نفس مامان ،محمدرهامنفس مامان ،محمدرهام، تا این لحظه: 13 سال و 2 ماه و 16 روز سن داره

محمدرهام هستی مامان وبابا

من و ماکارانی

1390/12/7 0:41
نویسنده : مامان سمانه
2,864 بازدید
اشتراک گذاری

١٣٩٠/١٠/١٧

اولین ماکارانی خوری مستقل من

ماکارانی

 

ماکارانی

lh;hvhkd                                                 lh;hvhkd

1390/11/23

دومین ماکارانی خوری مستقل من:

حرفه ای تر شدم نه؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟به نظر خودم کلی پیشرفت داشتم نظر شما چیه؟؟؟؟؟؟؟

ماکارانی

من کلا به خوردن علاقه ای ندارم وبیشتر عاشق ریخت وپاش غذا هستم.

 

ماکارانی

خوب .حالا با این دو تا انگشت ماکارانیها رو هل میدم توی دهنم.هوم ..........به به

ماکارانی

امان از وقتیکه دلت ماکارانی بخواد وبلد نباشی بخوری وتا نزدیکی دهنت ببری ویه مرتبه همش بریزه پایین.اونوقت مثل الان من عصبی میشی!!!!!!کلافه

ماکارانی

مامانی من خوشحالم که موفق شدم یکی ،دوتا ماکارانی از دستای خودم بخورم.

ماکارانی


پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (1)

سعیده مامان امین
7 اسفند 90 14:28
امان از این غذا خوردن نی نی ها که بعدش خودشون با لباساشون باید برن تو ماشین لباسشویی. ببوس این پسر ناز منو