نفس مامان ،محمدرهامنفس مامان ،محمدرهام، تا این لحظه: 13 سال و 2 ماه و 22 روز سن داره

محمدرهام هستی مامان وبابا

جشنواره غنچه های شهر

1391/7/22 0:47
نویسنده : مامان سمانه
1,789 بازدید
اشتراک گذاری

زیبا ساز وبلاگ

 

1391/07/19چهارشنبه

سومین جشنواره غنچه های شهر توی برج میلاد برپا شد ومن ومامانی چهارشنبه برای بازدید رفتیم وجای شما خالی خیلیییییییییییییییییییییییی بهمون خوش گذشت .خاله هانیه وعسل جونم(دوست بهمنی من) اونجا بودن وما با دیدنشون خیلی خوشحال شدیم.لبخندقلبلبخند

اول از همه رفتم ماسه بازی ویاد خاطرات شمال افتادم .لبخند

من حسابی کیف کردم ومامانم هم راجع به بازی وخلاقیت با خانومی که مسئول غرفه بود صحبت کردن واون خانوم خیلی قشنگ برای مامانم توضیح میداد ووقتی دید مامان هم در این زمینه ها مطالعات واطلاعات داره خیلی خوشحال شد ومامانی رو تحسین کرد.تشویق

مامان میخواست برام ماسه وزیر انداز بخره ولی به این نتیجه رسید که هنوز کمی برای من زوده واحتمال داره ماسه ها رو بخورم ولی بهم قول داد سال دیگه حتما"برام تهیه کنه.ماچقلبماچقلب

اینم چند تا عکس از ماسه بازی غنچه زمستونی مامان سمانه وبابا علیرضا

غنچه من

از خاله مرضیه جون(مامان محمدمهدی)که به مامانم گفته بود فضا برای ماسه بازی محیاست بسیار ممنونم چون مامانم برام دمپایی برداشت تا کفشها وجورابام کثیف نشن.تشویق

غنچه من

 

 

غنچه من

بعد از اتمام بازی مامان سمانه من رو شست وتر وتمیز به ادامه گشت وگذارمون پرداختیم.1

 

1

اینجا اتاق مادر وکودکه که به لطف شهرداری تهران برقرار شده بود ویه اتاق مجهز برای استراحت مامانا وکودکان بود که طرح بسیار خوبی بود چون واقعا"مامانها رو از دغدغه این که بچه رو کجا شیر بدم یا تعویضش کنم نجات میداد.مسئول غرفه میگفت قراره این طرح توی همه پایانه ها اجرا بشه .ممنون از شهرداری تهرانتشویق

غنچه من

اینم تخت پارک داخل اتاقلبخند

نچه من

من وآدرین کوچولونیشخند

غنچه من

من توی اتاق مادر وکودک باعث شادی مضاعف مامانم شدم میدونید چرا؟؟؟؟؟؟

متفکرمتفکرسوالسوالمتفکرمتفکر

چون از صبح هیچی نخورده بودم ولی دست رد به پیشنهاد ناهار از سمت مامانم نزدم ومامانم رو در حد تیم ملی شاد کردم.تشویق

1

من عاشق استخر توپ شدم ودوبار مامانم رو به جایی که استخر بود کشوندم .چشمکقلبچشمکقلبچشمکقلب

غنچه من

میایستادم ومیگفتم :

اِک...............دووووووووو   ماچماچماچماچماچماچ 

ومیپریدم توی توپها ومامانم با وجود تمام نگرانیش از اینکه زیر دست وپای بچه های بزرگتر له نشم با دیدن شادی من دلش ضعف می رفت برام وکلی قربون صدقه ام میرفت.ماچ

غنچه من

شیرجه توی توپهامژهمژهمژهمژه

غنچه من

از پشت توری با مامانم دالی بازی میکردم.بامن حرف نزن

غنچه من

برای سری دوم که رفتم بازی خیلی شلوغ شده بود ونوبتی بود بعد از اینکه نوبتم شد دیگه حاضر نبودم بیام بیرون تا خانوم مسئول بغلم کرد وداد به مامانم.1منم متعجب به مامانم نگاه میکردم که چرا این خانومه داره من رو بغل میکنه!!!!کلافه

غنچه من

من وعسل جون در حال الکلنگ سواری11

غنچه من

ومن خوشحال از اینکه چشم ماهی رو پیدا کرده بودم ،میخندیدم ومیگفتم:

شِش..........مایی(چشم ماهی)زبان

غنچه من

بعد رفتم توی این غرفه نقاشی کشیدم وبادکنکی با تبلیغ مترو جایزه گرفتم.تشویق

غنچه من

 

غنچه من

اندکی به مامان در خوردن خوراکی غیر مجاز کمک کردم.1

غنچه من

بعد رفتم واز این جک وجونورهای بادی سوار شدم.1

غنچه من

وچون خیلی لذت برده بودم ودوست نداشتم ازشون پیاده شم مامانم یه دونه عین همونی که سوارش هستم رو برام خرید.1

غنچه من

اگه گفتین افق نگاه من به کجا میرسه؟؟؟؟؟؟؟؟

غنچه من

میدونم حدسش براتون سخته ،داشتم این عروسکهای بزرگ رو که شعر وترانه میخوندن تماشا میکردم.1

غنچه من

بعد رفتم به تماشای نمایشی که مربوط میشد به طلای سیاه(زباله)1

غنچه من

در اوج خستگی ودر حال تماشای نمایش هم بادکنکم رو رها نکردم.چشم

غنچه من

واز طبقه چهارم برج به تماشای شهرم پرداختم.چشمبامن حرف نزنمژه

غنچه من

اینجا یه کلبه کودکه که نینیهای بزرگتر قلدری میکردن ومن رو توش راه نمیدادن ومن به زور رفتم تو ویه دور زدم واومدم بیرون.بای بایبای بای

لپ چپم رو چندوقتیه یه پشه ناقلا خورده وجای نیشش هنوز روی صورتم مشخصهمنتظرنگرانخنثی

غنچه من

در حال مطالعه کاتالوگی که به شکل اتوبوسه1

غنچه من

یه ماشین خوشگل ساختم

غنچه من

پیش به سوی بابایی که اومده دنبالمون تا بریم به خونه مهرمون.

غنچه من

علاوه بر اون گاو جهنده مامانم ایناروهم برام خرید واینا همون هدایایی بودن که قراربود از یه مکان سورپرایز به مناسبت 20ماهگی وروز کودک برام خریده بشن.از بابا ومامان مهربونم ممنونم که من رو به جشنواره بردن ویه عالمه هدایای خوجل وموجل برام خریدن.بووووووووووسماچماچماچماچماچماچ

1

1

تا خاطره ای دیگر خدا یار ونگهدارتون

1111111111

 

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (23)

مامان پاتمه
22 مهر 91 9:01
چه عکس هایی قشنگی

ایشالا محمد رهام جونم همیشه شاد و خوشحال باشه
ببوسش پسرک شیطون رو


چشماتون قشنگ میبینه دوست خوبم.ان شالله همه گلها شاد باشن
مامان رهام
22 مهر 91 11:28
عزیزم همیشه شاد باشید و تندرست.............کادوهاتم مبارک فسقلی من


از نظر پر محبتت ممنونم مونا جونم
مامان پوريا پهلووون كوچولو
22 مهر 91 19:24
سلام عزيزم انشاالله كه هميشه خوش باشي معلومه كه خيلي بهت خوش گذشته خاله جوووونعكسات هم مثل هميشه خوشگلن...


سلام عزیزم.

ممنون خاله جون بابت این همه مهربونی
نی نی پاتوق
22 مهر 91 19:42
سلام اول از همه قالب جدید مبارک.زیباست دوست من به لطف خداوند انجمن تخصصی نی نی پاتوق راه اندازی شد از شما دعوت می کنم که به انجمن خودتون حتما سر بزنید و سوالات خودتون رو در اونجا مطرح کنید و اطلاعات خودتون رو هم در اختیار دیگران بزارید در صورت تمایل می تونید در هر بخشی که دوست داشتید فعالیت کنید همونطور که متوجه هم شدید وبلاگ پسر بد دیگه به روز نمیشه و تمامی مطالب به انجمن جدید منتقل شده منتظرتون هستم انجمن تخصصی نی نی پاتوق www.ninipatogh.com
مامان مهرناز و آرسام
22 مهر 91 23:03
سلام غنچه ی خندون من
حسابی هم که توی جشنواره بهت خوش گذشته ها!!
آفرین به این مامانی با حوصله و مهربونت که این همه برای خوشحالیِ تو تلاش میکنه، آفرین
هدیه هاشو ببین چقده ناااااااااازند
دست مامان و بابای مهربونت درد نکنه
فدااااااااااات


سلام خاله جون
ممنون از این همه مهربونی خاله جون هدیه هاهم اصلا"قابل آرسام جونمو ندارن.
خاله مریم(مامان حسام کوچولو)
23 مهر 91 0:26
خاله جون حسابی خوش گذروندی خوش به حالت


بله خاله جون جاتون خالی بود
الهه مامان روشا جون
23 مهر 91 12:53
وای سمانه جون اگه میدونستم شما هم برنامه رفتن به جشنواره رو داری حتما برنامه ریزی میکردم که با هم بریم تا ببینمتون.انگار سعادت نداشتم.
گل پسری همه ی کارهات جای تقدیر داره.معلومه حسابی خوش گذروندی.از همین جا روی ماهت رو میبوسم.
مامانی راستی با این رمز جدیده مشکلی نداره؟قالب وبم رو عوض کردم به امید اینکه راحت بیایی.


آره والا الهه جون کم سعادتی من بوده.

واااااااااااااای خدا بازم نمیشه الهه من میخوام ببینم
زهرا از نی نی213
23 مهر 91 15:40
به به چه پست جالبی بود لذت بردم از خوندنش و همچنین تماشای عکسهای محمدرهام نازم


خداروشکر که خوشتون اومده
زهرا از نی نی213
23 مهر 91 15:41
این گل هم برا مامان سمانه که این خاطره قشنگو برا شازده کوچولو ثبت کرده


واااااااای یک دنیا ممنون دوست خوبم
عمه اریسا کوشمولو
23 مهر 91 22:45
خیییییییییییلی عکسات قشنگ بود عزیز دللللللللللللللللللللللللللللللللللللللللللللللللللللللللللللم بوووووووووووووووس
معلومه کلی لذت بردی مخصوصا با این مامان خیلی مهربونو باحوصله


ممنون خاله جون مهربون
مامان مجتبی ومحمدرضاومهدیار
24 مهر 91 15:18
سلام افرین به این مامانی که گل پسملمون را یه جای خوب برده دست مامان بابایی درد نکنه چه کادوهای قشنگیییییییییییییییییییییی


سلام عزیزم
ممنون از حضور پر مهرت
مامان محمد و ساقی
24 مهر 91 22:00
سلام سمانه جون.ماشا... گل کاشتی.عالی بود.عکس و توضیحات آفرین
وقتی اشتیاقت رو می بینم تحسینت می کنم و یاد روزهایی میب افتم که منم با محمد همینطوری بود.لحظه به لحظه باهاش بودم و از این کارا می کردم.اما الان کمی بی حوصله شدم.
آفرین هم به شهرداری تهران.چه کارا که نمی کنه.چه جای جالبی رفتین.من خیلی خوشم اومد.
جایزه ها و خریداتون هم مبارک باشه.


سلام مینا جون.ممنونم از این همه محبتی که به من داری
هدایا نا قابلن مینا جون پیشکش دو تا گلهای نازت
مامان مهرناز و آرسام
25 مهر 91 0:27
راستی ماهم جدید آپیدیما!!!!!
مونا مامان امیرسام
25 مهر 91 19:58
به به معلومه کلی خوش گذروندی.چه کادوهای قشنگی هم گرفتی.مبارکت باشه.بووووس


ممنون خاله مونا جون
ملی مامان میکاییل
25 مهر 91 23:57
سلام عزیزم
قوربونت برم با این عکسای خوشگلت


سلام خدا نکنه خاله جونی
مامان رهام
26 مهر 91 10:09
سلام سمانه جون
بابا چه بلایی سر وبت میاری اینقد دیر باز می کنه
دلم تنگ میشه میام سر بزنم کلی پشت درذ بسته باید وایسم


سلام هیچ بلایی به خدا

فکر کنم برای قالب جدید باشه
خاله مرمر
26 مهر 91 14:34
گل پسری خدا رو شکر که بهت خوش گذشته.
کادوهای خوشگلتم مبارکت باشه.
مامانی دست شمام درد نکنه.



ممنون از حضور مهربونت
عمه اریسا کوشمولو
26 مهر 91 17:16
ماهم دلموووون تنگ شده خیلیییییی براتوووون
دل به دل راه داااااااااااااره


ممنون میسیییییییییییییی
الهه مامان یسنا
26 مهر 91 20:26
سلام پسر خوشملم!! چقدر بهت خوش گذشته از عکسهات معلومه قربونت برم!!! چه کادوهای خوشگلی مبارک باشه عزیزم
این بوسها و گلها واسه مامانته که اینقدر سعی کرده بهت خوش بگذره


سلام خاله جون .یک گلستان گل تقدیم بهشما دوست مهربون مامانی
ستاره زمینی
29 مهر 91 13:09

نظر قبلی من کوش


نمیدونم والا عزیزم مطمئنی ثبت شد؟؟؟؟؟؟؟؟
مامان کیان کوچولو
1 آبان 91 13:12
وای نانازی چه جای توپی ی ی رفتی دس مامان گل درد نکنه ......
مامان کیان کوچولو
1 آبان 91 13:14
عکسات خیلی خوشملن عزیزم تو از همه ی نی نی های اونجا خوشمل تری گل پسری ی ی ی ی


ممنون خاله جون از نظر پر محبتت