نفس مامان ،محمدرهامنفس مامان ،محمدرهام، تا این لحظه: 13 سال و 2 ماه و 16 روز سن داره

محمدرهام هستی مامان وبابا

دیدنیهای بهمن واسفند1390

1391/2/1 1:32
نویسنده : مامان سمانه
1,475 بازدید
اشتراک گذاری

 

 

١٣٩٠/١١/٠٦

خوب مامانی من گرمم شده لپمو گذاشتم رو سرامیک خنک بشم خوب این لباسها گرمن من چیکار کنم؟؟؟؟؟؟؟؟؟هوراآخ

لالا

 


١٣٩٠/١١/١٨

 

 

من نمیدونم چرا این مامانی قفل کودک لباسشویی رو روشن میکنه؟؟؟؟؟متفکر

مگه ما کودک کنجکاوی که به لباسشویی دست بزنه تو خونمون داریم؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟قهر

لباسشویی

 

لباسشویی

١٣٩٠/١١/٢٠

من ومامانی یه بازی جدید اختراع کردیم:

اول قرار شد نوبتی بشینیم وهمدیگه رو هل بدیم ولی چون مامانی جا نشد کلا سواری انحصارا"مال من شد ومامانی هم منو میکشوند این طرف واون طرف جاتون خالی خیلی بهم خوش گذشت.اوهتشویق

کامیون

١٣٩٠/١١/٢٨

دراین تاریخ ما عروسی دعوت شدیم ومن با مهسا(نوه خاله مامانم)بیشتر آشنا شدم.

 

مهساجون یک سال و4ماه از من بزرگتره والبته بگم که لپهاشم خیلی نرمه ههههههههنیشخندخجالتخنده

عروسی

چند تا هم عکس تکی(مامانم مهسا رو از پیشم برد وبهم گفت اذیتش نکنم !!!!!!!!!!من داشتم نوازشش میکردم...........متفکر

عروسی

 

عروسی

١٣٩٠/١٢/١٤

اولین هایدا خوری من:

چشیدن طعم بسیار لذیذ فست فود قبلا تجربه شده بود ولی هایدا یه چیز دیگه اس .به بهمژهنیشخند

هایدا

البته مامانی سرمنو با دوغ گرم کرد که نخوام بیشتر بخورم ولی عالی بود.به به

 

من عاشق دوغم وچون مهربونم از دوغم به لباسمم دادم بخوره واین لبخند رضایت من در پایان این تجربه بسی لذیذ.ابرونیشخندچشمک

هایدا

١٣٩٠/١٢/١٥

واینک به آتلیه مامان سمانه خوش آمدید:

 

به مناسبت پایان 13ماهگی

 

اتلیه

 

اتلیه

 

اتلیه

 

اتلیه

 

اتلیه

 

اتلیه

 

اتلیه

 

فکرنکنید من تنبلما این عکسها از بین 200تا عکس گلچین شده من واقعا خسته شدم.....

 

 

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (2)

مامان محمد گوگولي
28 اسفند 90 11:56
دوباره معجزه آب و آفتاب و زمین شکوه جادوی رنگین کمان فروردین شکوفه و چمن و نور و رنگ و عطر و سرود سپاس و بوسه و لبخند و شادباش و درود دوباره چهره نوروز و شادمانی عید دوباره عشق و امید دوباره چشم و دل ما و چهره های بهار هفت سین فرارسیدن نوروز و سال نو را شادباش میگویم. برایتان تندرستی و نیکروزی در سال نو آرزو دارم. باشد که سالی سرشار از شادی و کامروایی داشته باشید
سمیه
1 اردیبهشت 91 1:47
اییییی جونمممممممم...دوماد خودمی تو خوشگله...میخورمتاااااا