نفس مامان ،محمدرهامنفس مامان ،محمدرهام، تا این لحظه: 13 سال و 2 ماه و 22 روز سن داره

محمدرهام هستی مامان وبابا

این گل 16ماهه ،خیلی نظیف وماهه

1391/3/30 3:44
نویسنده : مامان سمانه
2,064 بازدید
اشتراک گذاری

1391/03/29دوشنبه

 

مبعث

 

عیدتون مبارککککککککککککککککک .مخصوصا اونایی که از این روز خاطره دارن.مثل مامانی وبابایی من که توی مبعث سال 1385عهد وپیمان همسری بستن.سالروز متعهد ومتاهل شدنتون مبارک مامان وبابای گلم.

مبعث

تجربه ناموفق

مامانی با کلی ذوق وشوق اسباب گل بازی منو آماده کرد وفکر میکرد منم استقبال کنم ولی از اونجایی که من خیلی تمیز ونظیفم حتی بهشون دستم نزدم.

مامانی دستامو گلی کرد تا کم کم بیام تو خط ومشغول شم ولی بی فایده بود.چون من از کثیفی اونم به این شدت متنفرم.

مامان سمانه هی دایره درست میکرد ومیچید روی هم وحتی برای جلب نظر من رفت وقالبهای شیرینی پزیش رو هم آورد ولی من ریشه ای با قضیه خاک بازی مشکل دارم.البته بابا میگه برای شروع زود بوده ومامانی باید حدود دو سالگی این بازی رو امتحان میکرده ومامان هم پذیرفت وتا 2سالگی خاک بازی رو از برنامه بازیهای من حذف کرد ومن از شنیدن این خبر بسیار مسرور شدم.

مامانی اینا چیه به دستم مالیدی؟؟؟؟؟؟چرا پوستم داره جمع میشه؟؟؟؟؟؟؟

خاک بازی

وای خدای من.............چِِندش!!!!!!!!!!!!!

خاک بازی

این چه کاریه...........؟!؟!؟!؟!؟!؟!؟

خاک بازی

مامانی بیا جمع کنیم این بساطو لطفا"

خاک بازی

ودر نهایت مامانی که شنیده بودخاک بهار کودکان است بایک تجربه ناموفق روبه رو شد ولی امیدش رو از دست نداد.

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (13)

عليرضا بابي آقا محمد رهام گل
30 خرداد 91 7:46
پسرم مثل مادرش تميز از اين كارا لذت نمي بره جيگر طلا


عزیزم باباشم که از گل بدش میاد دیگه چه توقعی ما ازش داریم
مامانی درسا
30 خرداد 91 10:05
الهی خوب مامان خودت دوس داری گل بازی کنی چرا بچه مون رو بهانه میکنی راست و مستقیم خودت گل بازی کن دیگه عزیزم لینک شدیاونم با افتخار ..... هزار تا بوس


مامانی درسا جون حقیقتش خودمم خوشم نیومد هههههههههه.درسا جونم رو ببوس
نی نی ارشام و سارا
30 خرداد 91 10:13
سلام سمانه عزیز اول از همه این روز قشنگ بهت تبریک میگم و امیدوارم که همیشه شاد و سلامت زندگی کنید.
والله منم قبلا تو پستای قبل زیاد از بچه مینوشتم ولی بعد یه مدت اگه دقت کنی کمترش کردم البته ارشام از این قضیه حرفی نزد طفلک فقط من حس کردم الان وقتش نیست ما 2یا 3 سال دیگه شاید عروسیمون باشه بعدشم که قراره خونه بسازیم اونم 3سال طول میکشه پس این بچه قرار 6سال دیگه بیاد!
ولی در کل سعی میکنم دیگه هوای ارشام بیشتر داشته باشم چون مطمعن هستم که بچه که بیاد مثل قبل نمیشه وقت گذاشت واسش


ولی در کل از آشنایی و حسن نیتت بی نهایت تشکر میکنم عزیزم
محمدرهام ببوس





ممنون براتون آرزوی سعادت دارم

مریم مامان ستایش
30 خرداد 91 14:40
ای ج.نم پسمل تمیز خاله.خاک بازی که خیلی خوبه خاله جون.با مامانی همکاری کن نفسم


مرسی خاله جون بهش بگید خاک بازی چقدر با مزه اس.
محمد81
30 خرداد 91 20:52
خاله من شما رو لینک کردم


میدونم عزیز دلم.دست گلت درد نکنه
نایسل
1 تیر 91 19:33
وای عزیززز دلم هزار هزار ببار مممنون
مرسی به یادم بودی برام دعا کردی خیلی ازت ممنون خانوم ممنون


تورو خدا شرمندم نکن خانومی،احتیاجی به تشکر نیست
نایسل
1 تیر 91 19:33
بوسسسسسسسسسس عزیزم الهی دوستای خوبی بشیم


ان شالله...........بوس بوسسسسسسسسسسسس
مامان امیر علی
3 تیر 91 0:06
سلام ممنون که به وبلاگ ما سرزدید از اینکه یک دوست تازه داریم خوشحالیم .


خواهش میکنم عزیزم ماهم از آشنایی با شما خوشحالیم
farideh
3 تیر 91 10:25
جیگر محمد رهام رو برم که اینقدر تمیزه . بچه چه زجری داره می گشه که دستاش گلی شدن . می بوسمش


ممنون خاله جون پرهام نازنین رو از طرف ماببوس
الهه مامان روشا جون
3 تیر 91 22:12
قربون پسر تمیز و نظیف خودم برم.عزیزم مامان سمانه خودش می خواسته بازی کنه و کلی لذت میبرده فکر کرده واسه شما دیرم هست. راستی من آپم
نایسل
4 تیر 91 20:33
میسی عزیز دلم آره همه بم میگن نباید جامو جدا کنم ولی اصلا نمیتونستم دلم نمیخواست اصلا پیشم باشه خدارو شکر آشتی کردیم وقتی قهریم من مثه چی بال بال میزنم طاقتشو ندارم


خداروشکر ان شالله همیشه شاد وخرم باشید
sana
6 تیر 91 12:57
اعیاد شعبانیه بر شما مباررررک

واااااااااای منم عشقه گل بازیم..منم موووخوااام


خاله ثنا جون تشریف بیارید خونمون با مامانم بازی کنید منم نگاهتون میکنم.عمرا"هم با هاتون بازی نمیکنم.
مامان کیان کوچولو
8 تیر 91 12:14
سلام عزیزم ... آخییییی.. دلم واسه گل پسری سوخت.. چه ناراحته... چه بلایی سرش آوردی سمانه جونم ... البته لازمه هاااااااا..