نفس مامان ،محمدرهامنفس مامان ،محمدرهام، تا این لحظه: 13 سال و 2 ماه و 23 روز سن داره

محمدرهام هستی مامان وبابا

عکسهای آتلیه 18ماهگی شاه پسر

1391/9/11 22:58
نویسنده : مامان سمانه
3,324 بازدید
اشتراک گذاری

سلام به روی ماهتون ،احوالات گرانبهاتون چطوره؟؟؟

دیدن اپیدمی شده همه از هم میپرسن به روح یا عمه اعتقاد دارین یا نه؟؟؟؟

حالا من میخوام بپرسم به طلسم اعتقاد دارین یانه؟؟

مامان به همراه خاله سارا من رو درست روزی که 18ماهم تموم شد به آتلیه بردن ودر آستانه 22ماهگی عکسهام به دستم رسید حتما الان میگید:اووووووووووو چه طولانی!!!!!!!!!!!!!

مامانم وخاله مهربونی که مسئول آتلیه است به این نتیجه رسیدن که عکسها طلسم شده چون یا ما نبودیم یا عوامل آتلیهنیشخندتعجبنیشخند

یه روزم که هردومون توی آتلیه حضور داشتیم ناگهان جناب برق تشریفشونو بردن.

ولی مهم الانه که عکسهام رسیده به دستم وداغِ داغ مامایی میذارتشون توی وبم.

آتلیه

 

آتلیه

 

آتلیه

 

آتلیه

آتلیه

 لباسهای نینی گولیامو شستم بذارمشون برای خواهرها وبرادرهام(قهقههبه پسوند جمع خواهر وبرادر دقت کنیدقهقهه)

جاداره ازپدرجون ومامی جون بابت این لباسهای خوشگلی که قبل از میلادم برام خریده بودن تشکر کنم وفرزندان بعدی هم قطعا"باید از حسن سلیقه من درنگهداری از این لباسها تشکر کنن.

 

همچنین از عمه فریده جون بابت این صندلهای گوگولی که با عشق برام خریده تشکر میکنم.مرسی عمه جون وعمو عیسی

آتلیه

 

آتلیه

 

آتلیه

اینجاگرسنم بود وهمکاری نمیکردم با یک بسته پفیلای محبوب سرمو گول مالیدننیشخند

 

آتلیه

با دیدن این دوچرخه شروع به بیتابی کردم وخاله مهربون آتلیه بهم اجازه داد باهاش بازی کنم وخودشم ازم عکس گرفت.دراصل این فیگور زاده ذهن خودمه.

آتلیه

 

آتلیه

 

واینجا هم به ذهن خلاق خاله سارا رسید که عینکشو بزنه به چشمای من

آتلیه

 

آتلیه

 

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (38)

مامان افسانه
12 آذر 91 0:06
ما شا ا... هزار ماشا ا... چه خوشگل پسری چه عکسهای قشنگی
خدا گل پسری رو براتون حفظ کنه
خوشحال میشم تبادل لینک داشته باشیم


ممنون از محبتت،بله موافقیم و با افتخار لینک شدید
مامان قند عسل
12 آذر 91 0:36
خیلی قشنگ بود.ماشااله به این پسر خوشگل و خوشتیپ.


ممنون عزیزم
خاله مریم(مامان حسام کوچولو)
12 آذر 91 0:44
هزار هزار ماشالله خیییییییلی عکسای قشنگی هستن البته جذابیتش مال محمد رهام عزیزمه


یک دنیا ممنون خاله جون
مامان محمد و ساقی
12 آذر 91 11:31
سلام عزیزم
مبارکت باشه
ماشا... یکی از یکی قشنگ تر شدند.
من از همشون خوشم اومد


سلام گلم ممنون از نظر پرمهرت
مامان محمد و ساقی
12 آذر 91 11:33
میگم آفرین محمد رهام جون که لباساتو تمیز و مرتب نگه داشتی
اونوقت خواهرهاااااااااااااااااااااااااااااااو برادرهاااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااای عزیزت میتونن ازشون استفاده کنند.
مامانی به هااااااااااااااااااااااااااااااااااااا توجه کن


واااااااااااااااااااااااااااااای مینا یعنی این همه!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
خاله مریم(مامان حسام کوچولو)
12 آذر 91 13:44
سلام عزیزم حسام کوچولو توی مسابقه نی نی های فشن شرکت کرده اگه زحمتتون نیست بهش رای بدید.پیشاپیش از شما تشکر می کنیم
این آدرسhttp://ninimod.niniweblog.com/post20.php
و اینم کد عکسها: 0019.
دو بار هم می تونید رای بدید. فقط اطلاع بدید که حسام کوچولو ازتون تشکر کنه.
راستی تا پنج شنبه مهلت دارید


چشم عزیزم
مامان پاتمه
12 آذر 91 18:08
عزیییییزم
عاشق عکس سوم شدم


ممنون از محبتت دوست گلم
مونا مامان امیرسام
13 آذر 91 7:36
__ (¯`·.·'¯) _______
___ `·.,(¯`·.·'¯) _____
_______ `·.,(¯`·.·'¯) __
___________`·.,.·´ ___

سلاام دوستم.امیرسام تو مسابقه نی نی فشن شرکت کرده.ممنون میشم به این لینک بری و بهش رای بدید.کد 24.
http://ninimod.niniweblog.com/post20.php
بووووووووووس


سلام عزیزم من دیروز به خوشتیپ خان رای دادم
مونا مامان امیرسام
13 آذر 91 7:38
وااا من این پست رو دیده بوودم پس نظرم کوو؟؟؟
واقعا برای من دعا کنید از دست این پسر شیطون .


ای جوووووووووووونم .هممون یه درد شیرین ومشترک داریم
مونا مامان امیرسام
13 آذر 91 7:39
عکسهاای اخری محشرن.
عکس سومی هم خیلی نانازی خندیدی.مثل فرشته ها شدی عزیزم.
مامانی ما هم سری اخر به همین وضع دچار شدیم
بوووووووووووووووس برای جوجو فشن 20


ممنون وسپاسگزار از این همه مهربونی
بابا عليرضا
13 آذر 91 7:58
دست مامانت درد نكنه كه اين همه برات وقت ميزاره پسر خوش عكس بابايي


خواهش میکنم عزیزم
ستاره زمینی
13 آذر 91 8:17
افرین و 100 افرین گل پسری لباسات را گذاشتی واسه خواهرا و برادرای دیگت...
ماشالا عکسات خیلی خوشگل شدند..


بله خاله جون،یک دنیا ممنون
مونا مامان امیرسام
13 آذر 91 8:39
دوباره سلام.
اول این رو بگم.قالب جدید مبارک.
راستش من خیلی خوشحال شدم چون بلاگت خیلی سخت برام باز میشد.فکر کنم خیلی سنگین بود.
دوم من به محمدرهام کوچولو رای دادم.امیدوارم برنده بشه.
بوووس برای جوجو فشن


بازم سلام،خوش اومدی دوستم .ممنون از محبتت عزیز دلم
مامان حسام کوچولو
13 آذر 91 9:54
دوست مهربان بابت آنچه که به من ارزانی داشته ای از ته دل سپاسگزارم از دلی که برای شما هیچ تهی ندارد.حسام کوچولو


قربون تو خوشگل پسر
خاله مریم(مامان حسام کوچولو)
13 آذر 91 10:01
من به گل پسرت با اون تیپ ای نازش رای دادم


ممنون عزیزم بینهایت سپاس
مام پارسا
13 آذر 91 12:53
ای جوووووووووووووووووووونم چه عکسای نازی
ماشالله به این گل پسری خوش عکس
آفرین جیگر که انقدر خوب همکاری کردی


ممنون از نظر پرمهرتون
مام پارسا
13 آذر 91 12:54
مامانی برو خصوصی


چشم
مامان افسانه
13 آذر 91 14:04
سمانه جون محمدرهام که عالی من بهش رای می دم پسرای منم محمدحسین با کد 0044و محمدطاها هم با کد 0046 توی مسابقه شرکت کردند خوشحال میشیم به ما هم رای بدبد
روی گل محمدرهام رو هم ببوس


به پسرای ماهت رای دادم عزیزم
مهرناز(مامان آرسام)
13 آذر 91 15:34
آقاااااااااااااااااا خییییییییییییییییلی محشر شده عکسا عالی عالییییی عالیییییییییییییی مبارکه عزیزم
ینی حرف ندارنا، معرکههههههه


واااااااااااااااااااای عزیزدلم ممنونم از این همه انرژی مثبت ومحبت
مهرناز(مامان آرسام)
13 آذر 91 15:35
راستی منم میرم به محمد رهام جونم رأی میدم
منم عکس آرسامو تازه دادم نمیدونم کی بذاره


ممنونم عزیزم منم به گلت رای میدم
عمه اریسا کوشمولو
13 آذر 91 23:38
قربونه پسمل نازو خوشتیپ و جیگرمون بشـــــــــــــــــــم من خاله جوووون
حسابی فشن شدی ها من که تا دیدم تو فشنها از همه فشن تری بدو بهت رای دادم عزیزدلم


یک دنیا سپاس برای مهربونی بی حد شما
عمه اریسا کوشمولو
13 آذر 91 23:43
چقد معصومی خاله جون ...یه مــــــــــاچ گنده


ممنون خاله مهربون
خواهر فرنازجان
14 آذر 91 10:01
سلام هزار ماشاله چه گل پسر نازی دارین
فرناز خاتون توی مسابقه نی نی های فشن شرکت کرده اگه زحمتتون نیست بهش رای بدید.پیشاپیش از شما تشکر می کنیم
این آدرسسلام عزیزم فرناز خاتون توی مسابقه نی نی های فشن شرکت کرده
این آدرسhttp://ninimod.niniweblog.com/post20.php
و اینم کد عکسها: 0019.
دو بار هم می تونید رای بدید. فقط اطلاع بدید که فرناز خاتون ازتون تشکر کنه.
راستی تا پنج شنبه مهلت دارید


سلام عزیزم اگر بازم حق رای داشته باشم چشم
مامان کیان کوچولو
14 آذر 91 14:10
مبارکه خاله جووونی خوشتییییییپ



ممنون خاله جونی
مامان کیان کوچولو
14 آذر 91 14:11
سمانه جونم یعنی واقعاً ؟؟؟؟؟؟؟
فرزندای دیگه ه ه ه ه ه ه ه ه ه ؟؟؟؟؟؟؟؟


آره واقعا من با تک فرزندی مخالفم ولی الان که بهش فکر نمیکنم تا بعد.......
مامان کیان کوچولو
14 آذر 91 14:12
همه ی عکسا خوشگلن ... مامانش خسته نباشی ...
بوووووس واسه جفتتووون

راستی بهت رای هم دادم خاله ..


یک دنیا تشکر از خاله سمیه جونی
سارا مامان راستین
14 آذر 91 18:31
سلام عزیزم پسر خوشگل و شیرینی داری عکسهاش هم معرکه شده به ما هم سر بزنید از تبادل لینک خوشحال میشیم اسم وب ما، راستین عزیزترین پسر دنیاست


ممنون،بله حتما وبا افتخار
مامان قند عسل
15 آذر 91 0:38
عکسات خیلی قشنگه عزیزدلم.


ممنون خاله جون
شقایق(مامان محمد ارشان)
15 آذر 91 18:03
وااااااااااااااااااااااااااااااااای قربون عکسای باکلاس پسری برم من که هر روز میام میبینمش...
سمانه جون من دنبال 1آتلیه خوب با قیمت مناسب میگردم... شما گوگولی رو کجا میبری؟


یه آتلیه آشنا دارم که البته به واسطه محمدرهام جون باهاشون دوست شدم گلم
ملی مامان میکاییل
15 آذر 91 23:49
خیلی قشنگ یود واقعا لذت بردم
قوربونت برم عزیزم خوشگلممممممم


ممنون از نظر لطفت گلم
مامان محمد و ساقی
16 آذر 91 1:05
سلام
سمانه جون من از وبم تو مسابقه نی نی فشن رای داده بودم.محمد از وبش به محمد رهام عزیز رای داد.امیدوارم موفق باشی.


یک دنیا ممنون از خودت وپسرناز وبا محبتت
ترکان
16 آذر 91 10:39
سلام سمانه جونم خوبی؟عکسای رهام جونی فوقالعاده بودنشرمنده من قبلاً تو این مسابقه شرکت کردم نمیدونستم رهامم هست


سلام عزیزم یک دنیا ممنون از حضورت،دشمنت شرمنده گلم
مامان افسانه
16 آذر 91 12:06
گلم به محمدرهام رای دادم روی گل پسرت رو ببوس


ممنون عزیز دلم از محبتت
Mumy
16 آذر 91 16:41
خیلییی عکساش خوشگل شدن ماشاالله


ممنونم عزیزم از نظر پرمهرت
مامانی درسا
17 آذر 91 2:38
جیگرتو پسر خوش استیل برم من ....... میگم امضاء نمیدی مخمد رهامی ...... هزارتا نه نه هوارتا بوس واسه شما پسر عزیزم


ممنون خاله جونی از ابراز این همه محبت
سپیده
17 آذر 91 16:11
سلام سمانه خانم. خیلی وقت بود ازتون خبر نداشتم. ممنون بهمون سر زدید. بعضی از پستها رو نظرخواهیشو فعال نکردم.
http://koodakeman91.niniweblog.com/


عزیزم با بزرگ شدن گل پسرم وورووجک شدنش کمتر وقت نت گردی دارم ببخشید
♥ الهه مامان روشا جون♥
18 آذر 91 0:26
سلاممممممممممممم .اول از همه اینکه همه عکسای آقا محمد رهام خوشگل شده.قربونش برم با اون ژستا و فیگورای با مزه اش.
دوم اینکه آفرین به مامانی که کمر همت رو بسته که مهد کودک راه بندازه.
شوخی میکنم.خیلی ایده ی خوبیه.من تک فرزندم الان با اینکه ماشالا روشا یه لحظه یه جا بند نمیشه و این همه اذیتم میکنه همش میگم بازم بچه میارم چون واقعا خودم تنها بودم و خیلی وقتها از این قضیه ناراحت بودم.
سوم اینمه من الان که اومدم وبتون فهمیدم آقا خوشتیپ خودمم تو مسابقه شرکت کرده من دو نفر از دوستام تو نظرات وبلاگ گفته بودن رای بده با کمال میل رای دادم و به خاطر اینکه خودم و روشا مریضیم خیلی وبگردی نمیکردم.الان کلی شرمنده شدم.

ممنون خاله جونی از این همه مهربونی
دشمنتون شرمنده خاله جون این حرفها چیه روشا جون رو ببوس
مامان پوريا پهلووون كوچولو
20 آذر 91 13:37
ماشاالله به اين گل پسر خودمون چقدر عكسات زيبا بودند كلي لذت بردم و مخصوصا از عكس كرواتي خيلي خوشم اومد


یک دنیا سپاس از الطاف بیکرانتون