نفس مامان ،محمدرهامنفس مامان ،محمدرهام، تا این لحظه: 13 سال و 2 ماه و 23 روز سن داره

محمدرهام هستی مامان وبابا

ماجراهای من واُتــــــــــــــــوس

1391/7/6 1:05
نویسنده : مامان سمانه
1,265 بازدید
اشتراک گذاری

 

 

 

1391/06/29

1

من وبابایی رفته بودیم گردش تا از غروب آخرین روزهای تابستانیمون لذت ببریم که این شد حاصلش:

یک اتوبوس خوشگل وزیبا

 اتوس

من عاشق ماشینم وبه همه ماشینهای سواری با تشدید وغلیظ میگم:

ماششششششششش1

وبه همه ماشینهای بزرگ اعم از اتوبوس ومینی بوس وکامیون وتریلی وجرثقیل میگم:

اُتــــــــــــــــــــــــــــــوس1

امروزم بابایی که از سرکار اومد وبا هجوم نوای بییــــــــــــــــم،بییــــــــــــــــــــــم ِمن مواجه شد و در برابر زور وجبر ِمن تسلیم شد وراهی خیابون شدیم ووقتی برگشتیم خونه پدرجون اینا همه منو با یار شفیق تازه واردم دیدن وبهم تبریک گفتن.بلـــــــــــــــــــــه بابایی برام اتوبوس خریده بود.ممنونم باباعلیرضا

1

خلاصه من دیگه هیچ کسی رو تحویل نگرفتم وهمش سرم به ماشینم گرم بود واگه کسی از نزدیکی  اتوبوسم رد میشد من از ترس اینکه برش داره فریاد میزدم:نـــــــــــــــــــــــــــــــــــــــه

اتوبوس

تا شب موقع خواب رسید ومامانی به هیچ نحوی نتونست اتوبوس رو ازم جدا کنه ومن واتوبوس در آغوش هم لالا کردیم.

اتوبوس

مامانی داشت برای بابام با خنده تعریف میکردکه:

حتی وقتی دقایقی از به خواب رفتن محمدرهامم گذشت واتوبوس رو به آهستگی از بین انگشتهای ناز حلقه شده اش در آوردم .از خواب پرید وسراسیمه نشست وگفت:اتــــــــــــــــــوس

1

آخه مامانی من از دست شما چیکارکنم؟؟؟؟؟؟؟

اولش که با گرفتن اتوبوس اذیتم کردی حالاهم که با نور فلاش کورم کردی!!!!آخه عکس برای چی این موقع شب؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟

اتوبوس

ماماجووووووووو نمیذاری بخوابیم؟؟؟؟؟؟من واتوبوس خسته هستیمخمیازه

اتوبوس

1

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (15)

زهرا از نی نی وبلاگ213
6 مهر 91 15:48
به به عجب گردشی
به به عجب ماشینی
به به عجب پسرکوچولوی نانازی
هزارماشالا


ممنونم عزیزم
ادمین
6 مهر 91 16:00
سلام عزيزم. ماشالله نيني نازي دارين،خدا براتون حفظش کنه. خوشحال ميشم به فروشگاه من هم سري بزنيد. ------------------------------- .:: فروشگاه کوثر ::.. ارزانترين فروشگاه ايرانيان با تخفيفات ويژه ***کارتون جديد و زيباي عصر يخبندان 4 را فقط از ما بخواهيد**** www.kowsar-shop.persianblog.ir ------------------------------- خواهشا مرا لينک کنيد و سپس در بخش نظرات پست ثابت اعلام بفرماييد تا شما هم لينک شويد.
نایسل
6 مهر 91 18:09
اخی چه اتوبوسی خاله چه ناز خوابیده


ممنون خاله الی جون
مامان محمد و ساقی
6 مهر 91 18:51
تاوبوست مبارک عزیزم.آخی مثل ساقی با اتوبوسش خوابیده.دست بابای مهربونت درد نکنه.سمانه خیلی قشنگ می نویسی.


ممنون خاله جون

مثل همیشه به من لطف داری مینا جونم
مامان قند عسل
7 مهر 91 0:44
خیلی باحال بود.درکتون میکنم آرتینم عاشق ماشینه.کامل هم مراحل روشن شدن ماشینو یاد گرفته فقط خدا رحم کرده پاش به گاز و ترمز نمیرسه.


ماشالله به آرتین گل.
مامان قند عسل
7 مهر 91 0:45
راستی اتوبوست خیلی قشنگه خاله جون.مبارکت باشه.


ممنون خاله جون
مامان نیکان
7 مهر 91 5:51
ماجرای اتوس خیلی جالب بود.
آفرین به مامان سمانه که انقدر راوی خوبیه.


خیلی ممنونم دوست گلم
خاله مریم(مامان حسام کوچولو)
7 مهر 91 10:44
با این عشقت به ماشینای سنگین راننده میشی خاله. پس کی دکتر بشه؟


خاله جون هرچی قسمت باشه همون میشه ولی من به همه انواع ماشین علاقه مندم
الهه مامان روشا جون
7 مهر 91 12:02
مبارک ماشینتون آقا.این گلها رو از طرف خاله الهه پذیرا باش.
ایشالا چرخش واست بچرخه.
راستی خاله میشه بدی منم یا یه بوق باهاش بزنم یا یه عکس باهاش بندازم؟؟؟؟؟؟؟


ممنون خاله الهه جونم.قابل شما رو نداره خاله
الهه مامان یسنا
8 مهر 91 10:00
ای جونم!!!!!!!!!!!!!!!! اتوبوست مبارک


ممنون خاله جون
مامان رهام
8 مهر 91 11:44
سلام سمانه جون ............خوبید عزیزم؟
الهی فدات شم با اون اتو بوستچقد خوشگله عزیزم مبالکت باشم


سلام گلم خداروشکر خوبیم.
خدانکنه خاله مونا،چشماتون خوشگل میبینه
مامان کیان کوچولو
9 مهر 91 12:58
وااااااااااااای ماشالله چه کارای بامزه ای میکنه این گل پسر ............
چه اتوبوس خوشگلیییییییییییی دلم خوااااااااااااااااااااااست......
مبارکت باشه خاله جوووون
دست بابای گلتم درد نکنه که اینقدر تورو خوشحال کرده .........


ممنون خاله جون.اتوبوس اصلا"قابل شما وکیان جون رو نداره
شقایق(مامان محمد ارشان)
9 مهر 91 13:37
خاله اتوس خوشلت مبارک
ایشالا واقعیشو بخری!


میسی خاله جون قابل شما ومحمدارشان رو نداره.
مام پارسا
11 مهر 91 2:38
ای جااااااااااااااااااااااااانم فدای شیرین زبونیت بشم من خاله جون... اتوبوس خوشگلت مبارکت باشه عزیزم... پارسا هم همین اتوبوس رو داره ولی از بس با آینه هاش بلندش کرد هر دو تا آینه اش کنده شدن....مامانی خب بچه م حق داره چشمای خوشگلش اون وقت شب اذیت شد دیگه........بوس واسه پسری شیرین زبون


خدانکنه خاله جون.........چه جالب چون سر اتوبوس محمدرهامم دقیقا"همین بلا اومده
عمه اریسا کوشمولو
12 مهر 91 22:28
اتوبوس حوشگلت مباااارک خاله جونی
چه خوشگل تو رختخوابم بریدیش خاله
راستی مامان فعال شده یا من عقبم که خیلی از پستارو ندیده بودم


ممنونم خاله جون.نمیدونم شما که عزیز دلی حتما"مامان فعال شده