نفس مامان ،محمدرهامنفس مامان ،محمدرهام، تا این لحظه: 13 سال و 2 ماه و 21 روز سن داره

محمدرهام هستی مامان وبابا

عاقبت یک ورووجک

1391/4/31 16:06
نویسنده : مامان سمانه
2,393 بازدید
اشتراک گذاری

خدا یا آخه مگه من چیکار کردم که این مامان وبابا این بلاها رو سر من میارن؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟

 

چه بلایی؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟خودتون ملاحظه بفرمایید

 

وای چقدر از زمین فاصله دارم!!!!!!!!!!!!!!ناراحتتعجب

عاقبت من

 

بابایی من میترسمهیپنوتیزم

عاقبت من

 

مامانی کمککککککککککککککککککککلافهمنتظر

عاقبت من

 

ماآنی(مامانی) اگه به خاطر کارهایی که توی پست قبل انجام دادم آویزونم کردی، پس چرا اسم پست رو گذاشتی شیرینتر از عسل؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟

تازه این همه دوستامون از این پست وحرکتهای من خوششون اومد واقعا"چرا تنبیه به این وحشتناکی برام در نظر گرفتید؟؟؟؟؟؟؟؟شما که خودتون عاشق شیطنتهای من هستید،دلیل این کارتون چیه؟؟گریهگریهگریهعصبانیعصبانیعصبانیگریهگریهگریه

 

از مامان به محمدرهام:

نازگلِ طنازم، این کارما تنبیه نبود دوست داشتیم این تیپ عکس ازت داشته باشیم که تا سبک وزن بودی باید این کارو میکردیم وحسابی امنیت برات برقرار بود گلم چون بابایی مثل شیر در نزدیکی شما ومواظبت بود. وبه علت رعایت ایمنی بیشتر  از دستگیره ی آسانسور به جای دستگیره دربهای منزل استفاده کردیم. .امیدوارم نا راحت نشی واز این عکسهات در بزرگسالی نهایت لذت رو ببری.بوس برای عشق جاودانه مامان وباباماچماچماچماچ

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (35)

الهه مامان روشا جون
31 تیر 91 17:13
سلام مامانی.مرسی که بهمون سر زدی و تولد روشا جون رو تبریک گفتی.
این روز یکی از بهترین روزهای عمرم بود و اطرافیان با تبریکاتشون شادی منو چند برابر کردن.
من این محبتت رو هیچ وقت فراموش نمی کنم.چون دخترم تمام وجودمه.


خواهش میکنم عزیز دلم
الهه مامان روشا جون
31 تیر 91 17:15
وای چه جراتی!!!!!!!!! سمانه جون نه تنها گل پسری از این کارتون ناراحت نمیشه بلکه کل به شجاعت مامان و باباش افتخار میکنه.
نایسل
31 تیر 91 17:49
آخ الهی فداش شممم شوهر خواهر منم همیشهههه این کارو میکنه با خواهر زادم


خدا نکنه خاله الناز جون
مامان مهرناز
1 مرداد 91 0:02
ای خدا از دست این مامان سمانه جون!! ایول عزیزم خیلی باحاله،منم خیلی وقته میخوام اینکارو بکنم اما نمیدونم کی بهتره؟!!!بذارم آرسامم بزرگتربشه یا الانم میشه؟؟!!!! یه عالمه بوووووووووووووس


اگه خیلی وول نخوره الانم خوبه ولی اگه بترسه وبه شدت خودشو تکون بده خطر ناکه.
برادرم به محمد رهام میگه آقای حرکتهای یِهویی،چون خودشو ناگهان با قدرت تمام به سمتی پرت میکرد ولی از وقتی راه افتاده این حرکاتش کمتر شده وما مجبور بودیم تا الان صبر کنیم


soli مامان ادرینا
1 مرداد 91 4:36
ای وای مننننن نکن خالجون تقصیر این مامانتی هااا

پسر نازی داری عزیزم خدا ببخشه بهتون ..


ممنون ار لطظفت عزیزم
پدربزرگ ارغوان
1 مرداد 91 5:35
سلام خوبید روزتان بخیر عج عکسایی منو یاد تنبیه های مدرسه میندازه اون روزایی که معلم کلاس اول مارا با گردن بلند میکرد انگار می خوسات وزن قپونی بکنه هردم یقه بلوزمان را از پشت می گرفت بلندمان میکرد وبعدش از بالا ولمان میکرد مینداختمان پایین ..البته عکسای یادگاری خوبین ..محمد یاد می گیره چاق نشه تعادل وزنش را نگه داره ..بسلامتی خوش وسافراز باشید.


ممنون پدر جون از حضور ونظر گرم وپر لطفتون
مامان علیرضا
1 مرداد 91 5:35
سلام سمانه جون ممنون بهم سر زدیوبلاگتون عالیه خوشم اومدبازم میام


خواهش میکنم عزیزم.قدمتون روی چشم
مامان سایان
1 مرداد 91 11:16
الهییییییییی عزیزمممممممم


ممنون از حضور گرمتون
خاله دادا(سارا)
1 مرداد 91 11:49
وای خاله قربونت بره جوجه جوجه طلایی

چرا قیافتو این شکلی کردی خاله؟
توکه عاشق این بازیهایی قشنگ خاله
چقدر توعکس دومت نازی خاله جونم.شبیه یک علامت سوال بزرگ شدی عسیس خاله


مرسی هایی دادای مهربونم نازی ازخودته
سميه
1 مرداد 91 11:56
عيب نداره عزيزم بايد ابديده بشي براي سرد وگرم روزگار
مامان رهام(✿◠‿◠)
1 مرداد 91 12:41
سلام سمانه جون............. چه عكس خوشگلي ايدۀ خوبي بود...............شايدمنم از رهام همچي عكسي گرفتم


سلام عزیزم.حتما"بگیر خیلی با مزه اس ولی تو رو خدا خیلیییییییییی مواظب باشید.
مامان آراد(خاطره)
1 مرداد 91 13:04
وایییییییی سمانه جون...خدا نکشتت..
چه بلاها که سر این بچه نمیاری...جانممممم...
بوسسسسسسس


بوووووووووس برای خاطره جون وپسر نازش
شقایق.مامان حباب
1 مرداد 91 16:10
ماشالا ماشالا چه پسمل شیرین و با نمکی دارین
البته فکر کنم خودتونم خیلی با نمک باشین که پسری رو اینطوری کردین
ممنون که به من سر زدی عزیزم
دوست داری همو لینک کنیم؟
اگر دوست داشتی بهم اطلاع بده که با افتخار لینکت کنم........


البته عزیزم.ممنون که به ما سرزدید
مامان کیان کوچولو
1 مرداد 91 16:13
یکم ترسیدم والبته ازت تعجب کردم و تا برسم به آخر پست کلی سوال اومد تو ذهنم اما وقتی حرفای خودتو خوندم متقاعد شدم اما بازم خیلی دل وجرات میخواد این کار ...

دیگه چه نقشه هایی براش داری عزیزمو ووو خیلی مواطب باشین وقتی این کارارو میکنین تورو خدا ..


همه جوانب رو در نظر گرفته بودیم وکلی تمهیدات انجام داده بودیم وامکان اینکه حادثه ای براش پیش بیاد تقریبا"صفر بود.ولی بازم با ترس ولرز اینکارو کردیم واگه تایم عکسها رو با دقت ببینی در کمتر از یک دقیقه عکسها گرفته شدن.ممنون از لطف ونگرانیت
مامانی درسا
1 مرداد 91 18:54
ای جونم محمد رهام ببخش عزیزم ما هم کم از این بلاها سر گل دختریمون در نمیاریم اگه بدونی شما نی نی ها چقده برای ما عزیزین


آره به خدا خوشمزه تر از این نینیها روی زمین نیست.
نایسل خانم
1 مرداد 91 20:00
مرسی خوشگلمممممممممممممممممممممممم
نایسل خانم
1 مرداد 91 20:00
فدات شممم
ترکان
1 مرداد 91 22:03
مرسی که به وبلاگم اومدید.همون جا جواب مامنتتونو دادم.
واااااای چه فیگور با مزه ای
محمد رهام خیلی نازه خدا حفظش کنه
من لینکتون کردم شما هم دوست داشتید منو لینک کنید


شما لطف دارید .با افتخار لینک شدید
مامان مبینا
2 مرداد 91 1:41
مرسی به ما سرزدید.
آخه مامانی چرا من رو اینطوری آویزون کردی،بگذار بیام پایین اگر بیشتر خونت رو تمیز نکردم.
جدا از شوخی خیلی بامزه شده


ممنون از اظهار لطفت.بووووووووووس
ستاره زمینی
2 مرداد 91 11:15
سلام عزیزم اخی گل پسری داری ابدیده میشی عسلم.خدا نگهدارت باشی ملوس خاله.


ممنون خاله جونم .ریحانه جون روببوسین
مامان رهام(✿◠‿◠)
2 مرداد 91 12:38
سلام سمانه جون خوبي عزيزم رهام جونم چطوره؟اينم از طرف من و رهام واسه رهام جوووووووووووووون


سلام عزیزم خوبی؟طاعاتت قبول.بوووووووووووووووس
مامان محمد و ساقی
2 مرداد 91 13:00
سلام سمانه جون.عجب عکسی.ولی حسابی ترسیده.
ممنون از همراهیت عزیزم.پسری رو ببوس


سلام عزیزم........آره تعجب به همراه ترس.گلها رو ببوس
ترکان
2 مرداد 91 13:10
دوست خوبم آپم دوست داشتی بیا


حتما"
نایسل خانم
2 مرداد 91 15:09
ای روزه خواهر پت پتی جواب خدارو چه میدی
نایسل خانم
2 مرداد 91 15:09
ناخنه کلی هم بو میداد بیخود نیست جنازه بو میده بوی فاسدی میداد
ilijoon
2 مرداد 91 18:49
آخيييييييييي جانممممممممم ماماني چرا گل پسري رو آويزون كردي گناه داره



ilijoon
2 مرداد 91 18:50
ممنون گلم كه پيشمون اومديد لينكتون كردم شما هم اگر مايليد ما رو به جمع دوستاتون اضافه كنيد

ممنون ......حتما"عزیزم
ilijoon
2 مرداد 91 18:51
ماشاالله گل پسر نازي داريد خدا حفظش كنه يه دنيا بوسسسسسسسسسسسس براي گل پسري ومامان جون مهربونش


ماهم ازدور ایلیا جون ومامانش رو میبوسیم*
ستاره زمینی
3 مرداد 91 16:30
نایسل خانم
3 مرداد 91 18:59
الهی بمیرم استرسی شدی به خاطر مننننن ن
نایسل خانم
3 مرداد 91 18:59
باشه میرم بی بی چک میزنم فردا خبرشو میدم
بابای ملیسا
3 مرداد 91 19:50
با سلام . طاعات و عباداتتون قبول باشه . وبلاگ ملیسا خانم با موضوع یازده ماهگیش و عکسهای جدیدش به روز شد . خیلی خوشحال می شیم اگر سری به ما بزنید . راستی ما رو از نظرهای قشنگ خودتون محروم نکنید
خاله مرمر
4 مرداد 91 18:13
الهی قربون گل پسرم برم. از دست این بابایی و مامانی


ممنون خاله جون
مامان پورياپهلوون
5 مرداد 91 1:18
سلام خوبين ؟
نكنيددددد بچه را........598



چشم عزیزم قول میدیم دفعه اخرمون باشه.
خاله پگی (مامان آرشیدا)
21 مرداد 91 12:25
محمد رهام جان الهی قوربونت برم که از در آسانسور آویزونت کردن ولی صدات در نمیاد