نفس مامان ،محمدرهامنفس مامان ،محمدرهام، تا این لحظه: 13 سال و 2 ماه و 16 روز سن داره

محمدرهام هستی مامان وبابا

واکسن یک سالگی شیر مرد ایران زمین

1390/12/6 2:03
نویسنده : مامان سمانه
2,068 بازدید
اشتراک گذاری

١٣٩٠/١١/٢٥

امروز ساعت8:30بامامان وبابایی رفتیم درمانگاه تا من واکسن یک سالگیمو بزنم وکاری کردم که همه بیشتر عاشق صبوریم بشن.................................

خانوم الهام جوشقانی که تاحالا تمام واکسنهامو زده زحمت این یکی رو هم کشید و من بعد از تموم شدن فقط گفتم ((((((((    ا     ))))))))

خیلی واکسن خوبی بود با بقیه واکسنا فرق داشت:

1-به جای ران پا به دست تزریق شد.

2-همون روز به مدت 3روز متوالی تب نکردم.

3-جاشم به کمپرس گرم وسرد احتیاجی نداشت .(از این کار بیزارممممممممممممممم)

10-4روز بعد توی کمرم و کمی هم شکمم چند تا دونه ریخت بیرون همیننننننننننننننننننننننننن.....

گزارشی از روند رشدم.......

من در سن یک سالگی

قدم:79سانتی متر

وزنم:11کیلو گرم

دور سرم:47/5سانتی متر

از مامان به محمد رهام گل:

عزیزدلم ،قربون صبر وشکیباییت برم دیگه داری به معنای واقعی مرد میشی ،از دیدن این تکامل تدریجی تو وعظمت خدا که توی تک تک لحظات رشد تومشهوده گریم میگیره وروزی 1000بار بغلت میکنم و فشارت میدم وبدون ملاحظه فریاد میزنم خدااااااااااااااااا،شکرت خدا که این فرشته رو به من دادی.

تو آیه خدایی ،تو تجسم وتصویر سوره والعصری که توی بارداریم با اکثر تکونهات دستم رو  روی شکمم میذاشتم ومیخوندم تا فرد صبوری بشی .تو تبلور نهایت لطف خالق به مخلوقی.تونفس منی عزیزکم.

وبازم شکرت خدای مهربون که در اولین درخواستم، محمد رهام ،این ریحانه بهشتی رو بهم بخشیدی وهروقت اونایی رو که در انتظار فرزندن میبینم بینهایت سپاست میگم که من و همسرم رو حتی یک روز منتظر نذاشتی وازت خواهش میکنم این گلی رو که به من سپردی محافظت کنی وحتی لحظه ای به حال خود رها نکنی.عارفانه میپرستمت معبود بسیار بخشنده من.........

 

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (0)