نفس مامان ،محمدرهامنفس مامان ،محمدرهام، تا این لحظه: 13 سال و 2 ماه و 22 روز سن داره

محمدرهام هستی مامان وبابا

دومین بهار زندگیم اومد

1391/2/1 2:37
نویسنده : مامان سمانه
1,813 بازدید
اشتراک گذاری

باخونه تکونی

خونه تکونی

 

به استقبال بهار رفتیم وسال 1391هم ازراه رسید.

عید

 

اگه گفتین امسال چه سالیه؟؟؟؟


نهنگ

 

آفرین سال نهنگه.............

عید

 

 

من امسال لحظه تحویل سال خواب بودم با این که پارسال نصفه شب بود من بیدار بودم ولی امسال خواب بودم اونم چه خواب عمیقی....................

عید


این هفت سینو ساعت3نیمه شب مامانی به عشق من چید که متاسفانه من سال تحویل در بسترم لالا کرده بودم.

عید

 

عید

 

توی هفت سین امسال ما جای 2تا چیز خالی بود

1-ماهی که به رحمت خدا رفت

عید

2-سبزه که مامانم نپسندید

مامانم دنبال یه همچین سبزه ای بود تا بخره که قسمتش نشد.

عید


 

 

 

 

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (0)