نفس مامان ،محمدرهامنفس مامان ،محمدرهام، تا این لحظه: 13 سال و 1 ماه و 25 روز سن داره

محمدرهام هستی مامان وبابا

بدو بدو....افتتاحیه.....افتتاحیه

1391/3/13 1:45
نویسنده : مامان سمانه
1,896 بازدید
اشتراک گذاری

1391/03/07یکشنبه

 

من عاشق تاب بازیم ومعمولا مامانم منو هرروز میبره پارک تا بازی کنم والبته بعضی روزها هم 2بار.

که البته یه چند وقتیه که سروکله غبارهای بدجنس وبیماریزا پیدا شده وما رو خونه نشین کرده.البته من بسی کلافه هستم وخیلی بهانه میگیرم ولی مامانم که سلامتی من براش از هر چیزی مهمتره دائم درحال پرت کردن حواس من وساکت کردن منه.که دراین گیر ودار بابایی یادش افتاد که خیلیییییییییییی وقته قراره میله بارفیکسی پیدا کنه که به این چهارچوبهای حالت داره ما بخوره واین جرقه ای شد تاقسمت دیگری از سیسمونی افتتاح بشه.خنده

تقدیر:

1-دست پدرجون ومامی جونم درد نکنه که با دور اندیشی وتدبیر برای من سیسمونی خریدن ومنو از این کسالت نجات دادن.

2-دست بابایی درد نکنه که برام وصلش کرد.

3-دست آلودگی وذرات معلق درد نکنه که باعث شدن بالاخره تاب من وصل بشه.

4-دست مامانم درد نکنه که روزی یک ساعت میشینه ومنو تاب میده.

 

 

این فیگور خوبه مامان سمانه؟!؟!؟!؟

تاب

خیلیییییییییییییییییییییییییییییی کیف میدههورا

تاب

حالا واقعا"این میله محکمه؟!؟!؟!؟سوالتعجبسوال

تاب

هوراااااااااااااااااااااااااااااااا

دیگه لازم نیست توی صف تاب منتظر باشم.

تاب

وطبق معمول بعد از کلی هیجان روی تاب خوابم گرفت.

تاب

بازم طبق معمول بعد از پایین اومدن از تاب خواب از سرم پرید ورفتم سراغ شیطنت وبازی وگذران روزهای گوارای کودکی.

 

1391/03/08دوشنبه

واینک این شماو مراسم افتتاحیه وان ویژه آقا محمد رهام :

 

ابتدا وان رو از آب پر میکنیم.

وان

بعد از پر شدن آب شیر ناقلا توسط مامانی بسته شد!!!!!!!!!!!!!!

وان

وشروع مراسم دلچسب ولذت بخش آب بازی وپرتاب قطرات.

وان

ای وایییییییییییییییییییییییی

جوجوی نازنینم از دستم سر خورد واُتاد(افتاد)

وان

به به چه لذتی داره این آب بازی.مژهلبخندقلبچشمکبغلتشویقمژه

وان

با گفتن.......اِک ودووووووووووووووووو دستامو میکوبم توی آب.

وان

جای همتون خالی آب بازی توی ظهرهای روزهای گرم بهاری خیلییییییییییییییی کیف میده!!!!!!!!!!!

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (3)

عليرضا بابي آقا محمد رهام گل
13 خرداد 91 10:37
همسرم تولدت مبارك اميدوارم در 125 سالگي دركنار هم با نوه و نتيجه هامون برات تولد بگيريم.


ان شالله عزیزم ...ممنون از محبتهات که همیشه شامل حال من میشه.


مامان کیان کوچولو
20 خرداد 91 18:21
مبارکت باشه گلم وولی باید بعدا یه تشکر ویژه از همه که اینقدر به فکر تو هستن بکنییییاااااااااااااا
مامان کیان کوچولو
20 خرداد 91 18:22
راستی وان حموم کیان کوچولو هم همین شکلیه ووواااای یعنی میشه ببرمش حموم یه روز


مبارکش باشه عزیزممممممممممممم .مطمئن باش که روزهای بسیار شیرین ولذت بخشی در انتظارته عزیزم.