نفس مامان ،محمدرهامنفس مامان ،محمدرهام، تا این لحظه: 13 سال و 2 ماه و 13 روز سن داره

محمدرهام هستی مامان وبابا

نمایشگاه گل وگیاه

1391/2/30 13:33
نویسنده : مامان سمانه
2,277 بازدید
اشتراک گذاری

1391/02/21پنجشنبه

گل

 

رفتیم بازدید از نمایشگاه گل وگیاه.

گل

,اک..........دوووووووووو..................سه.........بپرم بغل بابایی

گل

عکسهایی بدون شرح از محوطه نمایشگاه

گل

 

گل

 

گل

 

گل

 

گل

 

گل

 

گل

 

گل

 

گل

 

گل

 

گل

 

گل

میشه دست بزنم؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟سوالتعجبسوال

گل

وای کلافه شدم!!!!!!!!!!!!!!!شلوغی............گرما...............رطوبت....................

هوووووووووووووووووو خیلی هوا بده

گل

فقط به خاطر شما مامان خوب فیگور میگیرم که از دستم ناراحت نشی.

مثل آقا ها..............................بفرمایید

گل

بابایی خجالتم نده لطفا"خجالت

دستت خسته میشهقلبقلب

گل

به به.......................واقعا زیباست.........................گل کاشتی خدا جونــــــــــم

گل

من ومهربان پدر

گل

مامانی کلی جاهای مناسب وزیباپیدا میکرد وعاجزانه ازم خواهش میکرد تا لحظه ای بایستم ولی متاسفانه من دست خودم نبود ............................

خیلی اذیتشون کردم البته ناخواسته،واقعا محیط مناسبی برای بچه های به سن من نبود.شلوغ وگرم وبا هوایی شرجی که کلی آدم توش نفس میکشیدن.من شرمندشون شدم که شرایط انداختن عکس تکی نداشتم.بوس محکم برای مامان وبابای خوبمماچماچخجالتخجالتماچماچ

این عکسم بابایی وقتی ازم گرفته که بعد از دیدن چهره غمناک مامانم داشتم میپرسیدم::

شی شـــُــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــد(=چی شُد)

گل

بپرم بغل مامان خوبممممممممممممم که از دستم ناراحت نباشه!!!!چشمکلبخندمژهبغل

گل

وقتی دیگه مامان وبابا ازم قطع امید کردن گذاشتن هر کاری دلم مبخواد بکنم تا بتونن دوربین به دست بایستن ولحظه های نابی شکار کنن.از خود راضینگرانابرومشغول تلفن

گل

وقتی یه مامان فوق العاده حســــــــــــــــــــــــاس اجازه میده که پخش زمین بشی وبه کفشهات وگلا دست بزنی بایــــــــــــــــــــــــد متو جه عمق دلخوریش بشی!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

خدا به دادم برسه حتما با وایتکس میخواد بشورتم!!!!!!!!!!!!گریهگریهنیشخندنیشخندچشمکچشمک

گل

 

گل

 

گل

..................................خیلی خوب وعالی................................

بهتره پاشم دیگه،کافیهههههههههههههه،نــــــــــــــــــــــــــــــــــــــه؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟

گل

یه کوچولو هم اینجا بشینم که کاملا"خستگی زانو هام گرفته شه.آخیشششششششش

گل

وای اونجا روببین............................نی نی.....................نی نی

گل

 

گل

مامانم از خانومی که مسئول این غرفه بود اجازه گرفت ومنو برد داخل تا ازم چند تا عکس بدون ازدحام جمعیت بگیرن.

ومن اینجا دارم با لذت میگم:

دُل.........................یعنی گل

گل

 

گل

من وبابایی کنار غرفه بسیار زیبای ارمنستان

من در حال بیسکوییت خوردنم،ببخشید تعارف نکردم.

گل

من در محوطه بیرون نمایشگاه(پارک گفتگو)

گل

ودر نهایت یک محمدرهام نادم وپشیمان که ناخواسته کوبیده توی ذوق عکاسی مامانش.

گل

 

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (3)

عباس فارسی
31 اردیبهشت 91 1:40
سلام محمد رهام جون
خوبی عزیزم
ممن تصادفی وبلاگتو پیدا کردم.
عاشقت شدم.
کل وقایع زندگیتو تا به الآن خوندم.
په مامان و بابای خوبی داری.
راستی من21سال دارم-چهارشنبه جشن فارغ التحصیلیمه-مدرک کاردانیمو می گیرم.
از این به بعد هرهفته میام به وبلاگت سر میزنم.
دوستت دارم.
مامان و باباش، عاشقتونم که چقدر با احساسید...
فداتون.
عباس





ممنون که به وبلاگ فرشته ما سرزدی ووقت گذاشتی.فارغ التحصیلتم مبارک باشه وامیدوارم از تمام مراحل زندگی سربلند بیرون بیای وتا پرفسورا پیش بری.
خانواده کوچولوی ما برات بهترینها رو آرزو میکنه.
بازم از لطفت ممنون آقا عباس مهربون.
بابای
5 خرداد 91 15:36
عسل بابایی هر روز خوشجلتر و خوش عکستر میشی مرد بابایی


مامان کیان کوچولو
9 خرداد 91 13:05
بازم مثل همیشه میگم که چه مامان و بابای گلی داری عزیزم چه جای خوشکلی بردن تو رو .... پر از گل که تو هم بهشون اضافه شدی پسر ناز.... تو هم که هر کاری خواستی کردی... موافق شیطونیاتم پسر....


ممنون خاله سمیه ان شالله کیان کوچولو هم مثل من شیطونی کنه وشما هم مثل مامان من لذت ببری.