نفس مامان ،محمدرهامنفس مامان ،محمدرهام، تا این لحظه: 13 سال و 2 ماه و 17 روز سن داره

محمدرهام هستی مامان وبابا

افتتاحیه

1391/3/5 17:49
نویسنده : مامان سمانه
1,460 بازدید
اشتراک گذاری

دوشنبه 1391/02/26

 

مراسم افتتا حیه قسمتی دیگر از سیسمونی

 

3چرخه

هنوزم کلی افتتاح نشده دارم که به مرور زمان از اونا هم پرده گشایی خواهم کرد.

من عاشق ماشین وموتور و............این سبک اسباب بازی هستم وخونمونم به نمایشگاه اتو مبیل تبدیل کردم که حتما یه عکس براتون خواهم گذاشت.

من اصلا طاقت نداشتم بابایی سه چرخمو برام مونتاژ کنه وکشتم مامانمو تا کار بابایی تموم شه وچون بابایی خسته بود ونمیشد بریم پارک به رفتن توی پارکینک بسنده کردم وبه گفتن مکررررررررررررررر:

 

.................بِ یـیـــــــــــــــــــــــــــــــــــــم.........................

 

خاتمه دادم.

واینم پرده گشایی از سه چرخه من..........تشویقتشویقتشویقتشویقتشویق

3چرخه

 

واینم فردا ی افتتاحیه که مامان وبابا به قولشون عمل کردن ورفتیم پارک.

3چرخه

 

3چرخه

به امید افتتاحهای بعدی که بسی شیرینن.

3چرخه

 

پدر جون ومامی جون مهربونم دست گلتون درد نکنه که این همه وسایل خوشگل برام خریدید.بوس محکم برای هر جفتتون.ماچماچماچماچماچماچ

 

 

 

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (3)

علیرضا (بابای محمد رهام جیگر)
5 خرداد 91 19:48
همسر فداکارم نوشتن این چیزها فقط توسط یک مادر فداکار و با استعداد ممکنه که همون خودتی
از زحماتی که برای تربیت و نوشتن وبلاگش میکشی تشکر فراوران میکنم ودوست دارم


ممنونم عزیزم منم خیلی دوست دارم
مامان کیان کوچولو
9 خرداد 91 12:37
آخخیییییییی...خیلی خوشگله این سه چرخه ... مبارکه .. ما هم یه روز با مامانی و مامان طاهره رفتیم بیرون و مهسا هم یه صورتی خوشگلشو انتخاب کرد...
مثل اینکه امروزه همه بچه ها ار این چرخ خا میخوان....

فرشته ها همشون شیرینن مثل عسل
ملی
31 خرداد 91 16:54
چه سه چرخه اییییی چه سلیقه ای.. مبارکت باشه پسر گل.. ایشلا بعدی دوچرخه دیگه!