نفس مامان ،محمدرهامنفس مامان ،محمدرهام، تا این لحظه: 13 سال و 1 ماه و 26 روز سن داره

محمدرهام هستی مامان وبابا

سیزده به در

1391/2/17 15:24
نویسنده : مامان سمانه
1,689 بازدید
اشتراک گذاری

بازم من از امیر حسین مریضی گرفتم وای..............

چشمم عفونت کرد ومامانمم کلی گریه کرد و قربون چشام رفت.قلبگریه

من عاشق خواب در طبیعتم .

13

 

13

اگه گفتین بعد از یه خواب دلچسب چی میچسبه؟؟

کاکائوبا چای ودالی بازی

13

 

13

خجالتم ندید!!!!!!!!!!!!

کافیه!!!!!!!!!

اینقدر ازم عکس نگیرید لطفا...........

13

من همه جا با خودم ماشینامو میبرم ومشغول کشف علت و نحوه عملکردچرخها شون هستم.متفکر

13

حالا وقت پیاده روی ولذت از طبیعته .

من عاشق تاتی کردنم ولی هنوز کمی میترسم.

که به همراهی مامی مهربون وخاله سارا کلی تاتی کردم وسه تایی باهم این سرود

رو خوندیم.

تاتی...........تاتی...........تاتی

البته من گاهی تنوع ایجاد میکردم ومیگفتم:

تاتا............تاتا..................تاتا

13

من وبابایی

13

من در طبیعت

13

 

13

 

13

عکس دسته جمعی

13

دیگه وقت رفتن به خونه اسنیشخند

کلی بهم خوش گذشت مخصوصا درقسمتهای لالا وتاتاخنده

ودر نهایت مهمترین تجربه سیزده به در 1391:

نشستن روی سبد مسافرتی که بسیار مهیج وشاد کننده بود والبته پر از دلهره برای مامان ودایی که مواظب بودن من نیفتم.ماچ

13

به امید سالی سرشار از هیجان وشادی برای همه بچه های شیرین ایران زمین.

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (1)

مرضیه(مامان ارشان)
17 اردیبهشت 91 15:47
خاله نبینم سرما بخوری. دیگه هر کی هرچی بهت تعارف کرد نخوریاااااا حتی به زودم سرما رو نخور بده اهه همیشه بخند با اون دندونای خوشگلت