نفس مامان ،محمدرهامنفس مامان ،محمدرهام، تا این لحظه: 13 سال و 2 ماه و 20 روز سن داره

محمدرهام هستی مامان وبابا

لغتنامه محمدرهام ابن علیرضا

1391/4/2 23:32
نویسنده : مامان سمانه
1,793 بازدید
اشتراک گذاری

 

16ماهگی

من در پایا ن 16 ماهگی یه عالمه کلمه بلد شدم،راحتتون کنم ودرد سرتون ندم .هزار الله اکبر واسه خودم بلبلی شدمقهقههنیشخندلبخندقهقهه

من اولین بار اواخر مهرماه1390وقتی مشغول خوردن بستنی بودم متوجه شدم که مامانم حواسش رفته به صحبت وفراموش کرده که داشته بستنی دهن من میذاشته منم با صدایی بلند فریاد زدم:اِده

من قبل از مامان وبابا دایی وهایی رو صدا زدم که منظورم از هایی ،خاله بود.

اوایل فرورین 1391مامانم رو ماما صدا کردم واونم پرواز کرد وتا عرش پیش رفت.

اینم قسمتی از دایرة المعارف محمد رهامی:

اٍده..........دٍده.........بیده...........=بده البته جدیدا"گاهی بده رو درست تلفظ میکنم.

بابا=بابا...................................بابی=بابایی

ماما=مامان...........................ماآنی=مامانی

مامام=مامی

اٍک....دوووووووووووووو=یک/دو

سی.....شار=سه/چهار

عمه=عمه

می=میخوام

آبا=آب(البته خیلی کم این کلمه رو میگم ودائم به شیر آب یا لیوانم اشاره میکنم ومیگم میییییییییی=میخوام)

دَ=گردش

پا=پارک

آپو=هاپو

مایی=ماهی

نینی=انسان از0تا 15سال(ههههههههههه)

دوپ=توپ

داب=تاب

پدا=پیدا

شی شُد=چی شد

اٍیا=بیا

بٍییم=بریم

بَه=به به

نام نام=غذا

اُتاد=افتاد

دُمُ=تخم مرغ

نَه=نه

نی=نیست

یَف=رفت

تاتا...............تاتی=قدم زدن

نانا=نانای

جی جی................جوجو=جوجو

به ایر=بگیر

نانی=نازی


گوگه =گوجه

بَبی.....................بَبه=بله

فعلا"همینا یادمه ،اگه بازم یادم اومد مینویسم.

البته هرچی بشنوم رو تلاش میکنم بیان کنم ولی اگرم نتونم یه ملودی هماهنگ وشبیه به جمله مورد نظر میسازم ومیگم.

 

16ماهگی

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (9)

محمد رهام
28 خرداد 91 9:27
سلام محمد رهام خوبی مامان بابا خوبند ببخشید نتونستم سری به وبلاگت بزنم . من مشهد بودم رفته بودم زیارت امام رضا اونجا همه را دعا کردم .سلام به مامان بابا برسون


آخیییییییییی خوش به سعادتت عزیزم.زیارتت قبول باشه.شماهم به خانواده سلام برسون
محمد رهام
28 خرداد 91 9:28
راستی وب تو پیوند کردم تو هم همین کار و بکن


چشم دوست همنامم
مامان رهام
28 خرداد 91 10:09
سلام سمانه جون..............مرسي كه به وب ما سر زدي..............خيلي جالبه كه اينقد سليقه هامون شبيه هم.........با افتخار لينكتون كردم


ممنون عزیزم منم لینکتون کردم وامیدوارم دوستای خوبی برای هم باشیم
عليرضا بابي آقا محمد رهام گل
28 خرداد 91 17:20
پسرم كلا خوش زبونه شيرينه


البتهههههههههههههه
مامانی درسا
29 خرداد 91 2:33
الهی من هایی شمام محمد رهام جان ....... خیلی ناز حرف میزنی پسرم ...... مامانی من و درسا هم طرفدار شماهیم ممنون سر زدی ..... دوستتون داریم ......


ماهم خیلی دوستون داریم
نایسل
29 خرداد 91 12:45
مرسی قربونت برم
مرسی واسه دعا خوشملتتتتت
هزار هار بار ممنون
چه پسر نازی خدا برات نگهش داره


فدای تو عزیز دلم............خدا از این فرشته های نازنین زود زود تو بغل شما هم بذاره.......آمین
محمدرضا نوبخت
29 خرداد 91 14:59
سلام محمدرهام گل.خیلی عالیه دست مامان سمانه درد نکنه که اینقدر عکسای خوشگل ازت گرفته.الان که دارم عکساتو نگاه میکنم عمه داره از حال میره. زود زود بیا ببینتت.


ممنونم پسر عمه جونم.اینم یه بوس برای پسر عمه وعمه خوبم.بوسسسسسسسسسسسسسسسسسسسسسسسسس
مامان کیان کوچولو
8 تیر 91 12:29
نازی گلم ایشالله که روزی بیاد که دیکه یه عالمه حرفای خوب خوب یاد بگیری ...ایشالله


ممنون خاله سمیه جون
الهام
24 تیر 91 13:37
عزيزم با اين زبون شيرينت، هاله قربونت بره