نفس مامان ،محمدرهامنفس مامان ،محمدرهام، تا این لحظه: 13 سال و 1 ماه و 25 روز سن داره

محمدرهام هستی مامان وبابا

کودکم روزت مبارک

1391/7/16 17:49
نویسنده : مامان سمانه
1,717 بازدید
اشتراک گذاری

وای مردم!!!روز ناز کودک است                   روز سرمستی وساز کودک است

کودک است آینه دل راصفا                      کودک است محصولی از عشق ووفا

کودک

 

کودک مه روی من،کودک خوشبوی من،کودک نازکدلم،کودک همچون گلم،کودک امروز من،شادی هرروز من،همدم فردای من،نوگل زیبای من،پسمل بیتای من،عشق بی همتای من،ای همه رویای من

 

روزت مبارک

پسر نازم یه هدیه ناقابل به مناسبت روز کودک و20ماهگیت میخوام برات بگیرم که موکولش کردم به یه مکان خاص که ان شالله توی پستهای بعد میبینی.شرمنده گل من که هدیه ات با تاخیر به دستت میرسه

کودک

 

مامان سمانه ومحمدرهام جان به تمام دوستهای وبلاگی این روز بزرگ ومهم رو تبریک میگن.ان شالله همیشه شاد وپیروز باشید

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (16)

الهه مامان روشا جون
17 مهر 91 0:38
عزیز دلم روزت مبارک.


ممنون خاله الهه مهربون
الهه مامان یسنا
17 مهر 91 1:07
روزت مبارک پسر خوش تیپ!!!!!!! مبارک قالب جدید و خوشگل وبلاگت باشه عزیزم خیلی نازه


ممنون خاله الهه جون چشماتون قشنگ میبینه
مامان پارسا
17 مهر 91 19:13
وای مردم ! روز ناز کودک است. روز سرمســـــتی و ساز کودک است کودک است آییــــنه ی دل را صفا کودک است محصـــولی از عشق ووفا روز کودک مبارک
مونا مامان امیرسام
17 مهر 91 19:14
___________________-------- _________________.-'.....&.....'-. ________________\.................../ _______________:.....o.....o........; ______________(.........(_............) _______________:.....................: ________________/......__........\ _________________`-._____.-'شاد باشی مهربون ___________________\`"""`'/ __________________\......,...../ _________________\_|\/\/\/..__/ ________________(___|\/\/\//.___) __________________|_______|آرزومند آرزوهــــای قشنگت ___________________)_ |_ (__ ________________(_____|_____) ............ *•~-.¸,.-~*روز کودک مبارک *•~-.¸,.-~*...........
آریسا جون و عمه
17 مهر 91 20:48
رووووووووووووووووووووووزت مباااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااارک عزززززززززززززززززززززززززززززززززززیززززززززز دللللللللللللللللللللللللللللللللللللللللللللللللللم
مامان پوريا پهلووون كوچولو
18 مهر 91 13:43
عزيزم هر روز روز توست كي گفته فقط يروزه هرروزتون مباررررك
مامان محمد و ساقی
18 مهر 91 19:02
سلام عزیزم.روزت مبارک
سمانه جون خیلی دلم میخواست باهات حرف بزنم ولی متاسفانه محمد تمرین زبان داشت و دیرش شده بود مجبور شدم برم.
از همراهیت خیلی خیلی ممنونم سمانه عزیزم و مهربونیت رو فراموش نمی کنم.


سلام،من آنچه باید رو گفتم دوستم.خواهش میکنم خانومی وظیفه بود
ستاره زمینی
18 مهر 91 23:06
روزت مبارک شاه پسر
مامان مهرناز و آرسام
19 مهر 91 1:01
سلام عشقم
اول اینکه روزت مبارک عسلم
بعدشم قالب جدیدت مبارک گلم خیلی قشنگه مثل خودت
راستی 20 ماهگیت مبارک خوشگلم
وااااااااااااااااای سمانه جون خییییییییییییییییلی باحالی!!!!! یعنی یه دونه ای!!! ایول به این ایده و این عکسای خوششششششششششششششگل که از بوسه ات روی بدن جیگرت گرفتی
خییییییییییییییلی قشنگ شده و رویایی
به تو میگن مااااااااااااادددددددددددرررررررررررررر

سلام خاله گلمممممم
ممنون بابت تمام تبریکاتون.
واااااااااااااااااااای مهرناز جونم از زمین بردیم فضا با این همه تعریف وانرژی مثبت،یک دنیا ممنون
مامان مجتبی ومحمدرضاومهدیار
19 مهر 91 11:27
روز کودک مبارک
مامان مهرناز و آرسام
19 مهر 91 23:21
عشقم آپیدما!


الان میایم خاله مهرناز جوووووووون
مامان مجتبی ومحمدرضاومهدیار
20 مهر 91 7:54
سلام احوال سمانه جون خوبییییییییییییییییییییییییی


سلام عزیزم ممنون شما چطورید؟؟؟؟؟گل پسرا خوبن؟؟
مامان مجتبی ومحمدرضاومهدیار
20 مهر 91 16:03
ممنون گلمممممممممممم


خواهش گلم
خاله مرمر
20 مهر 91 16:47
واااییی قالبش خیلی ناز شده، با اون عکس محمدرهام که اون گوشه گذاشتی. خیلی خوشگله


چشمات خوشگل میبینه دوست جون
مريم مامان آريا
21 مهر 91 16:27
روزت مبارک عزيزم با تاخير البته
هميشه شاد باشي محمد رهام عزيزم
قالب جديدتون هم مبارک


ممنون خاله مریم مهربون
System
4 آذر 91 16:05
این پیغام سیستمیک ایران نقش می باشد. قرعه کشی آذرماه 1391 انجام و نشانی اینترنتی http://www.mohammadroham.niniweblog.com/ که که با پلاک آی پی 2.178.25.56 در سامانه ایران نقش ثبت گردیده است اقبال نخست طراحی قالب اختصاصی را کسب نمود.این پیغام سیستمیک به نشانی مذکور ارسال می گردد و در صورت موجود بودن صفحه مورد نظر ، تا 30 نوامبر 2012 نسبت به بازگفت این پیغام اقدام نمایید. شماره بازگشت به سیستم: ٣١٢٠٣٥٦ نشانی مرجع: http://m-qaleb.com http://iranngsh.com This is the message of systemic. Lottery conducted in December 1391 and the IP address with the no ip 2.178.25.56 http://www.mohammadroham.niniweblog.com/ that the system of records has been the first chance to get a customized template design. These messages to address systemic the page is sent and, if available, to 30 November 2012 told about this message, please take action. Return to System Number: 3120356 Address for reference: http://m-qaleb.com http://iranngsh.com