نفس مامان ،محمدرهامنفس مامان ،محمدرهام، تا این لحظه: 13 سال و 2 ماه و 22 روز سن داره

محمدرهام هستی مامان وبابا

اولین یلدا

1391/10/2 4:04
نویسنده : مامان سمانه
4,081 بازدید
اشتراک گذاری

برای اولین یلدای عمرم مامان وبابام خیلی کارا کردن مثلا"

بابایی لباس هندونه ای برام خرید ومامانم کلی تنقلات که منم بتونم بچشم درست کرد .

یلدایلدا

ما 2بار مراسم یلدا برگزار کردیم که شب اول جای هندونه جون خالی بود ههههههههههه

اول ازهمه یک عکس مودب وبی حرکت

یلدا

اینم یه میز ساده با خوراکیهای سالم ومامان پز

یلدا

واینم ژله ای که بعداز کلی زحمت که مامانم کشید در اثر حادثه خراب شد

یلدا

مامانی من کلاه دوست ندارممممممممممممممممممممممممممممم

چرابرام کلاه هندونه ای درست کردی؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟

یلدا

فکر کردی مامانی جغجغه بدی دستم کلاه سرم میره هرگززززززززززززززززززززززززززززز

باسرعت نور پرتش میکنم ونمیذارم کلاه سرم بذاری!!!!!!!!!!!!

یلدا

یعنی اجازه میدن من به اینا حمله کنم؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟

یلدا

هوممممممممممممممممم به به..........به نظر خوشمزه میانخوشمزه

یلدا

درآخر این گلو به مامان وبابای مهربونم که این اولین یلداروبرام جشن گرفتن تقدیم میکنم

یلدا

میگن امشب بلندترین شب ساله وباید حافظ خوندو یه عالمه تنقلات وآجیل وهندونه وانارو..........خورد ماداریم میریم خونه پدرجون تا این رسما رو اجرا کنیم شماهم بفرمایید.

هوراااااااااااااااااااااااااااااااااااااااا

مامی وپدر جونم به من برای اولین یلدام سکه هدیه دادن .

یلدا

حالا عکسهای یک پسر هندونه ای با هندونه واقعی

 اینم منو هندونه

یلدا

ببینم صدای طبل میده یانه؟؟باید یاد بگیرم درآینده برای خانوادم هندونه خوب بخرم.

مامانم میگه برای اینکه مرد بزرگی بشی باید تجربه های بزرگ داشته باشی.

یلدا

یلدا

وامشب یاد گرفتم ظاهر هندونه خیلی مهم نیست باطنش باید شیرین باشه مثل هندونه ما.

مامانم میگه ای کاش آدما هم همه این طوری باشن.هندونه شیرین من.

ای بابا کلاه هندونه ای من تو اینجا چیکار میکنی؟؟؟؟؟؟!!!!!!!!!

یلدا

مامان این اینجا چی میخواد؟؟؟؟؟؟؟؟؟مگه نگفتم کلاه دوست ندارم.چی؟؟؟؟؟؟برای من نیست پس برای کیه؟؟؟؟؟؟؟؟؟هندونه؟؟واقعا؟؟؟؟؟؟؟؟؟

 

ولی هندونه جونم من نمیذارم کلاه سرت بره نگران نباش..............

یلدا

دیدی مامان سمانه هندونه هم سرش نذاشت.اونم دوستش نداره قهقهه

یلدا

فشارش بدم خراب میشه؟؟؟؟؟؟؟

یلدا

 واینم میز شب دوم ما به علاوه خوراکیهای ویژه کودک

یلدا

دعا:

خداجونم به تمام ایرانیها عمر یلدایی وباعزت ولب خندون بده وتمام بچه های ناز نازی این سرزمین رو سلامت وسربلند بدار.آمین

یلدا

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (1)

ثمین
2 دی 91 13:43
سلام سمانه جان
با اجازه جشن یلدای امسال و پارسال رو گزاشتم در ژورنال دنیای نفیس!
واااااااااااای چ جشن قدم خوشکلی!
با اجازه بزودی اونم میزارم!


سلام عزیزم از لطفت ممنون ولی هنوز عکسهای یلدای امسال گل پسرمو نذاشتماااااااااا،ان شالله پست بعدی