نفس مامان ،محمدرهامنفس مامان ،محمدرهام، تا این لحظه: 13 سال و 2 ماه و 15 روز سن داره

محمدرهام هستی مامان وبابا

جشن یلدای گروهی

1391/10/2 4:15
نویسنده : مامان سمانه
2,255 بازدید
اشتراک گذاری

روز دوشنبه 1391/09/27

همراه دوستهای همسن وسالم به پیشواز یلدارفتیم.این جشن به یاد موندنی به دعوت دوست خوبم ارشان جون انجام شد وخیلی خیلی به هممون خوش گذشت.دست مامان وبابای گلش درد نکنه که این زحمت رو به جون خریدن تا یه روز شاد وبه یاد موندنی برای ما رقم بزنن.

از چند روز قبل مامانی به شدت برنامه های هواشناسی رو دنبال میکرد1از روز یکشنبه هوا زمستونی شد وبرف توپی باریدن گرفت1 ومامانی غصه دارشده بود که اگه دوشنبه هم بباره چطوری باید از غربیترین نقطه تهران به شرقیترینش بریم؟؟؟؟؟سوالمتفکرسوال

خلاصه خدا بهمون لطف کرد ودوشنبه هوا آفتابی شد ولی خیلی سرد بود1 وما به لطف مهربان پدر قُطرتهران رو طی کردیم وبه منزل ارشان جون رفتیم.هرکدوم از مامانا یه زحمتی کشیده بودن تا این بزم هرچه با شکوهتر برگزار بشه.دست همشون دردنکنه1

اینم میز یلدای گروهی فرشته های بهمنی

یلدای گروهی

من وکسرای نازنین

یلدای گروهی

قرارشد تا جایی که ممکنه مجلس با تم هندونه 1برگزارشه به همین دلیل من ومامانی قرمز پوشیدیم وبادکنکها هم سبز وقرمز بود.

یلدای گروهی

بادکنک سبز ومحمدرهام قرمزپوش

یلدای گروهی

کلی با دوستام بادکنک بازی کردیم وبهمون خوش گذشت.

اینجا دارم با تمام قدرتم بادکنک رو برای احسان میندازم.1

ساعتگرد:

احسان-من-باران-رها(پشت سر باران)مایا

یلدای گروهی

آخیششششششششششش خیلی مزه داد،حیف که خسته شدم وبه استراحت نیاز دارم.

یلدای گروهی

این تاج خوشگل هنردست خاله بهار مامان باران جونه واقعا دستش دردنکنه1

یلدای گروهی

حالا نوبت به کیک خوشگل وخوشمزه خاله مرضیه مامان ارشان جون میرسه،جای دوستهایی که نبودن سبزهندونه ای

 

1

ساعتگرد:

خودم-محمدمهدی (پشت سرمن)-ارشان-عسل-نینیهای پشت به دوربین یادم نیست کیا بودن-آوینابا تاج هندونه ای-محمدامین درحال حرکت-رها-مایا-رایان(پشت سر مایا)

یلدای گروهی

وشیرچه بعضی از دوستان درکیک

یلدای گروهی

من ومحمدامین دراوج خستگی به دستهای آوینا خیره شدیم

یلدای گروهی

 

یک عکس خوشگل از طرف خاله ملی که عکاسیش حرف نداره.

 

یلدای گروهی

1

روزخیلی خیلی خوبی بود وبه من ومامانم واقعا خوش گذشت.

به صد یلدا الهی زنده باشید

اناروسیب وانگورخورده باشید

همیشه شادِشادِ شاد باشید

1

پسندها (1)

نظرات (26)

ستاره زمینی
2 دی 91 8:25
عجب یلدای به یاد ماندنی میشه واسه محمد رهام جان
دست مامام ارشان جونم درد نکنه که زحمت کشیدند.
انشالله همیشه به جشن و شادی گل پسری/


بله واقعا بنده خدا زحمت کشیده بود وبا وجود این فسقلیها خونش منفجر شد
مامان کیان کوچولو
2 دی 91 11:34
ای جان .. معلومه که خیلی خوش گذشته ..
اما چه حرکت عظیمی کرده مامان آرشان معمولا همه میگن بچه هارو نیارین که خرابکاری نکنن ...
فقط خدا و کسانی که اونجا بودن میدونن چه آتیشی سوزوندن این شیطونک ها ...




با اینکه همه مامانا مواظب بچه ها بودن ولی بازم خونش به هم ریخت بنده خدا
مامان کیان کوچولو
2 دی 91 11:35
سمانه جوون ، محمد رهام چه نگاهایی به آوینا میکنه .. همش زوم ه روی آوینا


آره جدیدا وسواسی شده ،بدش اومده بود دستهاش کیکی شده
ملی
2 دی 91 13:14
خیلی خوشگل بود ساله دیگه ما رو هم دعوت می کنی که ؟؟؟
خصوصی داری


قدمتون روی چشم ،حتما عزیزم
مامان محمد و ساقی
2 دی 91 13:48
سلام عزیزم
به به خلاصه گذاشتی این پستو.منتظرش بودم.تو فیس بوک عکسش رو دیدم ولی با گوشی که فایده ای نداشت.چه چشن باشکوهی.آفرین به شما مامان های مهربون و بچه های دوست داشتنیتون.امیدوارم که همیشه محقل گرم و صمیمی داشته باشین و خنده به روی لبهاتون باشه
عکسها خیلی قشنگ بودند سمانه جون


سلام خانومی
بله دیدی چه تنبل شدم من،ممنونم عزیزم ان شالله شماهم همیشه شاد وخندون باشید
مامان مجتبی ومحمدرضاومهدیار
2 دی 91 14:31
برنامه قشنگی بود همیشه شاد باشی عزیزم


یک دنیا ممنون
خاله مریم(مامان حسام کوچولو)
2 دی 91 14:39
به به چه زیبا و به یاد ماندنی


جای شما بسیار خالی
مامی طاها
2 دی 91 14:42
درود
با اولین پا نهادن به دنیای انسانهای روی زمین به روزم
بیا و در جشن تولد من تو هم مهمان باش
منتظر قدم رنجتون هستم
بدرود



چشم حتما
مامات افسانه
2 دی 91 15:16
عالیییییییییییییییی بود ما که خوشمان امد چه برسه به رهام جون



جای شما بسیار خالی عزیزم
مهرناز(مامان آرسام)
2 دی 91 15:59
به به به عجب جشن قشنگی
چقده همه چیز قشنگ و هندونه ایه!
محمد رهام خوشگلم که اون وسط مسطا مثل یه هندونه ی خوردنی چشمک میزنه به آدم
یلداتون مبارک


ممنون از نظر لطفت گلم،یلدای شما هم مبارک
مريم مامان آريا
2 دی 91 18:13
چه يلداي خاطره انگيزي
خوشحالم بهتون خوش گذشته.
بيصبرانه منتظر تولد محمد رهام جون هستم
پيشاپيش مبارک


یک دنیا ممنون عزیزم
مامان راستین جون
2 دی 91 18:16
عزیزم یلدات میارک مطمئنم به تو و مامانی خیلی خوش گذشته و چقدر ایده جالبی بوده برای بچه هامون که شاید خیلی کم بچه دور و برشون می بینن


بله خیلی عالی بود دوست خوبم
مامان پارسا
2 دی 91 18:18
مبارکه ایشالا همیشه به شادی


یک دنیا ممنون
سارا مامان راستین جون
2 دی 91 22:24
سلام سمانه جون، قالب وبلاگ جدید مبارکه خیلی خوشگل شده خسته نباشی. محمدرهام جون رو ببوس


سلام عزیزم،ممنون گلم،شماهم گل پسرا رو ببوس
مونا مامان امیرسام
3 دی 91 1:14
به به چه یلدای به یاد مووندنی ای.
ووی اگر امیرسام بود .......همه کیک رو .....
تیپ محمدرهام جونم هم مثل همیشه عااالی.
خووش باشید.
برای دووست گلم و گل پسرش


قربونت برم دوست جونم،عاشق خودتو وگل نازتم
مامان قندعسل
3 دی 91 2:55
عجب جشن خوبی.دستتون درد نکنه بچه ها حسابی کیف کردند.کاش ما هم اونجا بودیم که آرتین دست از خجالتی بودن برداره.


جای شما خالی بود عزیزم
شقایق(مامان محمد ارشان)
3 دی 91 10:12
به به چه یلدای قشنگ و خاطره انگیزی
یلدات مبارک گل خالهههههههههه


ممنون خاله جونی
مامان یسنا
3 دی 91 15:08
به به!!! جای ما خالی واقعا همیشه شاد باشید


بله واقعا جاتون خالی بود
♥ الهه مامان روشا جون♥
3 دی 91 22:19
وای چه جشن بزرگی.چقدر به همه بچه ها خوش گذشته که با هم بازی کردنو
عکسای محمدرهام جون خوشتیپمم خیلی عالی شده.قربون اون لباس پوشیدنش.
آفرین به مامان سمانه که به همچین برنامه ای لبیک گفته و با گل پسرش راهی شده.


همیشه بهم یه عالمه انرژی مثبت میدی دوست دارم دوست جونم
مامان رهام
4 دی 91 10:50
سلام سمانه عزیزم خوبید چه جشن قشنگی.خداروشکر که بهتون خوش گذشته عزیزم کوتاهی منو ببخشید من یه مدت مریض و بی حوصله بودم و هستم دارم بهتر میشم گفتم ازم دلگیرنشی خانومی
مامان رادین
4 دی 91 14:26
سلام عزیزم ... ممنون که به ما سر زدید... الهی قربونش بشم ، نازی... رادین هم وقتی صدای خودش رو میشنوه کلی می خنده ... پسر گیت رو ببوس هزار تا ...
مامان راستین جون
4 دی 91 19:13
سلام عزیزم قبلا تبریک گفته بودم باز هم مبارکه خونه جدید خیلی خوشگله. محمد رهام رو ببوس
Mumy
14 دی 91 23:39
وووووی عزیزمممم چقدر نینی ماشاالله به پسمل خوشملت
ستاره زمینی
23 دی 91 11:00
ستاره زمینی
7 بهمن 91 9:34
مامان مریم
6 فروردین 92 15:07
با سلام و تبریک به مناسبت سال جدید.مرسی که به وبلاگ خودتون سرزدید.