نفس مامان ،محمدرهامنفس مامان ،محمدرهام، تا این لحظه: 13 سال و 2 ماه و 22 روز سن داره

محمدرهام هستی مامان وبابا

اولین ها..............

1390/12/23 1:05
نویسنده : مامان سمانه
1,731 بازدید
اشتراک گذاری

1390/12/10

من اولین مروارید آسیارو به دریای دهانم دعوت کردم.مامانم میگه دیگه واقعا به جمع کباب خورا پیوستیخنده

اولین دندون آسیا م ازفک بالایی والبته سمت چپم رخنمایی کرد.

یکی دیگر از عجایب دندونی محمدرهامی:

من این بارم یه تنوع دیگه توی دهانم ایجاد کردم واز دندونای آسیام خواستم که زودتر از نیشهام بیرون بیان .خندهاولین تنوع عجیب دنونی منو یادتون میاد؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟

 

1390/12/11

من حدودای ساعت 20تا 21امروز که پنجشنبه هم بود یه بازی جدید یاد گرفتم اگه گفتید چی بود؟؟

من برای اولین بار چند قدمی رو بین دایی و پدرجون بدون تکیه گاه وکمک راه رفتم وهمه ومخصوصا خودم خیلی خیلی شاد شدم .هورااااااااااااااااااااااچشمک

بین خودمون بمونه من هنوزم از مستقل راه رفتن میترسمخجالتاوه

1390/12/12

این اولین بار بود که برام تولداز نوع دسته جمعی اش گرفته شد وبرای اولین بار طعم دلچسب پیتزارو تجربه کردم.البته با اجازه مامان سمانه وباباعلیرضاتشویق


پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (0)