نفس مامان ،محمدرهامنفس مامان ،محمدرهام، تا این لحظه: 13 سال و 2 ماه و 23 روز سن داره

محمدرهام هستی مامان وبابا

زبل خان

1391/3/30 2:09
نویسنده : مامان سمانه
1,455 بازدید
اشتراک گذاری

1391/03/27شنبه

امشب یه حرکتی کردم که مامان وبابا بهم میگن زبل خان.چی کار ؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟

 

بعد از شام مامانم منو برد تا دست وصورت وصد البته پاهامو بشوره که نا گهان پریدم وچسبیدم به شیر آب وکل هیکل خودم ومامانم رو با آب یکسان کردم ومامانم اجازه داد تا یه دل سیر آب بازی کنم وبابایی هم زحمت عکاسی رو به عهده گرفت.

من خیره به آبهای روی کابینت

آب بازی

هوراااااااااااااااااااااااااااااااااااااا

اب بازی

اینم پایان لذت شامگاهی خانواده کوچک ما.

اب بازی

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (4)

عليرضا بابي آقا محمد رهام گل
30 خرداد 91 7:53
من احتمال ميدم پسرم در مسابقات المپيك در رشته شنا و اب بازي كودكان زير 18 سال مدال طلا رو كسب كنه


منم باهات موافقم عزیزم
مامان رهام
6 تیر 91 11:11
سلام سمانه جووووووووووون


سلام مونا جون خوبی عزیز دلم؟؟؟؟؟ان شالله که همیشه خوب وشاد باشید
مامان رهام
6 تیر 91 11:12
رهام منم اين تجربه شيرين و داره
مامان کیان کوچولو
8 تیر 91 12:18
خیلی بامزه اس به خدا ... ماشالله :
* میبینم که همه زندگیتو خیس کرده برات .... وای یعنی کیان منم قراره که از این شیطنت ها بکنه ...؟؟؟؟؟
دارم واسه دیدنش دیووونه میشم .. ایشالله که همیشه شاد و خوشحال باشید عزیز دلم


ان شالله که کیان نازمم هم با این کارای بامزه اش دلتو بره وروز به روز بیشتر عاشق بشی.بوسسسسسسسسسسسس