نفس مامان ،محمدرهامنفس مامان ،محمدرهام، تا این لحظه: 13 سال و 2 ماه و 17 روز سن داره

محمدرهام هستی مامان وبابا

مامان نوشت

1391/3/5 22:07
نویسنده : مامان سمانه
1,757 بازدید
اشتراک گذاری

گل بودی گلتر شدی عزیزکم.

سلام نبات مامان،اومدم یکم از شیرینکاریهاترو برات ثبت کنم.

1

 

 

پسر دانا وباهوش من یه عصر گاه اردیبهشتی وقتی تلفن خونمون زنگ زد بهت گفتم :

 

پسر قشنگم گوشی رو بده به مامان وشما دویدی وگوشی رو برام آوردی.از اون روز به محض شنیدن

 

صدای تلفن یا موبایل میدوی وسریع پیداش میکنی وبرام میاری ومیگی:اَیــــــــــــــــــــــــــــــــــو

1

 11

عاشق توپ بازی هستی واون رو میبری بالا وجیغ زنان میگی:

 

...........دوپــــــــــــــــــــــــــــــــــــــ(یعنی توپ)..............

 

وتوپو پرت میکنی.

1

 

عزیزدلم تقریبا بازی حلقه هوش وبرج هوشتو یاد گرفتی ومن وبابایی بادیدن این هوش واستعداد تو از ذوق

بال در میاریم وروزی هزار بار بهت ماشاالله میگیم .

1

بعضی اوقاتم اشتباه میذاری!!!!!!!!!!لبخند

1

 استراحت یک شاه پسر کنار برج ساخته شده

1

 

خیلی بامزه میخوابی اولش کلی شیطونی میکنی وبالا پایین میپری واز روی سروکله من وبابایی عبور میکنی.

1

 

بعد که خیلی خسته میشی تا میاد خوابت ببره فورا سرتو از بالشت بلند میکنی ولی چه فایده که دیگه مقاومت بیفایده اس وشما خیلیییییییییییییییی خواب آلود شدی نفسکم.

 

1

وبعد از اینکه خوابت رفت دیدن مدلهای خوابیدنت واقعا"دیدنیه جیگر طلای مامان.

 

1

بهترینم وقتی از خواب بیدار میشی و خودت از روی تخت میای پایین ودر اتاق که نیمه بسته اس رو باز میکنی ومیای بیرون میخوام یه لقمه ات کنم .خوشمزه ترین نام نام دنیاخوشمزهخوشمزه

پسرک نازنینم از همه اسباب بازیهات به عنوان چکش استفاده میکنی ومیکوبیشون به در ودیوار.

111

 

بسیار به موسیقی ونانای علاقمندی که همه میگن به مامان وبابات رفتی.وبه محض شنیدن موزیک در هر حالتی که باشی نانای میکنی ودل همه رو میبری.

1

 11 111

 

پسرکم طوطی وار هر چی میشنوی رو تکرار میکنی البته چیزی که میگی از نظر ریتمیک به جمله مربوطه خیلی شبیهه.

عاشق ریخت وپاش مخصوصا کمد لباسها وکابینتهایی که من همه رو ایمن کردم وخیلیییییی مانعت

نمیشم.واین آرامش من در این زمینه به خاطر مطالعات بسیار زیادیه که در زمینه کودکداری داشتم .

 

1

 

همش دوست داری بری گردش فرشته من واین تنها حالتی که به راحتی از من جدا میشی وبه آغوش هر غریبه ای میری.با وجود اینکه من حداقل یک بار دز روز میبرمت پارک ولی شما بازم............

ودر پایان بهت میگم عاشقتم فرشته من.

گل پسرم این نینی پایین خیلی شبیه خودته.

1

 

 

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (8)

ني ني شكلك
6 خرداد 91 21:35
عزيزكم شما با نام وب گلتون لينك شديد بازم پيش ما بيابوس براي محمد رهام جون
مامان پسر خرداد
7 خرداد 91 9:09
مرسیاز اینکه سر زدین بهمون
محمد رهام عزیز سه چرخه تون مبارک .هانی منم عاشق توپه هر چیز گرد توپ می بینه


جانمممممممممممم

پسر منم عاشق ماشین وتوپه

مامان ایمان و ملینا
7 خرداد 91 14:30
سلام مامان محمد جون مرسی که تولد پسر ما رو تبریک گفتین و باز ممنون که به خونه قشنگ پسرم سر زدید منتظرتونم
مامان قند عسل
8 خرداد 91 0:38
سلام عزیزم مرسی از محبتت . خوشحال میشم بیشتر دوست بشیم . باز هم به ما سر بزنید .من لینکتون می کنم .


حتما عزیزم.گل پسر نازتو ببوس

مامان ماني جون
8 خرداد 91 23:04
ممنون خاله جون
مامان کیان کوچولو
9 خرداد 91 12:30
سلام عزیزم... میبینم که محمو رهام گل هم داره به وار و دسته بچه های شیطون وارد میشه و.... عزیزم البته خیلی هم خوبه و کاراش با مزه اس ..ایشالله که همیشه تنش سالم باشه ...


ممنون گلم منم عاشق خودش واین شیطنتاشم.منم برای شما وناز پسرت آرزوی سلامتی میکنم.


مامان کیان کوچولو
9 خرداد 91 13:41
سمانه جون چجوری وب هایی که خوشم میاد و بیارم جزو لینک هام .اگه میشه کمکم کن.. مرصی


عزیزم توی قسمت پیوندهای روزانه یا پیوندهای وبلاگ آدرس اون وب مورد علاقت رو کپی وپست کن وعنوانش رو هم تایپ کن ودر نهایت تایید رو بزن به این ترتیب اون وب میاد جزو پیوندهات.
سمیه
12 خرداد 91 1:33
سلام سمانه جان...اومدم که بگم ممنون که به ما سر زدی ونسبت به منم خیلییییییی لطف داشتی...اما عکس های خوشگل پسملی رو که دیدم کلی کیف کردم وهمه ی پستهاتو خوندم....خیلی نازه ماشالا والبته بسیارررررررررر شبیه خودت...میبوسمش...موچچچچچ


ممنون عزیزدلم من عین واقعیت رو نوشتم.تو واقعا زیبا وبا احساس مینویسی.خوش به حال رهای نازم با این مامان گلی که داره.میبوسم خودت ودخمل نازتو.بوسسسسسسسسسسسس