نفس مامان ،محمدرهامنفس مامان ،محمدرهام، تا این لحظه: 13 سال و 2 ماه و 22 روز سن داره

محمدرهام هستی مامان وبابا

درس عشق ورزیدن به همنوع

1391/6/29 12:18
نویسنده : مامان سمانه
1,477 بازدید
اشتراک گذاری

پسرگلم سلام

امیدوارم همیشه خوب وتندرست باشی ماه من.

الان که داری این مطلب میخونی نمیدونم چندسالته ولی مطمئنم حال امروز منو میفهمی اینو از هوش وعاطفه سرشاری که توی این سنِ کم ازت میبینم  میتونم تشخیص بدم.

ماه من توی روزگاری که از همه میشنوم مهربونی ومحبت مرده،آدمهایی کنارم هستن که توی عشق ورزیدن بی بدیلن،آدمهایی که فقط ازم توقع ندارن،آدمهایی که منتظر نیستن تا از من بهشون عشقی برسه وبعد چند صدم اونو اونم از روی وظیفه واجبار بهم پس بدن. آگاه باش نفسم که همیشه وهمه جا توی تمام فراز ونشیبهای زندگی هم هستن کسایی که داشتنشون برای خیلیییییییییییی ها رویا وآرزو شدهوتو باید قدر اونا رو بدونی.

عشق اهورایی من ،شخصیت نیک وقلب مهربون آدمها نه فاصله نسبی ونه مسافتهای دور مانعش میشه.اونی که خوبه همیشـــــــــــــــــــــــــــــــــــه خوبه واز خودش انرژی مثبت ومحبت اتساع میکنه.عمرمادر هیچ وقت خودت رو برای ارتباط با اطرافیان به نزدیکی وقوم وخویشی محدود نکن.هیچ وقت نذارفاصله سنی برای دوست بودن ودوست داشتن محدودت کنه وبا این همه به این نکته هم دقت کن که هرکس زبان چرب ونرمی داشت هم یک دوست واقعی نیست.اونی که توی خوشیهات کنارته هم الزاما"دوست خوبی نیست.اونی که توی سختیها کنارته واونی که با محبت بیش از حدش غافلگیرت میکنه دوست خوبیه نفسم.

 

همه اینارو گفتم که از یه دوست مجازی ووبلاگی که 10سال از خودم کوچیکتره بگم:

حتی فکرشم نمیکردم که دختری که 10سال ازم کوچیکتره بتونه این همه عشق نثارم کنه،دختریکه نه دیدمش ونه حتی صداشو شنیدم.دختری که جواب سوالامو انقدر قشنگ وکامل دادکه انگار داشتم با یه استاد دانشگاه صحبت میکردم.و برام کتاب تهیه کرده والان داره از کیلومترها اون طرفتر برام ارسال میکنه.آره مامانی درست فهمیدی نام  این الهه مهربونی

 

ترکان جوووووووون

حالا من درقبال این همه مهربونی هیچی ندارم که عرضه کنم فقط یه دعا براش میکنم که دوست دارم همه خواننده هام بگنن :آمیـــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــن

 

خدایا به حق قلب مهربون این فرشته خانوم همه آرزوهاش رو به حقیقت پیوند بزن.

 

آمیــــــــــــــــــــــــــــــــــــن

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (31)

مامان محمد و ساقی
29 شهریور 91 12:47
سلام.خیلی زیبا بود.آفرین به این دوست خوبمون.
مامان کیان کوچولو
29 شهریور 91 12:48
الهی------------------ آمین... آره سمانه جونم منم باهات موافقم خیلی مهربووووونه این گل ناز ......
مامان کیان کوچولو
29 شهریور 91 12:52
گلم ممنون از راهنماییت .... آره یه وقتایی همینو میدم اما بدون اندازه ومقدار.....اما منم شربت انگلیسی رو دارم میدم (همون خارجیشو عموش براش گرفت)... از روزی که دادم خیلی زور پیچاش کم شده آخه این همه زور زدن واسه مریضیشم بده..... حالا تو میگی مضره باز به شک افتادم ....


دکتر گل من که با ایرانیش موافق نبود بعدم که قحطیش اومد من بهش گفتم مامانم یادم داده یه هم چین چیزی درست مکنم گفت خب از اول همینو به جای شربت میدادی!!!!!
ترکان
29 شهریور 91 12:53

آخه با این حرفا که بدتر دلم براتون تنگ میشه.سمانه جون چوب کاری نفرماییدکوچیکترین کاری بود که از دستم بر میومد به خدااصلاً انتظاره یه همچین پستیو نداشتمغافلگیر شدم حساااااابیمحمد رهام جونم مامانت یه کمی پیاز داغ مسئله رو زیاد کردااااااااااااابازم مرسی سمانه جوون.مطمئن باش که خودت خیلی خوب تر و مهربون تر از منی که عاشقت شدمراستی خصوصی داری عزیییییزم


منم دلم برات فندق شده هنوز نرفتههههههه

نه عزیزم اینایی که گفتم اندکی از خوبیهاته جدی میگمممممممممم

ببین چقدر همه دوست دارن .آخه من جواب این همه کامنت عاشقانه رو چی بدم؟؟؟؟؟؟؟؟هممون عاشقتیممممممممممممممممممممممممممممم مهربون
نایسل
29 شهریور 91 13:59
آمیننننننننننننننننننننن منم خیلی دوسش دارم خیلی
ترکان
29 شهریور 91 15:48
مرسی سمانه جوون همه به من لطف دارنمنم همتونو دوست دارم.ایشالا کنکورم زود تموم بشه باز برگردم پیشتون مرسی از همه ی دوستای مهربون با این کامنتهای قشنگ و به قول سمانه جوونم عاشقانه ولی.....حالا من با این همه هندونه که تحویلم میدین چیکاااااااااااااار کنم؟
شقایق(مامان محمد ارشان)
29 شهریور 91 16:43
آمین حالا که داره میره من دلم براش تنگ میشه...
مامان محمد و ساقی
30 شهریور 91 18:22
سلام.ممنون از تبریکت عزیزم.پست تولد آمادستا


سلام اومدیم با سرعتی فراتر ازنور
نایسل
30 شهریور 91 21:07



نایسل
30 شهریور 91 21:08
چشممممممممممممممممممممممممممممممممم عسلممم میام زود زود
مونا مامان امیرسام
31 شهریور 91 2:50
مامانی شما از کدوم شهرید؟؟؟؟؟؟؟


تهران
عمه اریسا کوشمولو
31 شهریور 91 14:49
اااامییییییییین
مامان سمانه جون انقدر خودت خوبی که بقیه رو خوب میبینی و کار ترکان جون حتما یکی از محبتهای خودته که داره منعکس میشه طرف خودت عزیزم


ممنون دوست جون نظر لطفته
خاله مریم(مامان حسام کوچولو)
31 شهریور 91 20:31
دست گلش درد نکنه


بله واقعا"دستش درد نکنه
نایسل
1 مهر 91 11:33
misiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiii
نایسل
1 مهر 91 13:14
مرسی عزیزممم لطف داری
الهه مامان یسنا
1 مهر 91 13:43
میدونم چی میگی من هم باهات موافقم که مهربونی کردن به فاصله دور و نزدیک نیست. اینجا اینقدر دوستای یکدل و یکرنگ پیدا کردم که حد و حساب نداره. من هم یه آمین میگم واسه دعای قشنگت. دوستیتون همیشه ماندگار و پایدار
مامان مجتبی ومحمدرضاومهدیار
1 مهر 91 17:47
سلام گلم ممنون که جویای حالم بودی شما چطورید عزیزمون خوبه


سلام عزیزم ممنون خوبه
مامان مجتبی ومحمدرضاومهدیار
1 مهر 91 17:48
افرین به شما که قدر دوستیها را میدونی


خجالتم ندید لطفا"
محمد رهام مجللی
2 مهر 91 9:07
سلام دست شما درد نکنه به محمدرهام ذسلام برسون
مامان مجتبی ومحمدرضاومهدیار
2 مهر 91 15:17
افرین به این دوستیها


D>D>
مامان مجتبی ومحمدرضاومهدیار
3 مهر 91 8:06



ممنون از این همه محبت
ارغوان
3 مهر 91 10:00
برای فسقلی


ممنون ارغوان جون
مامان رهام
3 مهر 91 11:35
خصوصی
مامان رهام
4 مهر 91 10:45
سلام سمانه جونم فک کنم مدیریت به خاطر اینکه موهام باز بوده بستن.دیر جنبیدی عزیزم خیلی از دوستا عکسارودیدن


ای بابا این منصفانه نیست من خونه نبودم گریهههههه
شقایق(مامان محمد ارشان)
4 مهر 91 17:04
خاله جونی سلام
بالاخره این مامان تنبل عکسای سیسمونی پسری رو گذاشته تو وبلاگش!


آخخخخخخخخخخخجون.الان میام پیشتون
مامان پوريا پهلووون كوچولو
6 مهر 91 1:17
عزيز چرااپ نمكني
من با وبت مشكل دارم باز نميشه چرا


یه عالمه مطلب برای نوشتن ندارماااااااا چشم به زودی اپ میکنم.

جدا"نمیدونم چرااینطوریه
شقایق(مامان محمد ارشان)
6 مهر 91 13:04
سمانه جون بازم دیر کردی؟
دلم براتون تنگید!


شرمنده شقایق جونم الان میام برات توضیح میدم.کمی حال ندار بودم گلم
زهرا از نی نی وبلاگ213
6 مهر 91 15:50
آممممممممممممممممین
الهه مامان روشا جون
7 مهر 91 12:05
چه دوست خوبی.انشاا... موفق باشه.
مام پارسا
11 مهر 91 3:14
خیلی قشنگ بود خانومی... واقعاً من هم باهات موافقم ... علاقه داشتن نیاز به زن و نسبت فامیلی نداره...فقط دل مهربون می خواد چه دختر دوست داشتنی و خوبیه این ترکان خانوم