای زیبا حدودا"40سال پیش توسط بابا بزرگ مامان سمانه کشف شده وشده تفرجگاه تابستانی خانواده ما.

گفتم بابابزرگ........ اینم بگم که بابابزرگ ِمامان سمانه بزرگمردیه ی که اگه از نزدیک ببینیدش حتما"عاشقش میشید.همه چی تمومه..........با خدا وبا ایمان،مهربون،دل جوون،اهل سفر وگردش،خوش خلق وخوش سفر که از خوبیهاش هرچی بگم کم گفتم.

خدایا به بزرگ خاندان نوین روز عمر طولانی وبا عزت وتن سلامت عطا کن تا همیشه سایه پرمهرش روی سر بچه ها ونوه ها ونتیجه هاش باشه.آمیـــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــن

دوستای گلم شما هم برای سلامتی وطول عمر نعمت خاندان ما دعا بفرمایید.

بابابزرگ مهربون ما 3تا نتیجه داره مهسا جون ،من وکیان جون که حدود یک هفته دیگه به دنیا میاد.

اینم عکس بزرگمرد خاندان در مسافرت اخیر.

سفر

سپهسالار کجاست؟

روستاییه در محله آسارا که خیلی قشنگه وهنوز بشریت اون رو خیلی از بین نبرده ولی متاسفانه در تلاشه که روستا رو از بکر بودن خارج کنهمتفکر

روستاییکه مجللترین هتلش یه سوییت نُقلیه که البته نوسازه مامانم میگه:تا همین سال گذشته  که میرفتیم یک اتاق از اتاقهای خود اهالی رو کرایه میکردیم که سرویسش وشیر آبش توی حیاط بود وبرای شستن ظرف یا دست وصورت آب ِگرمی نبود وتوی هوای خنک اونجا رسما"منجمد میشدیم ولی به قول بابایی اونم یه صفایی داشت.

سپهسالار یه امامزاده کوچیک وبا صفا هم داره که بالای کوهه وتا سالیان پیش باید از مسیر خاکی میرفتی بالای کوه ولی در حال حاضر برای کل مسیر پله های سنگی درست کردن که البته اینم یکی از دستبردهای بشریت به طبیعت بکر این روستاست.

اینم تصاویری از این روستای خوش آب وهوا:

آسمانی عاری از دود وآلاینده

سفر

وعقابی تیز پرواز(هنر عکاسی دایی جون)

سفر

امامزاده ای بر فراز کوه

سفر

سفر

سفر

مقبره ای نورانی در دل سرخ کوه

سفر

سفر

 

سفر

 

سفر

 

سفر

من از دور با اشاره این مکان رو به مامانم نشون دادم وگفتم جوجو ومامانی زوم کرد وعکس گرفت اگه تونستید جوجوها رو پیدا کنیدتشویق

سفر

به امید اینکه روزی بیاد که ما آدمها دست از ساخت وساز وتخریب روستاهای بکر مملکتمون برداریم.

 



پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (31)

بابا عليرضا
4 مرداد 91 13:14
روستاي خيلي زيبايي بود ولي من تو اوم عكس يه جوجو ديدم ؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟


بابایی بیشتر دقت کن 2تا جوجو میبینی.بووووس
نایسل خانم
4 مرداد 91 14:49
الهی ..خدا حفظشون کنه چقدر نورانی ان ماشالااااااااااااااااااااااابوسسسس


ممنون عزیزم.من که عاشقشممممممممممم
نایسل خانم
4 مرداد 91 14:50
عجب جایی امروز رفتم آزمایش فردا نتیجش میاد برام دعا کن
نایسل خانم
4 مرداد 91 14:51
من جوجو هاروندیدمم
مامان محمد و ساقی
4 مرداد 91 16:14
سلام سمانه جون.اول بگم که من جوجویی ندیدم بااین چشای خواب الودم.
چه روستای قشنگی.چه بابابزرگ خوشگلی.خدا حفظشون کنه و بهشون طول عمر و سلامتی بده.


سلام عزیزم.طاعاتتون قبول حق.ممنون از اظهار لطفت گلم.

جوجوها خیلی سر به زیرن یعنی دارن دونه میخورن یکیشون سفیده واون یکی قهوه ای.
پدربزرگ ارغو.ونی
4 مرداد 91 17:38
سلام دخترم سمانه جان سلام ودرود بی پایان بر چهره اهورایی وماه پدربزرگت ، پدر وپدرانت که همچنین نتیجه های صالحی دارند که گل هایی پرورده اند که عطرشان در فضای لایتناهی جز ارکان پاکان ودر نهایت فرشتکان پاک می باشد .خدا را شکر در نتیجه چنین کشت وکاری محمد رهام عزیز پرورده می شود که گلی از گلهای بهشت وفرزندی صالح است ..منم از چهره نورانی از پیشانی عبودیت این مرد صالح لذت بردم وبر صورت نیکویش بوسه زدم وبرای طول عمر با برکتش دعا کردم واز خداوندگار مهربان آرزوی نیکو وبرکاتش را خواستار شدم ..دختر گلم سمانه جان از اینکه قدم رنجه می فرمایید وبه این پدر مجازی سر می زنید وبا نوشتته های پرمهر فرزند وپدری دلم را شاد می کنی سپاسگزارم .معرفت الهی را برای خود وهمسر ومحمد جان را آرزو می کنم .


سلام پدر جون طاعات وعباداتتون قبول درگاه حق.
ممنون از تعابیر پر از محبتتون وبسیار ممنون بابت دعای زیبایی که در حق پدر بزرگ بینظیرم فرمودید.ومقدم پر مهرتون وقلم پر احساستون گلباران.
خاله مرمر
4 مرداد 91 18:10
خوش به حالتون هم واسه داشتن این بابابزرگ مهربون هم واسه محمدرهام هم واسه این تفریگاه قشنگ. زیارتتون قبول. کلی مُردیم از حسودی
راستی مامان سمانه با افتخار لینکتون کردم


خدانکنه عزیزم...درمورد محمدرهام وبابابزرگ نمونه ام شرمنده ولی روستا قابل شما رو نداره کمی بالاتر از سد کرجه.رفتید جای ما رو هم خالی کنید واز هوای خنک وتمیزش لذت ببرید.بوووووووووووووووووس
نایسل خانم
4 مرداد 91 18:48
مرسی عزیزمممم
maman e maneli
5 مرداد 91 0:55
mamnoon ke be web sar zadi pesmale shoma ham kheili khoshmel o khoshmaze hast khoda hefzesh kone
مامان کیان کوچولو
5 مرداد 91 1:16
ووووووووووووووووووواااااااااااااااااااااااااااااای خدا چقدر دلم هوای اونجا رو کرد .......................
خیلی امام زاده اشو دوس دارررررم سمانه جووونم....



منم همینطور عزیزم
مامان کیان کوچولو
5 مرداد 91 1:19
الهیییییییی قربون بابابزرگ نازم بشم ............
چقدر دلم واسش تنگ شده ...............
یاد اون آشی که اون سال پختیم بخیر .............
یاد آب بازی ها ....
یاد همه چی ........ خوش اون روزها ....
همین بابابزرگ هممونو با آب رودخونه خیس میکرد .........ههههههیییییییییییییییی
دلم گرفت ....... اشکام دارن میریزن سمانه جون ....



آره واقعا"خوش اون روزها.....ان شالله سال دیگه همگی میریم به علاوه کیان جونم.
الهی بمیرم ای کاش این پست رو بعد از زایمانت میذاشتم.ببخشید عزیزم
منم 2سال بود نرفته بودم خیلی دلم تنگ شده بود.ان شالله سری بعد با هم میریم.

مامان پوريا پهلووون كوچولو
5 مرداد 91 1:19
جاي بسيار قشنگيه البته عكاس ماهري هم بودين
هميشه به گردش و تفريح باشين


ممنون عزیزم .ان شالله شما هم همیشه شاد باشید
مامان کیان کوچولو
5 مرداد 91 1:21
ببخشید من دیووووونه احساساتی شدم و یاد خاطرات افتادم ..........
زیارتتوووووووون قبووووول ...
بعد از بارداریم حتما میرم .....


این فرمایشها چیه خانومی؟؟؟؟؟؟؟؟تو عزیزمیییییییی

ان شالله
مامان قند عسل
5 مرداد 91 3:51
خدا پدر بزرگ مهربون و دوست داشتنیتونو حفظ کنه.خیلی جای قشنگیه.طاعاتتون قبول.


ممنون طاعات شما همقبول ایزد منان
نایسل خانم
5 مرداد 91 10:18
عزیز دلم مرسی به فکرمی
نایسل خانم
5 مرداد 91 10:18
راستی گلم تو مامان کیان چه نسبتی با هم دارین


دختر خاله هستیم عزیزم
نایسل خانم
5 مرداد 91 11:52
آخییییییییییییی پس فامیلین


بله عزیزم
نایسل خانم
5 مرداد 91 12:21
امرسی بهم روحیه میدی فدات شمممم بوسسس
بابا علیرضا
5 مرداد 91 12:33
واقعا"حاجی خیلی مرده خیلی باحاله.عمرش 1000ساله باشه.واقعا"دل جوونه انگار 30سالشه


بابابزرگ عشقههههههههههههه
ترکان
5 مرداد 91 12:36
ایشالا پدر بزرگتون سالیان سال زنده و سلامت باشنچه جای باحالی بوده کاش ما هم میتونستیم بریمایندفعه رفتید جای منم خالی کنید
ببخشید کیان و محمد رهام چه نسبتی با هم دارن؟اول خودم حدس میزنم:محمد رهام میشه پسر عمه ی کیان؟


ممنون.....من ومامان کیان دختر خاله ایم.نسبت بچه ها میشه نوه خاله مامان
نایسل خانم
5 مرداد 91 14:07
میسی گلممم خیلی جالب بو خوندم فکرکنم من باید بزارم دو هفته دیگه برم آخه من همش االن دیدم 20 تیر بوده هنوز تازه دوهفته است
مامان کیان کوچولو
5 مرداد 91 14:15
همه رو کنجکاو کردیم سمانه جون..
خوشمان آمد ..


ههههههههههه ومن نیزهم
ترکان
5 مرداد 91 15:03
مرسی که به وبلاگم اومدیدجواب کامنتهاتونو همون جا میدم


خواهش میکنم عزیزم
مامان زينب
5 مرداد 91 16:46
سلام.
مهرباني تزئين لحظه هاست. براي مهرباني و به ياد ما بودنتان جوابي به جز سپاسگزراي نيست.
سپاسگزار و متشكريم.



خواهش میکنم .ممنون از حضور پرمهرتون
ilijoon
5 مرداد 91 17:06
چه بابا بزرگ مهربون وچه مناظر زيبايي اين روستا تو كدوم استانه؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟


استان البرز عزیزم
ilijoon
5 مرداد 91 17:06
مامان جون ممنون از لينكتون اميدوارم دوستهاي خوبي براي هم بمونيم


ان شالله
ilijoon
5 مرداد 91 22:28




مامانی درسا
6 مرداد 91 1:19
از خدا میخوام این برکتو حالا حالاها واستون نگه داره من اسم بزرگای خانواده ها رو برکت میگم ...... وای چه جایی خوش به حالتون ..... همیشه به خوشی


برای شما هم همچنین.........ان شالله شما هم همیشه شاد باشید.درسایی رو بماچووووووووووووووووون
الهه مامان روشا جون
6 مرداد 91 13:14
سلام سمانه جون.خخوبید؟چه جای باصفایی.عالی بود.ایشالا همیشه خوش باشید.
سایهپدربزرگتونم مستدام امیدوارم عمری با عزت و بادلی خوش داشته باشن.


سلام الهه جون .....ممنون از دعای قشنگت
sana
10 مرداد 91 17:45
واااااااای من عاشق مسافرتم.عکس ها خیلی جالب بودن.امیدوارم که خوش گذشته باشه


جای شما خالی .خیلی خوب بود.
مامان رهام
11 مرداد 91 12:04
سلام سمانه جون ببخشید دیر بهتون سر زدم کیس و داده بودم تعمیر.همیشه به گردش و تفریح


ممنون عزیزم