نفس مامان ،محمدرهامنفس مامان ،محمدرهام، تا این لحظه: 13 سال و 2 ماه و 23 روز سن داره

محمدرهام هستی مامان وبابا

حال این روزهای من وسالروزعقدمامان وبابا

1391/5/31 13:06
نویسنده : مامان سمانه
1,694 بازدید
اشتراک گذاری

بسم الله الرحمن الرحیم

سلام ودرود بی پایان

با وجود اینکه هرروز با مامانی میریم بیرون ولی من اصلا"حوصله تو خونه موندن رو ندارم1 وهمش نوای بییم بییم سر میدم وچون مدتهاست که فهمیدم کلیدهای کاربردی آسانسور3وpهستن اگه این قد 85سانتی جلوی آزادی من رو نگرفته بود تا مامان کفشهاشو بپوشه قطع به یقین از  دستش متواری میشدم تا زودتر به محیط بدون سقف برسم.1

عشق مامان

بعد از حرکت آسانسور به دیوار روبه روی در تکیه میدم وبه دنبال این خانومه که طبقه ها رو اعلام میکنه میگردم ویه حسی بهم میگه که توی سقف نشسته ومن اونجا دنبالش میگردم ونزدیک توقف آسانسور هم که میشه میپرم جلوی در وگارد دویدن میگیرم که لحظه ای از زمان رو ازدست ندم وبه محض توقف میپرم بیرون.1

uar lhlhk

 

ودوان دوان وبییم گویان میرسم به در ورودی ووقتی از رفتن نا امید میشم مثل زندانیهای حبس ابد به کوچه وکودکان در حال بازی نگاه میکنم.

عشق مامان

 

عشق مامان

بعد میرم سراغ باغچه وشلنگ وآب بازی

به گلها آب میدم وهربار میخوام هرسشونم کنم مامانم میگه علم این کاررو ندارم واجازه نمیدهنیشخندفکرنکنید میخوام برگهاشو بکنماااااااااااااااا نیت من هرس ورشد بیشتر این درختهخجالت

عشق مامان

 

عشق مامان

به بهانه شستن دست کل هیکلم رو با آب یکسان میکنم.

نحوه عملیات:

دستهامو میکنم تو باغچه وبعد ب مامان میگم دَ....اَه...اَه وسریع دستمو میگیرم زیر شلنگ و......

عشق مامان

واگه شیر آب بسته شه این شکلی میشم ومیگم:آبا یف(آب رفت)ومیزنم زیر گریه وبه اتمام آب بازی اعتراض میکنم.1

 عشق مامان

من این روزها این مدلی شدم که گرما ودمای هوا اصلا"برام مهم نیست فقط وفقط گردش مهمه.

به عنوان مثال:

چندروز پیش تقریبا"کل روز رو بیرون از خونه بودیم وهلاک وخسته وبا لپهایی از گرما گلگون شده اومدیم خونه ومن به اعتراض برای اولین بار با مامانم قهر کردم که چرا برگشتیم خونمون وهر چقدر قربون صدقه ام رفت نگاهش نکردم ومامانم طبق معمول دوید ورفت دوربین آورد وعکس گرفت.

شق مامان

منم حسابی بهم برخورد وزدم زیر گریه

عشق مامان

واما امروز:

ششمین سالگرد عقد مامان وبابامه واونا به این مناسبت دیروز برام یه کلبه بازی خریدن ودیشب ساعت 1/5بامداد که من خواب بودم برام مونتاژش کرده بودن ومن صبح تا چشمامو باز کردم ودیدمش با هیجان گفتم پیتی واومدم وباهاش مشغول شدم.

چون تازه از خواب بیدارشده بودم اول دقایقی توی خونه جدیدم دراز کشیدم.

عشق مامان

بعد کلی با مامانی دالی بازی کردم1

عشق مامان

وبعد از میل صبحانه قوی شدم وخونه رو وزنه فرض کردم وتمرین وزنه برداری کردم.1

عشق من

بعد به این نتیجه رسیدم که خونم اینطوری دلبازتروروشنتره ونورگیر بیشتری داره.(فکرکنم اینارو ازخان دایی مهندسم یاد گرفتم)

عشق مامان

تازه اینطوری پارکینگ طبقاتی هم دارم.

عشق مامان

شب قراره با مامان وبابا بریم بیرون وخوش بگذرونیم.جای شما خالی


سلامت وشاد باشید1

ادامه نوشت ومامان نوشت:

امروز دونفر من رو خیلی خوشحال وسورپرایز کردن اولی خاله مامانم بود که بهم اس ام اس زد وبهم تبریک گفت ودومی هم فریده جون دخترخاله مامانم بود که بهم زنگ زد وتبریک گفت.خیلی حس خوبی داشتم چون واقعا"غافلگیر شدم وازشون ممنونم . درسته که جزء اقوام درجه یک پسرمن محسوب نمیشن ولی هرروز به تقویمی که بهشون هدیه دادیم سر میزنن وبا احترام قسمتی از دیوار منزلشون رو به پسرنازم اختصاص دادن وهمیشه محبتشون شامل من وخانواده ام بوده وهست واین مسایل به من وپسرم یاد میده که فاصله شجره نامه ای تعیین کننده فاصله ما آدمها نیست نسبت واقعی رومحبتها ومهربونیها تعیین میکنن چه فایده ای داره نزدیک خونی پسرم باشن ولی برای متولد شدنش به دیدنش هم نیان.پسرم شاد باش که آدمهایی به این مهربونی رو داری وهرگز غم مخور برای کم لطفی وبی معرفتی بعضیها...............

جاداره همین جا بگم که از این اقوام با محبتمون یک دنیا ممنونم وتا آخر عمر مدیونشونم چون بزرگترین محبت دنیا رو در حق من وهمسرم وپسرم کردن واون زمانی بود که گل من نوزاد بود وزردی داشت وتوی تهران بیدخشت پیدانمیشد با یک اس ام اس ناقابل محبت رو درحق ما تمام کردن وبرامون بیدخشتی با کیفیت عالی خریدن وپست سفارشی کردن،خاله زهرا جون وفریده جون مهربونم براتون بهترینها رو آرزو دارم ودستتون رو میبوسم وتا عمرداریم لطفتون رو فراموش نمیکنیم.عاشقتونـــــــــــــــــــــــــــــــــــم

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (80)

بازی با قیمت مناسب برای بچه ها
31 مرداد 91 18:31
سلام مامان سمانه اگر پسر شما هم عاشق گوشی شماست و دوست دارد با آن بازی کند می توانید با هزینه ی کم این بازی را برایش تهیه کنید نسبتا کامل است و زیاد گران قیمت نیست.


سلام عزیزم.پسرمن توی سنی نیست که بتون با پی اس پی بازی کنه واین وسیله براش مفید باشه
سسالار
31 مرداد 91 20:06
سلام
عیدتون مبارک باشه و نماز روزه هاتون هم قبول درگاه حق قرار گرفته باشه

به محمدرهام:محمدرهام خیلی دوست دارم.ای کاش داداشی مثل تو داشتم



خوب منم داداشت میشم سالارجون.
مامان محمد و ساقی
31 مرداد 91 22:49
سمانه جان بهتون تبریک میگم.
چه کلبه ی خوشگلی.مبارکش باشه
همه ی عکسها قشنگ بودن و مثل همیشه خوشگل نوشتی.آفرین


ممنون دوست خوبم

چشمات خوشگل میبینه

مینا جون همیشه با تعریفات بهم روحیه میدی بووووووووس
عمه ی اریسا کوشمولو
1 شهریور 91 1:56
سلااااام عزیزم خوبی خاله جون دلمون واست تنگیده بود.........
این چندروز نتم قطع و الان از دیل اپ استفاده کردم واسه همین نشد سربزنم بهتون
سالگرد ازدواج مامان وبابا مباااااااااااااارک عزیزدلم



ممنون از حضورگرمت بهترین عمه دنیــــــــــا
عمه ی اریسا کوشمولو
1 شهریور 91 1:57
راستی عیدتووووووووون مباااااااااااارک با تاخیر


عید شما هم مبارک باشه خانومی
عمه ی اریسا کوشمولو
1 شهریور 91 1:58
قربونه پسمل شیرین برررررررررم
همیشه خوشحالو شاااااااااد باشی کنار مامان وبابا عزییییییییییییییزم


ممنون عمه جون خدا آریسا کوچولو رو براتون حفظ کنه وشادیهاتون رو زیاد کنه.
سميه
1 شهریور 91 2:08
ببين چه مامان و باباي مهربوني داري سالگرد عقدشون هم براي توي فسقلي كادو ميخرن قدرشون رو بدون گلم


ممنون خاله سمیه مهربون از طرف من رفیق شفیقم پارسا جون رو ببوسین
مامانی درسا
1 شهریور 91 3:44
سلام عزیزم این جباب ها خیلی وبت رو خوشگل کرده مبارکت باشه ........و بعد روزگاری داریم ما ازدست شما وروچکا ........صبح تا شب ددری ..... نمیگید ما از پا میفتیم ....... قربونت برم عزیزم که چقده هم هزار ماشاالله ناناز شدی دوست دالیم ها


سلام عزیزم ممنون...ماهم شما ودرسا جون رو خیلی دوست داریم
مامان رهام
1 شهریور 91 10:07
سلام سمانه جون خوبید عزیزم


سلام عزیزم ممنون امیدوارم شماهم خوب وخوش باشید
مامان رهام
1 شهریور 91 10:08
محمدرهام جون خیلی از شیطنتاش مثل رهام مخصوصا آب ازی کردنش
مامان رهام
1 شهریور 91 10:09
سالگرد عقدتونم مبارک
به نام شما به کام محمدرهام جون چه چادر خوجلی عسیبسم مبالکت باشه


ممنون عزیزم ...تازه شبم که رفتیم بیرون براش یه جفت کفش خریدیم کلا"همه چیز به کام نفسم بود
بابا عليرضا
1 شهریور 91 10:26
با آرزوي مهندس شدن و خونه دار شدنه تو فرشته بابا
مهناز
1 شهریور 91 11:25
زنده باشی عزیزم
خاله مرمر
1 شهریور 91 13:00
سلام مامانی خیلی قشنگ مینویسی،
ماشاالله به گل پسری با این همه شیطونیای قشنگش کلی از کاراش خندیدم


سلام ممنون از محبتت عزیزم
مامان نیکان
1 شهریور 91 13:04
سلام دوست عزیز سالگرد با هم بودنتان را بهتون تبریک میگم.
انشالله سالیان سال شاد و سلامت با هم باشید.


سلام ممنونم از تبریک پرازمهرومحبتت
مامان کیان کوچولو
1 شهریور 91 16:13
سلام گلم ...
آخی پسری هرروز خوشگل تر میشه ..
خوبم گلی جونم تو خوبی؟

زردی کیان شنبه بازم رفت بالا .. شد 12
زنگیدیم خاله بید خشت گرفت تا آخر شب یکشنبه رسید دستمون ...
دوشنبه آزمایش دادیم شد 11 حالا ماما ن داره بهش میرسه و گیاهی ها رو بهش میده .. منم گذاشتم اونجا بمونه ... تا بهتر بشه ...خودم م هی میرم هی میام ... گاهی شبا هم میمونم ...
دکتر گفت زردی تو شیر خودته .. کنارش شیر خشک هم بده حالا این کارو دارم میکنم .. رنگ و روش که بهتره دیگه نمیدونم ... دعا کن گلم ... پسر ماهتو ببوس ...

خدا هرچی از خدا میخواد بهش بده که خیلیییییییی با محبته
علت زردی هنوز مشخص نیست همه اینا درحد نظریه اس ولی بازم مراقبش باش.آخیییییییی دست خاله درد نکنه که حسابی کمکت میکنه من که تا 40روزگی محمدرهام خونه مامان اینا موندم بعدشم صبح میرفتم وشب میومدم
ترکان
2 شهریور 91 0:32
محمد رهام جون تو به شیطونیات ادامه بده عزیزمدوست دارمسالگرد ازدواج مامان و بابات مبارکایشالا سالیان سال سایشون بالا سرت باشه


ممنون خاله ترکان جون.الهی دکتر بشی
آرسام و مامان مهرناز
2 شهریور 91 1:14
مبارک خونه جدیدت خاله جونم
آفرین به تو که دوست طبیعتی
و عاشق ددری!!
راستی عکسای کوچولوگیهاتو دیدم کلی ذوقیدم واست تپلی جیگر چقده مثل الانت نانازی بودی شما
بخورمت شیطونکم


مهرناز جون مثل همیشه با اومدنت صفا آوردی دلمون براتون تنگولیده بود .
مام پارسا
2 شهریور 91 4:05
ای جووووووووووووووووونم
قربونت برم خاله جون
یعنی شما بچه ها همتون مثل همید: عاشق ددر و آب بازی
واااااااااااااااای چه کلبه نازی داری خوشگلم.
آفرین خاله جون کار خوبی کردی که چرخوندیش ، این طوری دلباز تره


ممنون از محبت ستودنیت خاله جون
الهه مامان یسنا
2 شهریور 91 4:10
مبارک باشه خونه جدیدت
من به فدای این بازیگوشیهات


ممنون خاله جونم........خدانکنه
شقایق.مامان حباب
2 شهریور 91 12:55
وای محمد رهام خاله، قربونت بشم که انقدر شیرینی...
آخه تو گریه هم نمک از سر روت میباره


خدانکنه خاله جون.........ممنون از محبت بینظیرت
شقایق.مامان حباب
2 شهریور 91 12:57
(برای مامان سمانه)
سالگرد عقدتون مبارک
};-
ایشالا 100000000 سال کنار هم شاد باشید دوست من


ممنون دوست خوش قلبم
مامان سانلی
2 شهریور 91 13:22
مامان سمانه خیلی بامزه نوشتین کلی خندیدم .کامل و مصور. سالگرد عشقتون هم مبارک عزیزم .


ممنون عزیزم.عروسکت روببوس
ترکان
2 شهریور 91 13:54
مرسی بابت تبریکتونمنم معتقدم که دوری و نزدیکی نسبت آدما ملاکی برای دوست داشتن و مهربونی نیست.بعداً نوشتتون خیلی عالی بودبرای فریده جون هم دعا میکنم به مراد دلش برسه


برای همین قلب مهربونته که عاشقت شدم خوشگلم
محمد81
2 شهریور 91 16:33
بیاین آپم


با کله اومدیم محمدجون
الهه مامان روشا جون
2 شهریور 91 23:59
شمانه جون سالگرد عقدتون مبارک.
چه قدر جالب شما هم شش ساله عقد کردید درست مثالما .جالب تر اینکه 31 مرداد سالگرد عروسی ما هم هست.میبینی چه قدر تفاهم داریم!!!!!!!!!!!!!
محمد رهام جون خونه ی جدیدت مبارک باشه.ایشالا این خونه بتونه چند ساعتی سرگرمت کنیه که هی بیم بیم نکنی.من که در عجبم از روشا که از صبح هی میگه ددر


سلام.جدیاااااااااا چقدر تفاهم داشتیم وخبر نداشتیم
پدربزرگ ارغوان
3 شهریور 91 13:07
دختر گلم سمانه جان .
خواستم براتون هدیه بگیرم
چی بگیرم؟
گل گفت: مرا بفرست که مظهر زیباییم
دستی به گل کشیدم گفتم باشه ، برگها سر جنباندند و...
برگ گفت:مرا بفرست که مظهر ایستادگی ام
اونور تر ها یه بید مجنون بود. صدام زد وگفت :
بید گفت: مرا بفرست که مظهر ادبم که همیشه سر به زیر دارم
به فکر فرو رفتم و
سرم را به زیر انداختم به ناگاه قلبم را دیدم
که بهترین چیز در زندگیم هست
قلبم به تکاپو افتاد .
آره، قلبم را می فرستم برای سالگرد ازدواج دختر گلم که وقتی به کلبه مجازی پدرمیاد زیباترین هدیه اش را جا می ذاره .
تبریک دست خالی مرا با سخاوت بی حدت بپذیرید ..واینم همراهشونمحمد جان بوسه زنید بر جام چشمانش ،چقدر زیباست این پسر با پیرهن تاب وشورت زرد یا لیمویی که ماه میشه ..خدا همیشه نگاهبانتان باشه در سایه سار پدر ومامانی خوش بدرخشی


سلام پدرجون تبریک برگرفته از مهرتون برای من بهترین هدیه است وچه هدیه ای بالاتر از قلب مهربون وپراز محبت یک پدر به بزرگواری شما.طپش منظم وساعتوار قلب مهربونتون روتا ابد از خدای متعال خواستارم تا سایه پر از لطفتون همیشه برسر ما وخانواده محترمتون پایدار باشه.ممنونم از این همه محبتی که به من وخانواده ام دارید با آرزوی سلامتی وشادکامی
مامان محمد فاضل
3 شهریور 91 18:17
دوست دارم خاله جونی روی ماهتو میبوسم


ماهم شمارو دوست داریم خاله جون
ilijoon
4 شهریور 91 0:15
خاله جون زياد غذا بخور تا زودي بزرگ بشي وبتوني آزادي ات رو به دست بياري


خاله جون من رژیم دارم شــــــــــــدیـــــــــد
ilijoon
4 شهریور 91 0:16
قربون نگاه قشنگت عزيزمممممممممممم
ilijoon
4 شهریور 91 0:18
امان از دست اين ماماني كه مانع رشد گلها ودرختهاست خوب ماماني بذار گل پسري هرسشون كنه تا بهتر رشد كنند
ilijoon
4 شهریور 91 0:20
اي واي من كه خجالت كشيدم مرد كه گريه نميكنه..... پاشو زودتر اشكاتو پاك كن تا كسي نديده
ilijoon
4 شهریور 91 0:21
سالگرد ازدواجتون مبارك مامان جون
ان شاالله ساليان سال در كنار هم خوشبخت باشيد
خوش به حال پسري سالگرد ازدواج شما وكادو براي اون


ممنونم عزیزم........تازه آخرشب یه جفت کفشم هدیه گرفت کلی خوش به حالش شد.
ilijoon
4 شهریور 91 0:23
چه خونه قشنگيه به نظر من آفتاب گير شده خيلي قشنگتره مهندسي ات حرف نداره
ilijoon
4 شهریور 91 0:26
خدا رو شكر كه اقوامي به اين خوبي ومهربوني داريد
دوري نسب فاميلي مهم نيست مهم نزديكي دلهاي آدمهاست گاهي يه دوست از صد تا اقوام به آدم نزديكتره شاد باشي عزيزم


بله واقعا"درسته.......شماهم همیشه شاد وتندرست باشید
مامان محمد و ساقی
4 شهریور 91 13:29
سلام عزیزم.ممنون از کامنت های زیبات عزیزم
من یه کامنت گذاشته بودم ولی انگاری نرسیده
ایشا... خدا به این دوست خوبت یه پسر و یه دختر خوشگل بده.



سلام ممنونم از حضورگرمت دوست خوبم.......نه نرسیده ،چرا؟؟

آمیــــــــــــــــن ،تشکر ازدعای بسیار زیبات مهربونم
مامان مجتبی ومحمدرضاومهدیار
4 شهریور 91 14:46
خونه جدید مبارکه عزیزمممممممممممممم


مرسی خاله جون
زهرا از نی نی وبلاگ213
4 شهریور 91 17:06
سالگرد ازدواجتون مبارک
تبریک میگم و روی ماه محمدرهام رو میبوسم


ممنونم عزیزم منم از دور روی ماه گل پسراتو میبوسم
زهرا از نی نی وبلاگ213
4 شهریور 91 17:08
محمدرهام جون کلبه بازیت مبارک عزیزم
چقدر ناز شدی تو این عکسها
هزارماشالا


ممنون خاله جون بابت این همه محبتی که به من داری.
مامان امیرحسین و امیرعلی
4 شهریور 91 18:06
مبارکه خاله جون..چه خونه خوشگلی داری...
ممنون از حضورت.


ممنون خاله جون.گل پسملا رو ببوسین
حسن بلبلی
4 شهریور 91 22:30
█★۞♥خدایا❤به❤آبروی❤زهرا❤به❤ما❤آبرو❤ده♥۞★█


آمیـــــــــــــــــــــــــــن
مونا مامان امیرسام
6 شهریور 91 0:28
مامان سمانه متنی که نوشته بودید خیییییییییییییلی بامزه بود من کلی خندیدم.پسرگلتون هم ماشاالله گوله نمک.وبلاگتون هم جالب بود.کلی گشت وگذار کردم تو وبلاگتون.ب تبادل لینک موافقید.سر بزنید به ما خوشحال میشیم


ممنون از محبتت...با افنخارلینک شدید
مامان رهام
7 شهریور 91 10:37
سلام سمانه جونم خوبید عزیزم


سلام عزیزم ممنون شما خوبید؟
مامان رهام
7 شهریور 91 10:37
خوش بحالت چه خاله و دختر خاله خوبی خدا برات حفظشون کنه


ممنون عزیزم
مامان رهام
7 شهریور 91 10:39
امیدوارم خدا یکی از فرشته هاشم بده به فریده جون مهممون


الهی آمیـــــــــــــــــــن
ماجرای های حمیدرضا
8 شهریور 91 0:38
شقایق.مامان حباب
8 شهریور 91 9:26
مامانی بازم دیر کردیییییییییییییییییییی؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟


شرمنده اول ناخوشی وبعدم سفر والانم خستگی سفر علت دیر اومدنم هست
مام پارسا
8 شهریور 91 18:09
دلم براتون تنگ شده بود.اومدم ببینمتون و برم.
بوس


فدای خودت ومهربونیت وگل پسملت
پدر
8 شهریور 91 21:37
سلام سمانه دخترم کجاییئ ، همتون خوبید ، محمد جان خودت همسرت خانواده های محترمتون خوبن ..دخترم نه سر زدی ونه خبری اینجا نوشتی ؟دلم براتون تنگ شده خیلی غصه دار شدم .خئا کنه خیر باشه وبلا از وجوئ عزیزتان به دور باشه وقبله رحمت الهی روبرویتان از چشم حسود ونفرین وبلا به دور ودر امان الهی باشید ..برا سلامتیتون آیه الکرسی می خونم سمانه جان


سلام پدرجون گلم .ممنون وشرمنده از این همه مهربونی ویک دنیا تشکر از دعاهای خیرتون که بدرقه راهمون بوده وهست
مام پارسا
9 شهریور 91 11:09
مامان پورياپهلوون
10 شهریور 91 2:10
سلام و مبارك سالروز عقدتون
كادورو پسري گرفته كه


سلام ممنون عزیزم .بله اولین کادو نصیب ایشون شد
آرسام و مامان مهرناز
10 شهریور 91 8:05
آرسام و مامان مهرناز
10 شهریور 91 8:05
ما آپییییییییییییم



مهرنازجون چشم حتما"سرفرصت میام منم به دلایلی که توضیح دادم قطع دسترسی بودم
پدربزرگ ارغوان
10 شهریور 91 18:26
سلام روزتان بخیر ونیکی ، سمانه جان خوبید خانواده محترم خوبند ..چرا در پستت نمی نویسی ..خدا با تمام اقتدارش پشت وپناهتون ..دختر جان دلم براتون تنگ شده ..خدا یار ویاورتان باد


سلام پدرجون مهربونمشرمنده که جواب این همه محبت رو دیر دادم حدود 10روزی سفر بودیم لطفا"دخترتان را ببخشید
نایسل
12 شهریور 91 16:16
سلام عزیز دلم خوبییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییی
نایسل
12 شهریور 91 16:16
نتم قع بود حسابی دل تنگ شدمم مرسی به فکرم بودی عشقم خیلی خیلی خوبم الان
نایسل
12 شهریور 91 16:16
الهی فداششش شمممم چیجوری نگا میکنه تو کوچه رو


خدانکنه خاله جون
نایسل
12 شهریور 91 16:17
سالگرد ازدواجتونم مبارکککک خوشگلمم


ممنون گلم
نایسل
12 شهریور 91 16:17
الهی خوشبخت عاقبت به خیر بشین عزیززز دلمم


فدای تو مهربون
نایسل
12 شهریور 91 16:17
پسر ماهت رو کلی بووووسسسس کن


ایناهم ازطرف من وپسملم برای نایسل جون
nicel
15 شهریور 91 16:13
عزیزممم خیلی حرفات برای مهد جالب بود فدات شممم


خوشحالم که خوشت اومده..خدانکنه گلمX
مامان مجتبی ومحمدرضاومهدیار
16 شهریور 91 11:29
سلام سمانه جون دلم خیلی براتون تنگ شده بود گلمممممممممممممممممممممممم


سلام عزیزم دل منم براتون یه دره شده بود به خدا
مامان مجتبی ومحمدرضاومهدیار
16 شهریور 91 21:17
چرا اپ نمکنی سمانه جون کجایی


چشم به زودی زود
ترکان
17 شهریور 91 0:03
سمانه جون آپ میکنی یا نه؟من اعصاب ندارماااااااااا بابا دلم براتون تنگگگگگگگگگگگگگگگگ شده


قربون خودت واعصابت یه دنیا مطلب وعکس ویک مامان خسته ازسفر .........چشم فقط کمی مهلت میخوام
پدربزرگ ارغوونی
17 شهریور 91 5:41
خدا پشت وپناهتون آخه کجایید دلم براتتون تنگ شده محمد رهام عزیزم


من شرمنده این همه دلواپسی ومهربونیم .زیرسایه شماییم پدرجون
آرسام و مامان مهرناز
17 شهریور 91 22:11
سلام سمانه جونم
کجایی دلم واسه مهربونیات تنگیده؟؟
واسه عکسای جدید پسملی گلم
چندوقتی هم که نی نی وبلاگ خراب بود اصلا وبلاگها باز نمیشد،هرچی میومدم به دربسته میخوردم
زودی بیا پیشمون



سلام عزیزم ..چشم حتما"میایم
خاله مرمر
17 شهریور 91 23:37
سلام دوست عزیز، اومدم تا ازتون کمک بخوام، ریحانه جونم تو مسابقه «نی نی های باحجاب» وبلاگ کودک من شرکت کرده، رای گیری از روز شنبه 91/6/18 تا پایان روز دوشنبه 91/6/20 ادامه داره، اگر میشه یه کوچولو وقت بگذار و برو به این آدرس http://koodakeman91.niniweblog.com/post347.php و در بخش نظرات به شماره 5 ریحانه رای بده، باور کن خیلی وقتتو نمیگیره. پیشاپیش از لطفت ممنونم




چشم
ilijoon
18 شهریور 91 1:03
ايليا تو مسابقه روياي زيبا شركت كرده اگر دوست داشتيد راي بديد آدرس سايتش رو تو وب ايليا گذاشتم


رای دادم عزیزم
پدر بزرگ ارغوونی
18 شهریور 91 1:27
سلام هوا چقدر صافه
عزیزم خیلی خوشحالم که خوبی که سفر رفتی ..اما از اینکه سرماخوردین نگرانم امیدوارم دختر محبوبم زود خوب بشه من هراز گاهی که نت میام اولین جایی که میام این خونه مهربانی است که سر می زنم به امید دیدنتان باشید تا باشیم ..سمانه جان مواظب خودت ومحمد جان باش در پناه خدا باشید دخترم.


سلام خوش اومدید پدرجون
منم خیلی به شما ووبتون وابستم وواقعاگدلم براتون تنگ میشه.سایتون مستدام ومهرتون پایدار
ilijoon
18 شهریور 91 11:01
ممنون گلم براي اينكه به ما افتخار داديد ورايتونو اعلام كرديد خوشحالم كه دوستهاي گلي چون شما دارم دوستتون دارم خيليييييييييي


خواهش میکنم عزیزم.ماهم شمارودوست داریم
ilijoon
18 شهریور 91 11:01



مامان کیان کوچولو
18 شهریور 91 21:09
عزیم سلام .. زیارتتون قبول
آره خداروشکر خیلی بهتره .. امروز ظهر دیگه بارو بندیلمو جمع کردم و اومدم خونه .... تا الانم که خدارو شکر مشکلی نبوده واسم دحا کن بتونم از پسش بر بیام ...


سلام خوبی؟ممنون گلم

حتما"میتونی چرا که نه.خدا به همه مادرا توان صدچندان میده نگران نباش.چهل روزگی گل پسملتم مبارکککککککککک
مامان کیان کوچولو
18 شهریور 91 21:10
شما چطورین ؟؟؟؟؟ سرما خوردگیتو ن بهتر شد ؟؟؟ محمد رهام گل سر حال هست ؟؟؟؟؟



حال عمومیمون بهتره ولی کاملا"خوب نشدیم دیگه خسته شدم
کیمیا
19 شهریور 91 17:49
ماشلالله چه پسر نازی خدا حفظش کنه براتووون
به ماهم سر بزنین وپریناز خانوممونو خوشحال کنییییییییییین


ممنون عزیزم...چشم حتما"
مام پارسا
20 شهریور 91 1:00
ما هم دلتنگتونیم پس زودی بیا


قربون پارسایی ومامان مهربونش
طاهره مامان امیرعلی
21 شهریور 91 0:47
سلام.وبلاگتون مثل همیشه زیبا و قشنگه،تبریک میگم بهتون.امیرعلیه من تو جشنواره ی آتلیه سها شرکت کرده و به رای شما شدیدا احتیج داره.اگه به وبلاگش سر بزنین یه پست گذاشتم که آدرس جشنواره است اگر روش کلیک کنین مستقیم به سایت جشنواره میره.اسم پسملیه من امیرعلی مرادیان هست.بهش رای بدین و مارو خوشحال کنین.امیدوارم بتونم لطفتونو جبران کنم.


رای دادم دوست خوبم
خاله مرمر
21 شهریور 91 10:26
سلام مامانی. خدا بد نده الان حال جفتتون خوبه؟
همیشه به سفر


سلام خداروشکرخوبیم .ممنون
مامان محمد و ساقی
21 شهریور 91 12:10
سلام عزیزم.حالت چطوره گلم؟
تو این مدت که نبودی از رو تاریخ کامنت هات معلوم بود که نیستی خونه.حدس میزدم که مسافرت باشی و فکر مریضی رو نمی کردم.الامن چطورین؟
امیدوارم سفر بهت خوش گذشته باشه
منم از پدربزرگ ارغوان تشکر می کنم که همیشه با کامنت های زیباش مارو شرمنده میکنه و همیشه به یادمون هست


سلام عزیزم ممنون خوبیم