نفس مامان ،محمدرهامنفس مامان ،محمدرهام، تا این لحظه: 13 سال و 3 ماه و 4 روز سن داره

محمدرهام هستی مامان وبابا

محمدرهامُ الملک

1391/3/12 20:31
نویسنده : مامان سمانه
1,151 بازدید
اشتراک گذاری

1391/02/31یکشنبه

 

من یه نقاش ماهرم که حدود یک ماهه کار با مداد رنگی رو آغاز کردم ومیخوام شما رو با مراحل کارم آشنا کنم.

بزن

.

.

بریم

.

.

نقاشی

.

.

خب اول هر کار .................

بسم الله الرحمن الرحیــــــــــــــــــم

نقاش باشی

خودمم نمیدونم ولی شایددارم گل میکشم.

نقاش باشی

من در حین نقاشی آوازم میخونم............................

نقاش بای

مداد زرد من کجاست ؟میخوام یه بلبل بکشم.لبخندنیشخندقهقهه

نقاش باشی

خُب دیگه چی بکشم؟؟؟؟؟؟؟سوالتعجب

نقاش باشی

اصلا"بریم یه صفحه دیگه!!!!!!!!!!!!

نقاش باشی

برای تنوع چطوره دفترو به بوم تبدیل کنم!!!!!!!!هههههههه با مزه شدااااااااااااا

نقاش باشی

ودر آخر محمدرهامُ الملک از آشنایی با شما خوشبختم.

برای ثبت نام در کلاسهای آموزش وخلاقیت نقاش باشی با مشاورم،مامانی تماس بگیرید.زباننیشخندچشمکقهقههاوهنیشخندلبخند

 

 

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (1)

مامان کیان کوچولو
12 خرداد 91 21:40
آآآآآآفرین عزیززززززممم ایشالله که روز به روز نقاشی هات خوشگل تر بشه .. که میییییشششششششششههه هوووووووووراااااااااا


ممنون خاله جونم ان شالله مواظب خودتو کیان کوچولو باش.