نفس مامان ،محمدرهامنفس مامان ،محمدرهام، تا این لحظه: 13 سال و 1 ماه و 25 روز سن داره

محمدرهام هستی مامان وبابا

هفت سین من یا مامان؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟

1391/2/4 1:56
نویسنده : مامان سمانه
2,694 بازدید
اشتراک گذاری

من وهفت سینی که مامانی به افتخارمن چیده.

عید

 

عید


یعنی واقعا مامان سمانه اجازه میده بهشون دست بزنم؟خودش گفت بذار چندتا عکس بگیرم بعد هرکاری دلت خواست بکن!!!!!!!!!!حتما میذاره..............تاحالا نشده به قولش عمل نکنه...........قهرمتفکربغل

عید

 

آخ جون عشق من شمع!!!!!!!!!!!!!!!

این شمع متناسب با سال نهنگو خاله سارای گلم برام خریده.

اده مامان...اده.......

مامان:جیزه پسرم....داغه

محمدرهام:اده......دده..........دده(باتاکیدوباجذبه)

عید

 

تازه ماشین داد بهم ....پس کی میگه آزادی پسملم؟؟؟؟

عید

خدایا خودت بهتر میدونی تو دل من چی میگذره!!!!!!!!!!!!!!!!!

عید

من دیگه طاقت ندارم.پس با اجازه مامانی................

عید

 

 

عید

حالا که مامانی هم رضایت داد وقتشه که من هنرامو رو کنم ویه هفت سین توپ بچینم...............اوه

با نام ویاد خدای مهربون شروع میکنم.نیشخندچشمک

عید

 

عید

 آهان...........

اینم از این

عید

بهتره این گل خشکها رو برای زمینه هفت سین بریزم روی فرشنیشخند

عید

اگه شمعدونا توی این جا بشه بی نظیر میشه........

عید

حقیقتش کمی خسته شدم......

البته گرممه ولباسمم مناسب این کار نیست.

عید

یه کمی هم گل خشک....

آها..........عالی شد

عید

واینم جابجایی آخر واعلام حسن ختام چیدن هفت سین

عید

حالا خودتون نظر بدید:

 

انصافا"کدوم بهتروخوجلتره؟؟؟؟

هفت سین من یا مامان؟؟؟؟؟؟؟

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (2)

خاله مهربون
4 اردیبهشت 91 8:03
سلام عزیز خاله خوفی؟ عزیز خاله و قتی دلت هوای قصه ترانه و لالایی و بازی و کلی چیزای دیگه کرد کافیه بیای به شهر ما شهر قصه خاله مهربون چه جوری؟ کار نداره ، با گرفتن شماره تلفن9092305500 خاله منتظر شما کوچولو های عزیزه
خاله سمیه
9 اردیبهشت 91 17:26
عزیزم خیلی قشنگ هفت سین چیدی البته باید اعتراف کنم که هفت سین محمد رهام خوشگلتره .... چقدر خوبه که میزاری تا زندگیرو بهم بریزه و خوشحال باشه از لحظاتش لذت ببره: به تو میگن یه مامان توپ وباحالP