نفس مامان ،محمدرهامنفس مامان ،محمدرهام، تا این لحظه: 13 سال و 2 ماه و 17 روز سن داره

محمدرهام هستی مامان وبابا

روز پدر و16ماهگی

1391/3/27 2:36
نویسنده : مامان سمانه
1,860 بازدید
اشتراک گذاری

1391/03/15دوشنبه

پدر

 

امروز خیلیییییییییییییییییی خبراس اگه گفتین؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟

 

1-ولادت امیر مومنان ،حضرت علی وروز پدرای مهربونه.

2-ماهگرد شانزدهم منه.

3-من برای پنجمین بار پیرایش شدم.

4-سالروز قیام 15خرداده

 

 

 

پدر

 

خُب قبل ازشروع مراسم تبریک به پدرای گل بهتره به سر وکلم یه صفایی بدم.که لازمه ی این کار سپردن مو وقیچی برای پنجمین بار به مامان سمانه اس.

مامانی لطفا یادم بده چطوری شونه وقیچی رو دستم بگیرم تا از سریهای بعد مزاحمت نشم.خجالت

پدر

مامان سمانه شونه رو باید اینطوری بگیرم؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟

پدر

به قول قدیمیها کار رو باید به کاردان سپرد.

بفرمایید مامانی اینم ابزار کارت.

\nv

اینم من بعد از اتمام کوتاهی گیسوان.

پدر

خب حالا برم تنی به آب بسپرم وآماده تبریک این روز مهم به بابای گلم بشم.

پدر

باباعلیرضا نگو ،ماه بگو،فرشته بگو ،عاشق سینه چاک محمدرهام بگو.

..............دوستت دارم بابایی...............

 

.....روزت مبارک بهترین بابای دنیا.......

پدر کیست؟

پدر همون فرشته ای که وقتی چشماش از خستگی کار روزانه شدیدا"قرمز ومتورمه ،من رو سوار شونه های پر مهرش میکنه وراه میبره.تا صدای خنده های من مرحمی بشه بر خستگیهاش.

پدر

پدر

پدر همون سکوی ترقی بزرگسالیه،که در کودکی شونه هاش بلندترین نقطه زمینه.

پدر

وامروز روز توست محکم ترین تکیه گاه من در این هستی.حضورت سبز وعمرت بلندوتنت سلامت وهمیشه لبت خندان باد.

پدر

...........بابایی خوبم روزت مبارک............

پدر

وحالا من که نقاشی روی دیواررو چند روزیه یاد گرفتم میرم که با عشق یه اثر هنری بذارم.

پدر

وحالا نوبت پدر جون مهربونمه که چه قبل از تولدم وچه بعد از تولدم هوای منو داشته وداره.به مناسبت روز مرد هم به جای اینکه من براش هدیه بخرم اون برای من که قراره در آینده مرد بشم توپ طلایی و خوشگل چلسی و قرمز منچستر خریده.دست گلت دردنکنه پدرجون مهربونم شرمنده ام کردی.روزت مبارک بهترین بابابزرگ دنیا.یه عالمه دوستت دارم.

خدا بهت عمر باعزت وجیب پر پول بده ان شالله.

پدر جون مهربونم یه روزی مامانم رو روی شونه هات سوار میکردی وحالا منو .چه میکنه این گذر عمر.

.............روزت مبارک پدر جون مهربون من.............

پدر

حالا وقت بریدن کیک بستنیه که توی گرمای این روزا وشبهای بهاری خیلییییییی میچسبه..........

پدر

پدر

 

راستی امروز شانزدهمین ماهگرد من بود که مامان وبابای گلم برام یه دست لباس خوشگل خریدن.منم برای بابایی کتاب رابطه پدر وپسر هدیه گرفتم که بابایی کلی خوشش اومد.

 

روز تمام دلیر مردان ایران زمین مبارک

 

پدر

مامان نوشت:

پدرم ،ای استوارترین تکیه گاه من .ای اسطوره گذشت وشکیبایی ،ای آنکه در تمام مراحل رشدم دیدم وچشیدم طعم ایثارت را.تو همانی که برای من ازجوانیت مایه گذاشتی ،تو همانی که هر چه داشتی خالصانه برای من  گذاشتی وتو همان معلم با گذشتی هستی که دستان پر سخاوتت مرا به این مرحله از زندگی رساند.بوسیدن این دستان کمترین کاریست که از من بر می آید.

تو همان پدری هستی که سرمایه را پیشرفت بچه هایت میدانی ،نه پر کردن حساب بانکیت وافزودن ملک به املاکت.

واینک این منم ثمره این همه تلاش تو که از صمیم قلب میگویم از تو بهتر ومهربانتر ندیدم هنوز.دوستت دارم پشتیبان بی منت من.

 

..................روزت مبارک عزیز ترین وبهترین پدر دنیا......................

پدر

خلاصه هرچه بگویم کم گفتم فقط میگویم:

پدر

وهمسر عزیز تر ازجانم:

روزها وشبها میگذرند وعمر من وتو در جوار هم میگذرد وتو اینک پدری. پدر ثمره عشقمان همین دردانه ای که وقتی نگاهش میکنی لذت در چشمانت برق میزندواز خدا میخواهم به مَردم،به عزیزترینم وبه مهربان همسرم سلامتی وشادکامی عطا کند وسایه اش بر سر من وپسرم مستدام باشد.

روزت مبارک پشتیبان تمام لحظه های عمر.

پدر

وبرای تو شیرینم ،نازگلم،عزیزم.مرد کوچک منزل ما.

....کودک نو پای من ،مرد وپدر آینده روز تو هم مبارک....

 


پدر

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (1)

عليرضا بابي آقا محمد رهام گل
28 خرداد 91 17:22
ممنون همسرم از اين همه خلاقيت


خواهش میکنم عزیزم نظر لطفته