نفس مامان ،محمدرهامنفس مامان ،محمدرهام، تا این لحظه: 13 سال و 2 ماه و 23 روز سن داره

محمدرهام هستی مامان وبابا

دکوراتور؟؟؟؟؟منم دیگه

1391/3/29 22:26
نویسنده : مامان سمانه
1,886 بازدید
اشتراک گذاری

من یه دکوراتور کاملا ماهرم واین علمم هم کاملا"خدادادیه واصلا"وابدا"در هیچ کلاسی هم شرکت نکردم.باور کنید راست میگم!!!!!!!!!!!!!

 

حتما لازم نیست که طراحیتو بیاری رو کاغذ وکلی پول خرج کنی تا دکور عوض بشه.باور ندارید؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟

با من همراه شید تا بهتون ثابت کنم.

بزن بریم.........................

3

.

.

.

2

.

.

1

................

مخاطب:نینیهای هم سن وسال

اگه برید زیر کنسول آینه وشمعدون وهمش اونو تکون بدید واصلا"هم ترس از خطرات احتمالی به خودتون راه ندید.اون وقته که مامانتون بیخیال دکور میشه وساعت وشمعدونها رو به بلندترین وغیر دسترس ترین نقطه خونه انتقال میده وبابا تونم یه قلاب میزنه به آینه تا مطمئنا"جلوی سقوط احتمالی آینه رو بگیره وهمشم با خودشون میگن که چقدر زشت شد ولی سلامتی بچمون مهمتره وغافل از اینکه طرح شما همینه وشما خیلی راحت به تغییر دکوراسیون مورد نظرتون میرسید.تشویقچشمکلبخندنیشخندچشمکتشویققهقههقهقههقهقههقهقههقهقههقهقهه

 تغییر

تغییر

 

خب حالا دوستای گلم .شماها بگید.اینجا خالی باشه تا بتونید به عنوان جاده برای ماشینهاتون استفادش کنید بهتر نیست؟؟؟؟؟؟؟؟

تغییر

یا مثلا انقدر با گلدونها ومجسمه های مامانم بازی کردم تا مجبور شد همشونو جمع کنه.قصدم اذیتش نبوداااااااااااااااااا.میخواستم جاده های بیشتری داشته باشم.چون من ایستاده بازی میکنم وماشینهامو هل میدم وجاده های من .کنسول وعسلیها ومبلها هستن.که به ترتیب ازشون به عنوان جاده سنگی وکوهستانی-جاده سر ولغزنده-جاده شنی ومنعطف استفاده میکنم.وهمه اینا به دلیل اینه که من دوره رانندگی رو در زمانیکه توی دل مامانم بودم آموزش دیدم  ومیخوام تا 18سالگی همه نوع جاده ای رو امتحان کنم وراننده بسیار توانایی بشم .

یه نمونه دیگش این که انقدر شبها توی خواب وول میخورم که مامانم مجبور شده برای تخت حفاظ اختراع کنه .که در این مورد علاوه بر تغییر دکوراسیون روی خلاق کردن ذهن مامانم هم فعالیت کردم.تازه علاوه بر این یه تغییر جالبه دیگه اینکه چون طول تخت مامان وبابا 20سانت از عرضش بلندتره وبا 20سانت فضا کلی ابتکار میشه انجام داد .ما با 90درجه چرخش روی تخت میخوابیم که فضامون بزرگتر شه .جالبه نه؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟

واز همه مهمتر اینکه مامان اگه بخواد روتختی رو بکشه روش مجبوره روزی 2بار(صبح وعصر)حفاظ رو برداره وبذاره در نتیجه بیخیال شد و پتو رو میکشه روی تخت.

اینم عکس حفاظ مامان ساز

تغییر

وهزاران روش دیگه که من توضیح نمیدم تا خودتون از ذهنتون استفاده کنید ودکور خونتون رو عوض کنید.

به همین راحتی........به همین خوجلی.

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (6)

پدربزرگ ارغوان
29 خرداد 91 23:44
سلام به مامان محمد رهام وکوچولوی نازگل قشنگش از اینکه به کلبه مجازی وکوچک نوه من اومدید وقدم رنچه فرموده وحال واحوال ما رو گرفتین خیلی متشکریم وما براتون آرزوهای خوب وشیرین داریم بازم به ما سر بزنید ..یا علی


چشم حتما"
ممنون که شماهم به ما سرزدید پدر بزرگ مهربون.یا علی
مریم مامان ستایش
30 خرداد 91 14:42
ای جونم خوب کاری میکنی عزیزم.شیرینی شما کوچولوها به همین کاراتونه دیگه!!


آره واقعا"
مامان رهام
6 تیر 91 11:14
اي جانم كلي خنديدم عكسارو ديدم
مامان کیان کوچولو
8 تیر 91 12:24
عزیزم ... خیلی باحاله به خدا .. از دست این بچه ها آدم مجبوره چه کارایی رو امتحان کنه ..... اما میدونم که خیلی شیرینه ....یه عالم بووووسسسسسسسسسس واسه پسر خوشگل و ناز .....
پریسا مامان رادین
13 تیر 91 14:25
سلام سمانه جون. عزیزم ممنون از لینکت من هم با افتخار لینکتون کردم. راستی عجب روزگاری داری تازه شدی مثل من. من هم هیچ وسیله تزیینی دم دست ندارم از اونجایی یه وروجک دارم و اونا رو جمع کردم . خلاصه داریم زندگی ساده هم تجربه میکنیممممممم.ها ها ها


فعلا حکم ،حکم دکوراتورهای کوچکه....ههههههههههه
پریسا مامان رادین
13 تیر 91 14:26
راستی از وبلاگ اصلی رادین هم دیدن کن.


به روی چشم