نفس مامان ،محمدرهامنفس مامان ،محمدرهام، تا این لحظه: 13 سال و 2 ماه و 16 روز سن داره

محمدرهام هستی مامان وبابا

روز مادر

1391/3/3 2:55
نویسنده : مامان سمانه
1,967 بازدید
اشتراک گذاری

1391/02/23شنبه

مادر

من میدونم که امروز چه روز بزرگیه ولی چون هنوز کوچولوام کاری ازدستم برنمیاد.مسیولیتشو به مامان وبابا واگذار کردم تا بزرگ شدم جبران کنم.

اول یه تبریک کوچولو برای مامان خوبمماچ

مادر

مامانم به مناسبت روز مادر منو برد پارک وکلی باهام بازی کرد.به نظر مامان سمانه شادی وخوشی من بهترین هدیه اس.وچون مامانم عاشق گله امروز این پستو براش گلباران میکنیم.پس این هدیه رو از طرف من بپذیر مامان گلم.قلب

 

مادرمادر

اونجا روببین

.

.

.

یه عالمه رز سفید که مامان سمانه دوست داره.

مادر

این قشنگتره؟

مادر

یا این؟

مادر

یا برگهاش؟

مادر

به نظر من همشون قشنگن.یادمه مامانم اولین بار که به گلها دست زدم برام توضیح داد که چیدن گلهای پارک ومحوطه های زیبا کاری شده اصلا اخلاقی ودرست نیست.پس اون خانومه ............................

مادر

با مامانی کلی بازی کردیم:

سرسره بازی

صخره نوردی

دنبال بازی

و

تاب بازی

که به دلیل نداشتن کمک عکاس فقط از تاب بازی عکس داریم.

مادر

 

مادر

 

مادر

ومن خیره به دور دستها

مادر

از مامان به محمد رهام:

الهی قربون اون نگاه وتفکر عمیقت برم.اگه دوربین دستم نبود حتما میچلوندمت.فدای خودت وحرکات پر از نمکت.

آخه قربون اون دستای کوچولوت برم این گره زدن انگشتهات یعنی چی؟

مادر

مادر

گُل....!!!!!!!!!!!

مادر

ومن درتعجبی عمیق از سخن مامان:

از دور که می آمدیم دیدم که یه خانوم خودش گل چید وداددست بچه اش ومن متعجب شدم.مگه مامان نگفت این حرکت خیلی بده ؟؟سوالومن گفتم شاید امروز گل چینی آزاده وبه سمت گلها رفتم.حالا چرا مامان مثل همیشه نیست؟؟چرا به جای اینکه میخوام یه کار جدید انجام بدم ذوق کنه وتشویقم کنه،نهی ام میکنه.............

چهره مامان متفکرانه اس اگه گفتید به چه می اندیشد؟؟؟؟

دغدغه های تربیتی من................که همه جامعه در اون سهیم اند.

 

 

از مامان به محمد رهام:

عزیزکم چون از زبون تو نقل کردم شاید این پست خودستایی محسوب بشه ولی سعی کردم کمتر از یک درصد عشقی که خودم به مادرم دارم رو در مقام خودم بنویسم.

وبرای مادر گلم:

فرشته مهربون وبا گذشتی که در هیچ کجای دنیا همتایی ندارد.دلسوزترین وغمخوارترین مادر دنیا.مادری که هر چه تلاش میکنم در محبت باز هم ازمن جلوتر است.مادری که از وقتی مادر شدم حتی یک بار هم بدون شرم نتوانسته ام در چشمان پر مهرش نگاه کنم بی آنکه تصویر زحمات کودکی تا حالم با سرعت از جلوی دیدگانم عبور کنند.واز خدای بزرگ برایش طول عمر وسلامتی آرزو مندم.

وتقدیم به مادرعزیزتر ازجانم

مادر

جا داره از مادر همسرمم که برای همسرم بسیار زحمت کشیده تقدیر وسپاسی فراوان داشته باشم.از راه دور میبوسمش

مادر

 

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (3)

ویدئوپائیز
3 خرداد 91 11:21
چقدر زود بزرگ شدیم!
انگار همین دیروز بود….

اما همه سهم ما از آن روزهای خیلی دیروزتر فقط تعریف پدر و مادر و دائی و عمه و خاله است ، شاید هم چند تائی عکس رنگ و رو رفته و گاهی تا خورده که باید از بین خطهای شکست عکس ، لبخندی را از روی عکسی که لای آلبوم قدیمی و سنگین ، اسیر حصار روکش پلاستیکی شده تشخیص بدهیم.
شاید اگر همان دوربینهای فکستنی ( همان فکسنی) نبود باید یکی نقاشیمان را میکشید تا امروز ببینیم که چه شکلی بودیم . صد البت که اگر نقاش ماهری بود ، پول دستمزدش را همه کس نداشت و اگر ماهر نبود تشخیص صورت واقعی چه سخت.شاید تعریف دیگران و تصور خودمان بیشتر اثر گذار بود تا تشخیص از روی نقاشی یک نقاش نابلد.
اما خوش به حال بچه های امروز که دوربینها اگر چه برای سی سال بعد فکستنی اند اما باز هم بهتر از عکسهای ماست.
خوش به حال بچه های امروز که اگر بعدها میبینند ، دستکم به اندازه ای که میخواهند نمای صورتشان را بزرگ میکنند تا حتی ریزه کاری های خلقت خدا را انگار که همین حالا جلویشان نشسته ببینند.
آخ که چه میکند این تکنولوژی.

با نوشته های بالا میخواستم یادآوری کنم که اگر الآن هم ما برای بچه ها این کار رو نکنیم اونها بعدا همین حس رو خواهند داشت.
البته یکی از راههائی که تازه در حال انجامش هستیم در همین زمینه است.
ساخت فیلمهای کوتاه از عکسهای زیبا.
برای دست گرمی بد نیست سری به این سایت بزنید و اگر ایده ای داشتید بگید تا براتون انجام بشه و یا حتی میتونید به ما اعتماد کنید و از ایده های خود ما استفاده کنید.
fallvideo.viablog.ir



ممنون ولی من عکسهای خیلی خوبی از نوزادی تا الانم دارم دوست عزیز.مامانمم مثل خودم عاشق عکاسی از بچه هاش بوده وبسیار عکس ازما انداخته اونم با دوربین یاشیکا که اون زمان فقط عکاسیها داشتن.امیدوارم موفق وموید باشی
مريم مامان آريا
5 خرداد 91 18:12
سلام مبارک گل پسرمون باشه سه چرخه جديد
عزيزم فايل خام تقويمو دنبالشم. ميشه اگه زحمتي نيست و داشتين برام ميل کنيد.
با احازه لينکتون کردم


ممنون که مارو به دفتر خاطرات مجازیتون دعوت کردین عزیزم.
آدرس دانلود فایل رو یکی از دوستانم داره حتما براتون میگیرم ومیذارم.لطفامنتظرپاسخ من باشید


مامان کیان کوچولو
9 خرداد 91 12:45
میشه حدس زد که چه روز خوبی بوده امروز واسه محمد رهام نازنین...
روزت مبارک مامان سمانه ی گل

ممنون عزیز دلم روز شما هم مبارک