نفس مامان ،محمدرهامنفس مامان ،محمدرهام، تا این لحظه: 13 سال و 2 ماه و 23 روز سن داره

محمدرهام هستی مامان وبابا

چرخش چرخ

1391/3/12 20:32
نویسنده : مامان سمانه
1,913 بازدید
اشتراک گذاری

چرخچرخچرخ

من همچنان به دنبال علت چرخش  دایره ای به نام چرخ که بدون در نظر داشتن سایزواندازش همیشه میچرخه.

 

چرا؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟

 

اگه این موضوع رو کشف کنم دیگه راحتتر کنترل گردش چرخ زندگیم رو به دست میگیرم.

این چرخ چه میکنه؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟

چه جاهایی کاربرد داره؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟

یادمه وقتی سه چرخه ام رو افتتاح کردم همه بهم تبریک گفتن وگفتن الهی چرخهاش برات بچرخه.یعنی چی؟مگه قراره نچرخه!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

یادم باشه بزرگ شدم حتما معانی اینا رو از مامانم بپرسم!؟!؟!؟

چرخچرخچرخچرخ

خدا خیلی بزرگ وقدرتمنده که چرخش این همه چرخ توی هستی تحت اختیارشه خدایا چرخ زندگی ما روهم خوب وعالی بچرخون.شکرت خداااااااااااااااااااااااااااا

چرخچرخ

چرخ

 

چرخ

چرخ

چرخ

 

چرخ

چرخ

چرخ

 

چرخ

 

چرخ

من تجربه های زیادی در مورد چرخ دارم وبه خیلیهاشون دست زدم .مثلا"چرخ ماشینهام ،چرخهای کالسکم،چرخهای سه چرخم،چرخهای ماشین بابام وماشینهای خیابون که البته این 2گزینه آخررو هر کاریشون کردم نچرخیدن.ان شالله اونا روهم وقتی رانندگی یاد گرفتم و18سالم شد میچرخونم.

چرخچرخچرخ

خدای مهربون چرخهای زندگی ما رو به خواست خودت وبه صلاح ما بچرخون ولحظه ای کنترل آنرا به حال ما مگذارووبه حال خودرهایمان نکن.

آمیـــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــن

دعا

 

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (0)