نفس مامان ،محمدرهامنفس مامان ،محمدرهام، تا این لحظه: 13 سال و 2 ماه و 17 روز سن داره

محمدرهام هستی مامان وبابا

پارک کوروش

1391/2/29 15:22
نویسنده : مامان سمانه
2,518 بازدید
اشتراک گذاری

در مسیر برگشت از نمایشگاه کتاب توی ترافیک سنگین خیابونای تهران ناگهان تصمیم گرفتیم به جای دود خوردن بریم پارک وهوای پاک تناول کنیم.خوشمزه

وبنده بعد از کمی استراحت در آغوش مامانی وسپس در آغوش بابایی رفتم که هنر سوارکاریمو به پدر ومادر مهربونم نشون بدم.اونم چه هنـــــــــــــــــــــــــــــر وچه شجاعتی!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

 

کدوم سوارکاری رو دیدید که از سواری بر حیوانات درنده ووحشی هم لذت ببره وباکی هم نداشته باشه؟؟؟؟؟؟؟؟؟سوالسوال

 

علت  همه دلاوریهای امروز من:

1-لطف وکرامت خدای یکتا

2-آثار نام 2بزرگمردی که اسمشون روی منه(پیامبر شجاع ورهام پهلوان وبی باک)

3-تاثیرنام این پارک که به اسم موسس بهترین وپر افتخارترین سلسله های تاریخ گذشته ایران زمین،هخامنشیان است.

البته اسم این پارک تغییر کرده والان به نام دکتر شریعتی است که ایشون هم فرد بسیار عالم وبزرگی در عصر معاصربودند.

من در آغوش گرم وپر محبت بابایی

پارک

وهنر عکاسی بابایی :

درحالیکه من تو بغلش بودم ببینید چه عکسی از این پیشی گرفته.متفکرتشویق

پارک

وشروع نمایش زیباومهیج سوارکاری محمدرهام پهلوان ونام آور.

پارک

 

پارک

 

پارک

 

پارک

 

پارک

 

پارک

 

پارک

خوب دیگه بعد از این همه هیجان کمی پیاده روی واستراحت لازمه.

پارک

 

پارک

 

پارک

 

وای بابایی اینا چین؟نمیشه سوارشون شد؟ماشالله چه قدی هم داره!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

پارک

آخی کو چولو................تو از من یه کم کوچیکتری..................این چیه دیگه؟سوالمتفکرسوال

پاک

مامانش،چرا اینو براش نمیکنی بتونی جلوی چشمشو ببینه!!!!!!!!!!!!!!

پاک

بابایی این هویجه چسبیده تو صورت این نینی،هرچقدر تلاش میکنم کنده نمیشه........کمکککککککککک

پارک

ههههههههههههههه

بابا ومامان برام تو ضیح دادن که پرنده ها به جای دهان ،منقار یا نوک دارن که یه حالت برجسته وکمی تیزی داره تا بتونن غذاهاشونو خرد کنن وبخورن.

اینم از درس زندگی امروز..............................مژهبغل

 

 

به به چه حوض بزرگی!!!!!!!!!!!چه فواره زیبایی!!!!!!!!!!!!!!

پارک

 

پارک

یکم بشینم زانو هام حال بیان!!!!!!!!!!!!!!!!!!

 پارک

 

پارک

من ولاله های صورتی ویه بابای نگران از پرت شدن من از ارتفاع که پشت درخت قائم شده.نیشخند

پارک

من وبابایی خوبم در جوار یاس خوشبووووووووووووووووووووووو

پارک

خیلی خوش گذشت والبته بسی هم خسته شدم.

من میخوام با این اتول (اتو مبیل)قدیمی بیام قبـــــــــــــــــــــــــــوله؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟

پارک

 

پارک

ماما...............ماما..............دااااااااااااااااااااااااااااااااااا

پارک

 وپایان یکی دیگر از روزهای زیبای اردیبهشتی.

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (0)