نفس مامان ،محمدرهامنفس مامان ،محمدرهام، تا این لحظه: 13 سال و 2 ماه و 17 روز سن داره

محمدرهام هستی مامان وبابا

تولد بابی علیرضا

1391/4/7 11:23
نویسنده : مامان سمانه
1,832 بازدید
اشتراک گذاری

1391/04/06تولد بابیسه شنبه

تولد بابی

امروز سی امین سالروز میلاد بابی من است.ودومین سالیه که من توی جشن تولدش شرکت میکنم وامیدوارم 100امین سالروز تولدش رو هم با هم جشن بگیریم وبا یادآوری این خاطرات کلی لذت ببریم.

تولد بابی

امسال میتونم کمک بابی گلم شمع تولدش رو فووت کنم.واین نشون میده که نسبت به سال گذشته خیلییییییییییی پیشرفت داشتم.

تولد بابی

 

 

تولد بابی

ومثل پارسال به افتخار دومین حضور سبزم در تولد مهربان پدر کیک تولدمامان پز رو برش میزنم.حالادَ..............دَ................دَ.................ویه جیغ وهورای حسابی.تولد بابی

تولد بابی

تولذ بابی

خاطره بسیار جالب:

 

الان که مامانم داره اینا رو مینویسه با دیدن این شمعا ،شروع کردم به فووت کردنشون توی مانیتور ومامانم انقده خندیده که اشک از چشماش سرازیر شده.یکی کمکش کنه لطفاااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااتولد بابیتولد بابیتولد بابیتولد بابی

 

مامان نوشت:

عزیزم سی امین سالروز روزیکه که خدا تورو به زمین هدیه داد.همیشه برایم بمان عشق جاودانه من.

همسر خوبم تولدت مبارککککککککککککککککککک

تولد بابی

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (15)

مامان محمد و ساقی
13 تیر 91 20:51
سلام.ممنون از حضورتون.تولد بابایی هم مبارک باشه.
از لطف شما نسبت به محمد ممنونم.
شما هم لینک شدید.


ممنون امیدوارم دوستای خوبی برای هم باشیم
مامان کیان کوچولو
14 تیر 91 12:37
تولد همسرت مبارک باشه عزیزم ... از طرف من هم بهش تبریک بگو ..


ممنون از محبتت گلم
عليرضا بابي آقا محمد رهام گل
14 تیر 91 13:17
از مامانت ممنونم كه يك شب قشنگ براي همه درست كرد و از اينكه پسر خوشجلم در كنارمه خوشحالم


خواهش میکنم عزیزم وظیفم بود
مامان پوريا پهلووون كوچولو
14 تیر 91 13:19
سلام متشكرم از لطفتون
تولد بابي هم با تاخير مبارك
اميدوارم ساليان سال در كنار هم خوش و خرم باشين


ممنونم از محبتتون گلم
مامان پوريا پهلووون كوچولو
14 تیر 91 13:21
با اجازه من شمارو لينك كردم شما هم اگه قابل دونستيد مارو لينك كنيد


با افتخار لینکتون میکنم عزیزم
نایسل
14 تیر 91 14:46
آخی تولدشون مبارکککک
مرسی عزیززز دلم


ممنون گلم
نایسل
14 تیر 91 14:47
اره خوب راست میگی منم به روی خودم نیوردم که خوشم نیومده حتی سرمم کردم


آفرین به تو همسر نمونه
نایسل
14 تیر 91 14:47
نه قربونت برم چرا ناراحت شم تو دوست خوبی حرفات خیلی یهم خوب بود


خداروشکر که ناراحت نیستی وحرفهام برات خوب بوده بوووووووووووووس
نایسل
14 تیر 91 18:44
نه قربونت بشم تب لت دست همسری الان
من اینقدر خسته ام برای همین آپ نمیکنم اما الان فقط به خاطر تو می آپم


فدای تو مهربون
نایسل
15 تیر 91 12:50
داشت داد و بیداد راه مینداخت واسه صدای ضبط بهتر بود بیخیالش میشدم اخه ابروم میرفت جلو فامیلام


پس کارخوبی کردی نرقصیدی حالا بجاش تا میتونی برقص



نایسل
15 تیر 91 12:51
ما نامزدی مونتوی سالگرد ازدواج حضرت علی ع و حضرت فاطمه س بود پس سالگرد شما هم مبالککککککککککککک


ممنون........ ما مبعث عقد کردیم وجشن عقدمونم نیمه شعبان بود یادش بخیر
نایسل
15 تیر 91 12:51
از کار شبا تا دیر وقت بیرونیم کمبود خواب دارم شدید صبحم زود باید بیدار شم کم اوردم


آخییییییییییی کم خوابی خیلی بده عزیزم
الهه مامان روشا جون
15 تیر 91 23:18
آقا محمد رهام تولد بابا مهربونت رو تبریک می گم امیدوارم سالیان سال در کنار پدر و مادرت به خوبی و خوشی زندگی کنی و سایه شون بالای سرت باشه.


ممنون ار لطف بیشمارتون
مامان عسل و آریا
16 تیر 91 14:11
سلام عزیزم
خصوصی داری


بله عزیزم
کارگاه مادر و کدک
31 تیر 91 11:58
سلام خانمی کلاسهای ما از هفته دیگه روزهای یکشنبه و چهارشنبه دایر خواهد ود اگر دوست دارین تشریف بیارید ممنون