نفس مامان ،محمدرهامنفس مامان ،محمدرهام، تا این لحظه: 13 سال و 2 ماه و 22 روز سن داره

محمدرهام هستی مامان وبابا

نیمه شعبان و17ماهگی من

1391/4/20 17:02
نویسنده : مامان سمانه
2,256 بازدید
اشتراک گذاری

نیمه شعبان

 

1391/04/15

امروز تولد امام زمان وپایان هفدهمین ماهگردمنه.

مامان وبابام خیلیییییییییی خوشحالن که من دارم بزرگ میشم وخیلی خوشحالن که توی این روز بزرگ ومبارک من 17ماهگیم رو پشت سر گذاشتم.

امام زمان به یمن این تلاقی تاریخی زیبا ازت خواهش میکنم بهم یه هدیه بدی،چه هدیه ای؟؟؟؟؟؟

من رو در پناه خودت از شیطان ووسوسه هاش محافظت کنی تا من از یاران وسربازان شما باشم.قبوله آقا جون؟؟؟

نیمه شعبان

نیمه شعبان

 

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (28)

مامان مجتبی ومحمدرضاومهدیار
20 تیر 91 18:06
سلام مامانی یه ماچ برای گل پسملوننننننننننننننننننننننننننننننننننننننننننننننننننننننن
نایسل
20 تیر 91 19:23
جیپر خاله 17 ماهگی ات مبارکککککک الهی 120 ساله شی
مامان ویانا
20 تیر 91 22:50
17 ماهگیت مبارک باشه عزیزمممممممممم سلام شروع کلاس مادرو کودک خانگی ما از 22 تیر پنجشنبه ساعت 11 صبح اغاز به کار می کند برای کلاس بندی و ثبت نام از شما دعوت به عمل میاید اگر تشریف میارید لطفا تا چهار شنبه ظهر خبر بدین ممنونم
فاطمه
21 تیر 91 2:10
سلام من مدتیه گاهی به وبلاگتون سر میزنم
راستش دلم باز میشه وقتی میام اینجا
یاد بچه گیهام میفتم وقتی که هیچ غمی نداشتم!!
امیدوارم پسرتون از یاران خاص حضرت مهدی بشه.
برای این تلاش شما رو میطلبه که چطوری پرورشش بدی.
سعی کنید صحنه های مبتذل نبینه و گوشش صداهای
کثیف رو نشنوه....
برای اینکه در این زمینه اطلاعات خوبی کسب کنید یک کتاب بهتون معرفی میکنم که خیلی جالبه و منم ازش
استفاده کردم:
حکمت نامه کودک ، نویسنده آقای ری شهری
این کتابش کلی دستورات جالب برای تربیت بچه ها داره
که مطمئنم خیلی براتون مفید واقع میشه.
موفق باشید
محمد روهام قشنگ رو از جانب من ببوس

ممنونم عزیزدلم..حتما میخونم
مامان ویانا
21 تیر 91 10:03
سلام خانمی فردا اولین جلسه از کارگاه خانگی ما می باشد کلاس بندیمونم فرداست می تونید روزهاتون رو خودتون انتخاب بکنید اگر تشریف میارید لطفا به من اطلاع بدین ممنونم 09391938426 خدا پسر گلت رو برات حفظ کنه ماشالله
ستاره زمینی
21 تیر 91 12:52
مامان مهرناز
21 تیر 91 15:00
تولدت مبارک گل پسر بوووووووووووووووس راستی من آپیدما


ممنون خاله جون اومدیم پیشتون
نایسل
21 تیر 91 18:46
آره منم حسابی بهم ریختم از کم خوابی دیگه برد دیگه دعاکن برامون چک های مشتری هام توش بوده
نایسل
21 تیر 91 19:06
اره گفتیم شانس ماست دیگه همه عالم ادم به ما گیر میدن
پدربزرگ ارغوونی
21 تیر 91 21:47
سلام دخترم خوبی نوه گلم خوبه محمد رهام چه کار می کنه ،به عکسهای محمد رهام نگاه می کردم وتا جایی که حوصله ام قد می داد به تماشایش نشستم .يه پنجره ى تازه - بنام مهربانترين مادر وفرزندی در روبرویم نگاه می کردم - تبلور رويا در نگاهت رنگ بودن گرفته بود وقتی این عکس ها می گرفتی .دخترم چقدر تازگی خوبست ، چقدرذوق وسلیقه در بکاربردن زیباییها خوبست وشما چقدر خوبین وخدا را شاکرم که شما دخترای من هستید .به هر حال عکساشو تماشا کردم اونجا که در کارتن مقوایی لول می خورده ویا حایی که در آغوش پرش نشسته واونجا که میان دو دست بزرگ دستای کوچکش قرار گرفته ..همه زیبا بودند .براتون شادمانی آرزو می کنم دختر گلم ومحمد عزیزم ..بهش بگو محمد یعنی ستوده ..همیشه ستوده ونستوه باشید ..

ممنون که برامون وقت گذاشتید .خیلی خوشحال میشم وقتی جملات قشنگتون که از دل بر میاد رو میخونم.براتون آرزوی سعادت وتوفسق روز افزون دارم
علیرضا
22 تیر 91 10:37
مادرمثل مدادیست که هر روز تراشیده شدن و کوچک شدنش را حس می کنی تا وقتی که تموم بشه و پدر مثل خودکاریست که هر چقدر هم که باهاش بنویسی تغییری در ظاهرش احساس نمی کنی فقط یه روز باخبر میشی که دیگه نمی نویسه... آرزوی طول عمر باعزت و پایداری برای والدینی که در قید حیاتند ... و فاتحه و صلوات نثار والدینی که در میان ما حضور ندارند.


آمین
اللهم صل علی محمد وآل محمد
مامان رهام(✿◠‿◠)
22 تیر 91 11:47
سلام سمانه جون.............ممنون از حضور گرمت


سلام عزیزم...........خواهش میکنم گلم
مامان محمد و ساقی
22 تیر 91 15:28
سللللللللللللللللللللللللللللام عزیزم.
ایشاا... آقا خودشون همیشه مواظب این گل پسری هستند.
خوبی عزیزم.ممنون که پیش ما میای عزیزم.


ان شالله...........خواهش میکنم عزیزم
مامان کیان کوچولو
22 تیر 91 18:49
عزیزم 17 ماهگیت مبارک.. ایشالله همیشه سالم باشی...


ممنون گلم
نایسل
22 تیر 91 22:05
آهنگ وبتو خیلی دوس دارم


فدای تو
نایسل
22 تیر 91 22:05
منم اون رو ز کنترلم از دست دادم
نایسل
23 تیر 91 15:43
نایسل
23 تیر 91 15:54
خاله هدي ياسمين زهرا ومحمد كوچول
24 تیر 91 1:11
ماشااله چي ني ني پسمل خوردني و خوشگلي. انشااله خدا حافظ و نگهدارش باشه


ممنون عزیزم.......خدا حافظ همه نینیها باشه
الهه مامان روشا جون
24 تیر 91 2:13
ماشاله آقا محمد رهام که دیگه داره واسس خودش مردی میشه.
مامانی یه ماه دیگه واکسن داره کارت داره در میاد یکی نیست به خود بگه بچم 5 رو دیگه واکسن یکسالگی رو باید بزنه.
راستی درخواست دوستیمونو تو نی نی گپ تایید کن.


واکسن یکسالگی خیلی خوب وراحته ولی من از الان استرس این واکسن 18ماهگی رو دارم که میگن سخته
نسيم-مامان آرتين
24 تیر 91 9:08
گلم 17 ماهگيت مبارك باشه ممنون از اينكه تولد آرتين وتبريك گفتيد
راستي پسملتون چه ناز نماز ميخونه خدا حفظش كنه


خواهش میکنم عزیزم.نظر لطفتونه
نایسل
24 تیر 91 12:53
سلام عزیزم خوبی همین جام الان اومدم میام جواب میدم بوسسس مرسی به فکرمی
نازنین زینب
24 تیر 91 13:41
سلام دوست عزیزم
من تازه با این سایت آشنا شدم
از دوستهاش نایسل هستم
15 روزه که منم به لطف خدا مامان شدم
دوست دارم از تجربیات شما استفاده کنم
اگه ممکنه بیاین یاهو.
ممنون


سلام عزیزم ....متوجه نشدم کجا باید بیام.سایتت هم باز نمیشه
مامان پورياپهلووون
24 تیر 91 19:23
آمين
نایسل
24 تیر 91 19:34
نایسل
24 تیر 91 20:15
مرسی عزیزم
رایکا(پوسترساز)
24 تیر 91 20:34
سلام من رایکا هستم اگه دوس دارید از کودک گلتون عکس های رویایی داشته باشید به وبلاگم یه سری بزنید فرقی نمیکنه با چی عکس بگیرید رایکا اونو به یه عکس رویایی تبدیل میکنه امتحانش ضرری نداره دیدنش هم خالی از لطف نیس پذیرش انواع سفارش: طراحی پوستر رویایی همراه با روتوش طراحی پوستر برای تمامی سنین طراحی کارت تولد با عکس کودک شما طراحی کارت پستال با عکس کودک شما طراحی عکس رومیزی متناسب با رنگ دلخواه و دکور شما و... به همراه مشاوره ی رایگان برای عکاسی و ژست و ... با قیمت کامل استثنایی هر پوستر 1500 تومان پس منتظر چی هستید؟؟ رایکا در خدمت شماست
بابا عليرضا
25 تیر 91 8:25
صویر گلت در نظرم جاری شد در شعر و شعور و باورم جاری شد یادِ نفست پرید در آغوشم عطرِ تو میان بسترم جاری شد