نفس مامان ،محمدرهامنفس مامان ،محمدرهام، تا این لحظه: 13 سال و 1 ماه و 26 روز سن داره

محمدرهام هستی مامان وبابا

تولد با تاخیر

1390/11/17 18:18
نویسنده : مامان سمانه
3,786 بازدید
اشتراک گذاری

من متولد 15بهمن 89 هستم که مامان وبابایی برام 13بهمن یک جشن زنبوری گرفتن وقرار بود 15 هم یک جشن با کله کیک زنبوری بگیریم تا بابایی وپدر جون ودای و عمو مرتضی هم که خیلی برام زحمت کشیده بودن تو جشنم شر کت کنن که متا سفانه من مریض شدم وجشنمون با دو روز تاخیر در تاریخ1390/11/17بر گزار شد.

اینم عکسهای یادگاری اون شب

تولدتولد

کله کیک زنبوریفرشته

تولد

 

من وبابای گلم

تولد

من وپدرجونم

تولد

من ودایی قلقلی وبابا

تولد

من وبابایی وعمو مرتضی

تولد

اینم خانواده سه نفری وخوشبخت ما

تولد

چرا این شمعها رو کیک نیست؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟مامانی فکر کنم یه اشتباهی رخ داده،چرا این شمعها روی کیکم نیستن؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟

تولد

من تا لباس پوشیدم واماده تولد شدم خوابم گرفت وبابایی من به پرواز در آورد تا خواب از سرم بپره.

تولد

تولد

من بعد از اینکه از ارتفاع پایین میام خنده ام میگیره ههههههههههقهقهه

تولد

چون یک سالمه یه دونه رو کیکی برام روشن کردن والبته من خیلی متعجب شدم!!!!!!!!

تولد

حالا وقتشه کیکمو برش بزنم و از مهمونا پذیرایی کنم ولی خواب آلودم مامانی میشه زحمتش با شما باشه؟الهی 1000ساله شی مامانی!!!!!!!!!!!!!!!!!!!تعجب نداره مامان جونم این جمله هارو از خودت یاد گرفتم.

 بابایی داری برام آواز میخونی قربون صداتقلب

 

تولد

تولد

حالا نوبت تست طعم کیکه...................

من توی این کار استاد شدم مگه نه؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟

تولد

هومممممممممممممم....................به به...................خوشمزه بود

تولدتولد

من امشب یه موضوع جدید برای آزمایش دارم.آخ جون................

من باید بفهمم عمو قناده چرا و چطوری اینا رو توی کیکم ثابت کرده؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟

اجازه بدید لطفا"

تولد

چقدرم محکمه!!!!!!!!!!!!!!اوه

تولد

ولی من یک شاهزاده یک ساله وبا پشتکارم.

تولد

 

تولد

ممنون عمو قناد کارت درسته............

تولد

 حالا میریم سراغ بازی شیرین کیک بازی هوراااااااااااااااااااااااا

تولد

 

تولد

 

تولد

 

تولد

 

تولد

 

تولد

 

 

تولد

 

تولد

 

تولد

تولدبه افتخار مامان سمانه که اجازه داد من کیکمو ورز بدم وکاملا"مخلوطش کنم.

تولد

تازه خودشم باهام همکاری کرد .باور ندارید؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟اینم مدرکش

تولد

وپایان جشنهای زیبای یک سالگی من

از مامان به محمد رهام:

الهی 1000ساله شی عزیز دلم وبه تمام آرزو های طلاییت برسی و طعم زندگیت مثل عسل شیرین باشه وتلاش وپشت کارتم زنبوری باشه تا نتیجه ای به مفیدی وشیرینی عسل داشته باشه .  یه بوس محکم با یه عالمه فشاررررررررررررررررررررررر

تولد

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!
مطالبی دیگر از این نی نی وبلاگی

نظرات (2)

فرناز
15 خرداد 91 3:28
سلام خانمی
من دنبال لباس زنبوری واسه تولد یک سالگی پسرم بودم ... وبلاگ شما و عکسای پسرت رو دیدم ... می خواستم بدونم لباس زنبوری رو خریدی یا دوختی ... تولد پسر من توی تیرماهه و من می خوام یه لباس خنک براش تهیه کنم...... ممنون می شم راهنمایی کنی...


سلام عزیزم

لباس زنبوری پسرم رو مامانم که آموزشگاه خیاطی وهنر داره براش دوخته.

لباس پسر من مخمل بود ولی با ساتن هم زیبا میشه.

اینم شماره مامانم است اگه خواستی سوال کنی یا سفارش بدی .
09191245992
خانم نوین مدیریت آموزشگاه فاطمه الزهرا
فرناز
17 خرداد 91 15:51
سلام عزیزم
چه عالی... پس کلاً واسه تهیه لباس مشکل نداشتی ... دست مامانت درد نکنه...چه حیف شد فکر نمی کنم توی یک شهر باشیم من اهوازم... به هر حال از راهنماییت ممنون و ایشالله که همیشه کنار همسر و پسرت شاد باشی ... خوشحالم از اینکه با شما آشنا شدم


ممنونم عزیزم ان شالله تولد گلت به بهترین شکل برگزار بشه وهمیشه تندرست وشاد باشید.