نفس مامان ،محمدرهامنفس مامان ،محمدرهام، تا این لحظه: 13 سال و 2 ماه و 16 روز سن داره

محمدرهام هستی مامان وبابا

نمایشگاه کودک وخلاقیت

1391/2/21 10:52
نویسنده : مامان سمانه
2,376 بازدید
اشتراک گذاری

1391/02/11دوشنبه

امسال برای اولین بار در شهر تهران نمایشگاه کودک وخلاقیت در مجموعه فرهنگی تلاش بر گزار شد ومن ومامان وبابا هم به استقبالش رفتیم.چشمکلبخند

مامان من خیلی نمایشگاه دوست داره و ازالان داره برای نمایشگاه کتاب وگل وگیاه هم برنامه ریزی میکنه.

کودک

بفرمایید بادکنک.قلب

 

کودک

چقدر خوشگلن مامان ببینچشم

کودک

 

کودک

 

کودک

 

کودک

مامان وبابادر نظر داشتن برام از این بزرگا بخرن ولی من با گریه وفریاد متوجهشون کردم که من از این کوچیکا دوست دارم.

مامانم منو برد نزدیکشون تا خودم انتخاب کنم.ای که نمیدونید چه کار سختی بود ........آخه من همشونو دوست داشتم ولی بالا خره بعد از 2انتخاب ناموفق سومی رو برداشتم.نیشخند

اینم به افتخار پرسپولیسیهاتشویق

کودک

کودک

اینم تصویر محصولاتی که ما از نمایشگاه خریدیم.

کودک

وکمی قدم زدن در محوطه نمایشگاه

کودک

 

کودک

کمی استراحت ولذت از طبیعت

کودک

وباز گشت به منزل.

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (1)

خاله سمیه
23 اردیبهشت 91 11:33
عزیزم خیلی خویه که مامان و بابای به این نازی داری که تو رو همه جا میبرن ....

حتما باید خیلی دوستشون داشته باشی ... منم سعی میکنم چنین مامانی واسه بسرم باشم...


معلومه که هستی خانوم خانوما