نفس مامان ،محمدرهامنفس مامان ،محمدرهام، تا این لحظه: 13 سال و 2 ماه و 23 روز سن داره

محمدرهام هستی مامان وبابا

ملاقات فرشته ها

1391/5/14 22:08
نویسنده : مامان سمانه
1,799 بازدید
اشتراک گذاری

سلام سلام صدتا سلام

من اومدم باز دوست جونام

 

فرشته ها

دیروز جمعه1391/05/13رفتیم دیدن کیان کوچولو واز دیدن روی ماهش لذت بردیم.به من که کلی خوش گذشت هم برای اولین بار یه نینی 5روزه رو از نزدیک میدیدم وهم خاله فاطمه جون(خاله مامانم)تمام اسباب بازیهای کیان رو به من داد  تا باهاشون بازی کنم وکلی هم از دست الاغ خنده روی کیان که از خنده غش میکرد خندیدم وشاد شدم.

اینم عکس کیان خوشمل مافرشته

کیان

 فرشته فرشته

اینم عکس دوفرشته نازنینفرشتهفرشته

2فرشته

 

فرشته

من دقیقا"17ماه و24روز از کیان جون بزرگترم.

بادیدن کیان جون یاد اون روزهایی افتادم که تازه زمینی شده بودم .یاد خداحافظی با فرشته های آسمون ،یاد دستهای مهربان خدا که من رو توی بغل مامانم گذاشت .

کیان یک بوی آشنا برام داشت .بله درسته!!! کیان تازه زمینی شده وهنوز بوی خدارو میده.خدایا خودت از  ما فرشته ها که به آغوش مادران وبه کره خاکی فرستادی محافظت کن.آمیــــــــــــــــــــــن

خدایا طعم زمینی شدن رو به فرشته های درگاهت وطعم شیرین مادری رو به مادران منتظر بچشون.آمیـــــــــــــــــــــــــــــــــــــن

 

فرشته ها

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (25)

مام پارسا
14 مرداد 91 14:08
عزززززززززززززززززززززیزم قدم نو رسیده مبارک باشه ایشالله.
ایشالله زیر سایه پدر و مادر صحیح و سالم زندگی کنه.
فدای محمد رهام جونم بشم که با اسباب بازی های نی نی بازی کرد


ممنون خاله جون
مام پارسا
14 مرداد 91 14:13
بابت اون دعای قشنگت هم الهی آمین..... الهی آمین ...... الهی آمین


الهــــــــــــــــــی آمیـــــــــــــــــن
ستاره زمینی
14 مرداد 91 14:39
واسه اقا کیان.

1000واسه محمد رهام جان

تقدیم مامانی مهربون که فراموشمون نکنه.


ممنون عزیزم.شماتو قلب ما جا دارین.
ستاره زمینی
14 مرداد 91 14:41
عزیزم از دعایی که کردی ممنون انشالا همه به ارزوشون برسند.
دست خاله جون درد نکنه که اسباب بازی کیان اقا را داده تا بازی کنی.
الاغ خنده رو واقعا قشنگه به خنده وادارت میکنه.


آره خیلی بامزه اس خودمونم کلی خندیدیم.
نایسل خانم
14 مرداد 91 14:49
آخی الهی فداش بشم من ... چقر نازن دوتاشوننننننن آخیییییییییییی


مرسی خاله النازجون
مامان مجتبی ومحمدرضاومهدیار
14 مرداد 91 15:04
سلام مامانی چه کوچولوی ماشالله خدا وهمه فرشته های نازنین رابرای مادراشون نگه داره امین


الهی آمیـــــــــــــــــن
مامان مجتبی ومحمدرضاومهدیار
14 مرداد 91 15:05



ماهم شما وشازده پسرارومیبوسیم.
نایسل خانم
14 مرداد 91 15:46
عزیز دلم خوب فست فود خوشمزه تره


والبته بسیار پرکالری وچاق کننده
نایسل
14 مرداد 91 17:05
مرسی عزیزم ایشالا


ان شالله
مامان سبحان جون
14 مرداد 91 17:42
عزیزم به پیسملی تو مسابقه رای میدی؟
http://koodakeman91.niniweblog.com/cat44.php


واقعا"شرمنده ام من قبلا"رای دادم ودیگه حق رای ندارم.
ترکان
14 مرداد 91 18:52
برای دعا های قشنگت:آمین
هر دو تا فرشته خوشگلن برای هر دوشون


ممنون عزیزم
مامان محمد و ساقی
14 مرداد 91 19:55
سلام.ای جانم چه نازه این کیانی جوجو.قدمش مبارک باشه.


ممنون مینا جون
سپیده
14 مرداد 91 21:56
سلام خانمی. ممنون.


خواهش میکنم گلم
پدربزرگ ارغوونی
14 مرداد 91 22:26
سلام سمانه جانم دخترم ممنونم که اومدید ] محمد جان خوبه ، تولدت مبارک رفیق عزیز

بهترین ها رو برات آرزو میکنم . سالم و کامروا در بین خانواده تا ابد از طرف ارغوونی امضا محفوظمحمد جان تو هم


سلام پدرجون ممنون از حضور پرمهرتون.
محمدرهام وکیان هم روی ماه ارغوان جان رو میبوسن.
سپیده
14 مرداد 91 22:39
خانمی سوپرایزم کردی . دستور اصل کاریها رو بهم دادی. الان می زارم تو پست خودت تا دوستان هم ببینن. ممنون.


خواهش میکنم گلم وظیفم بود
شقایق.مامان حباب
15 مرداد 91 9:16
وای وای یکی از یکی ناز تر
نمیدونم کدومشونو نگاه کنم؟
جووووووووووووووووووووون


مامان رهام
15 مرداد 91 12:25
سلام سمانه جون خوبید عزیزم؟
رهام جونم چطوره...........ممنون بابت تبریک تولد .......خیلی لطف کردی عزیزم


خواهش میکنم عزیزم این تنها کاری بود که میتونستم از کیلومترها دورتر انجام بدم .
ستاره زمینی
16 مرداد 91 16:07
18ماهگیت مبارک گل پسلی .حتما عکساتم خوشگل میشند پسری خوش تیپ خاله.


مرسی خاله جون
سپیده
16 مرداد 91 16:41
سلام. عکسهای جشن قدم گل پسری رو گذاشتیم. بازم ممنون.


ممنون از لطفت وممنون بابت زحمتی که میکشی.
ilijoon
17 مرداد 91 13:39
اي جانممممممممممممم چقده كوچولويي كيان جونم
ilijoon
17 مرداد 91 13:40
به به چه فرشته هاي نازي


چشماتون ناز میبینه عزیزم
ilijoon
17 مرداد 91 13:40
چه دعاي قشنگي آمين يا رب العالمين
ilijoon
17 مرداد 91 13:41
ماماني خيلي قلم قشنگي داريد دستتون درد نكنه


خیلی ممنون ازنظر لطفت دوست خوبم
مامان کیان کوچولو
18 مرداد 91 20:12
عزیزم پسرم چه خوشحال شدم عکستو اینجا دیدم ... مرسی سمانه جونم....
راستی از بابت کادوها هم ممنون واقعا...شرمنده کردین...از خاله جونمم تشکر کن...
آمییییین ......



خواهش میکنم خانومی
مامان کیان کوچولو
18 مرداد 91 20:13
راستی در مورد اون حرکته چیزی نگفتی ... همه اینا خاطره میشه هاااااا...... (شوخی)
میخوای تایید نکن...


کلی فکرکردم تا یادم اومد حرکته چیه؟؟؟؟؟؟؟؟

آخه اون تقصیرمن بود باید توی خاطرات خودم ثبتش کنم نه گل پسرم.