نفس مامان ،محمدرهامنفس مامان ،محمدرهام، تا این لحظه: 13 سال و 2 ماه و 16 روز سن داره

محمدرهام هستی مامان وبابا

نقاش باشی......یه دونه باشی

1391/3/24 3:40
نویسنده : مامان سمانه
2,174 بازدید
اشتراک گذاری

1391/03/12جمعه

مامانی دیوار حمام رو کاغذ چینی کرد ومنم مشغول هنر نمایی شدم.

خُب حالا کمی آبی ................

نقاش باشی

واستفاده از هر دو دست توانا.زبان

نقاش باشی

خُب دیگه کجا رو رنگ کنم.

نقاش باشی

بابایی خسته شدم،بیا یه کم دالی بازی کنیم.بعد برم ادامه نقاشیمو بکشم.

نقاش باشی

مرتب درو باز وبسته میکنم ومیگم:

دا

نقاش باشی

حالا به افتخار محمد رهام نقاش بزن دست قشنگه رو:

دَ....................دَ(دست...دست)

نقاش باشی

ای وای پاهامو ببین...................حالم بدشد!!!!!!!!!!!!

نقاش باشی

چرا مامانم کاغذ چسبوند به دیوار؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟

حتما یادش رفته که لازمه مرد بزرگی شدن استفاده از تمام امکاناته.من باید نقاشی روی کف وپوست رو هم تجربه کنم.

نقاش باشی

مامانی نذاشت طعم رنگهای روی دستم رو بچشم ومنم.......................

نقاش باشی

تر کیبی از گریه وخنده

نقاش باشی

از مامان به محمدرهام:

من فدای تو به جای همه دنیا تو بخند.

نقاش باشی

وبازهم من فدای تو ..............به غم وغصه دنیا تو بخند

نقاش باشی

ودر پایان استحمام ولذت از آب بازی ووداع با نقاشیهای روی پوست.

نقاش باشی

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (7)

محبوبه
24 خرداد 91 3:45
عجب حالی کرده این شازده
مريم مامان آريا
24 خرداد 91 17:16
چه حالي ميده خاله مگه نههه؟
تولد مامان جون هم با تاخير مبارک


ممنونم عزیزم
آزاده و ساینا
24 خرداد 91 19:21
سلام عزیزم مرسی از لطف و محبتتتتتتتتتتتتون و تبریک تولددد ساینا ماشالله چقدر ناز گل پسر نازنینتون


ممنون ازمحبتت عزیزم
مامان کیان کوچولو
25 خرداد 91 15:55
وواااااای خیلی بامزه بود کلی خندیدم و همراه با گل پسر حال کردم ..
یعنی واقعا میخواست رنگهارو بخوره این بانمک !!!!! خیلی حرکت جالبی بوده هاااااااا......
سمانه آخه از دست تو با این کارات... شیطططوووووون ن


آره واقعا میخواست طعمشو تست کنه .غذا کهنمیخوره میخواست ببینه اینا چه مزه ای هستن.هههههههههه
مامان کیان کوچولو
25 خرداد 91 15:59
راستی سمانه جون من فکر میکنم که حجم صفحه ات خیلی سنگین شده چون خیلی دیر باز میشه و در آخر هم بعضی از عکس ها لود نمیشه ، یه حرکتی بزن گلکم


چشم حتما الان توی تنظیماتم تغییر ایجاد میکنم ولی برای بالا بردن سرعت لود میشهموضوعات رو تک تک هم انتخاب کرد عزیز دلم.

ممنون از پیشنهاد خوبت
عليرضا بابي آقا محمد رهام گل
25 خرداد 91 17:06
پسرم مثل مادر گلش هنرمند ميشه
از كجا معلوم شايد اين نقاشي پسرم تبديل به يه سبك نقاشي مدرن بشه اسمش ميشه رهاميست


شایدم مثل بابای مهربونش هنرمندبشه وصاحب سبک ازکجامعلوم!؟!؟!؟!؟!!!!!!!!!!!!
مامان مبینا
25 خرداد 91 22:54
عزیزم فقط رو کاغذ ها نقاشی کرده.ماشالا کلی از طرف من بوسش کن مامانی


ممنونم عزیزم .

چشم شماهم گل دختر نازتو از طرف من بچلون وبماچون