نفس مامان ،محمدرهامنفس مامان ،محمدرهام، تا این لحظه: 13 سال و 1 ماه و 26 روز سن داره

محمدرهام هستی مامان وبابا

تولد زنبوری

1390/11/17 18:17
نویسنده : مامان سمانه
8,957 بازدید
اشتراک گذاری

تولد            تولد

کارت دعوت زنبوری

کارت

خوش آمد ورودی

آسانسور

خوش آمد

 

درب ورودی

وشروع تولد

نانای

وبزن وبرقص

 

 نانای

مهمونا رقصیدن ومنم رقصوندن

نانای

لباس زنبوری خوشگلمم هم دسترنج مامی جونمه وبالهای زنبور ساخت مامان سمانه است.بوس

اینم زنبور یک ساله

تولد

تولد

تولد

دوستان گلم که همکاری کردن وکلاه بوقیهایی که مامان سمانه براشون درست کرده بود رو سرشون کردن ومن از این بابت شرمنده مامانمم قبلا هم گفته بودم از کلاه بیزارمممممممممممم

هلناجون(دختر خاله مامان)-هدیه جون(دختر عمه ام)-خودم-امیر مهدی جون (پسر عمه ام)-امیر هادی جون(پسر دایی مامانم)

وای این دندون نیشم در نمیاد راحت شم وسط تولدمم باید لثه ماساز بدم.

تولد

تولد

تولد

 

 

 اینم کیک زنبوریم

تولد

وبلاهایی که من سرش آوردم

تولد

تولد

خوشمزه بود یه کم دیگه تست کنم

تولد

تولد

خوب حالالطفا یه چاقو بدید کیکمو ببرم

طعمش که عالی بود ببینم تازگیشم عالیه یا نه؟؟؟؟؟؟؟؟؟

اول باید چاقو رو کیفیت سنجی کنم .............

تولد

مامانی یه سوال؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟این چیه گذاشتی رو کیکم؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟

تولد

جیسه

جیسسسسسسسسسسسسسسسسسسسسسسسسه

تولد

من خسته شدم

من لا لا دارم

به قول مامانی:

پسرم خسته شده....................پسرم خوابش میاد .......................پسرم لالا داره

تولد

ببینید چه بلایی سر کیکم آوردم خنده

مامان سمانه چون نزدیک عید وخونه تکونیه والبته به دلیل اینکه هنوز خیلی کوچولو ام هیچی بهم نگفت.ومن کیکمو کامل هم زدم و چشیدم وبه مبل ولباسامم مالیدم.

تولد

میز عصرونه که مامانم با کمک خاله سارا و مامی جون برام چیدنش.

پاپ کورنا رو هم پدر جونم درست وبسته بندی کرده دست گل همشون درد نکنه.

تولد

تولد

تولد

تولد

تولد

 

تولد

 

تولد

مامانم برای میز عصرونه یک سالگیم اینا رو درست کرده بودک

سالاد الویه

سالاد ماکارانی

کو کو سبزی تو باگت

دسرها:

زله خرده شیشه شفاف

زله خرده شیشه با کرم زعفرونی

دسر اکواریوم

دسر گلدونی

سمیفردو

ممنونم مامان وبابای گلمماچخسته نباشیدخجالتمن شما ها رو تحسین میکنمتشویق

من وهدیه هام

تولد

 

تولد

هدیه مامان وبابامم که مامان سمانه فراموش کرد اعلام کنه:

بابایی:بیمه عمر پاسارگاد

مامانی:حساب مسکن جوانان

مابقی هدایا هم پول بود که دست همه مهمونامون دردنکنه که زحمت کشیده بودن.

 

 تزییناتو مامان وبابا طراحی کردن وپدر جونم بعد از چاپ زحمت برششو کشید.

تولد

 

تولد

 

اینم بعد از تولد وشلوغی منزل

تولد

تاج وکلاه مامان ساز برای شاهزاده کوچولوش

تولد

اینم ساک توزیع گیفت توسط من ومامانی

تولد

برگه یادگاری که مهمونا زحمت کشیدن وبرام یادگاری نوشتن

تولد

خود گیفتم تقویم سال 1391بود که مبارک همه مهمونای گلمون باشه..........

تولد

 

تولد

بعد از تموم شدن مهمونی تصمیم گرفتم تنهایی ساندویچ الویه بخورم راستشو بخواید هوس کردم ههههههههه.

تولد

منم نوشابه میخوام اگه بده چرا خودتون همشو خوردید؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟

تولد

 مامان عکسهای کلیپ تولد رو طراحی کرد وبابایی هم برام درستش کرد که همه خوششون اومده بود هوراااااااااااااااااااااااااااااااا

مشکلات تولد:

چاپخونه حرف   I   رو برامون چاپ نکرده بودگریه

فردای جشن که 13بهمن بود خروسک شدم و15که تولد اصلیم بود تمام برنامه های مامان خراب شد وروانه دکتر شدیم.

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!
مطالبی دیگر از این نی نی وبلاگی

نظرات (6)

الیسا
17 فروردین 91 14:37
عزیزم محمدصادق من 22 اردیبهشت دنیا اومده و امسال می خوام براش تولد یک سالگیش رو زنبوری بگیرم که اتفاقی وبلاگ کوشولوی شما رو دیدم .... خیلی تولد زیبایی رو تدارک دیده بودید منم خوشم اومد فقط سوال داشتم لباس زنبوریش رو از کجا خریدی ....؟ ممنون می شم اگه جواب بدید من بازم اینجا سر می زنم .... یا تو وبلاگم که آدرس رو گذاشتم بفرمایید ...........ممنون
سپیده
8 مرداد 91 13:20
دسرها:

زله خرده شیشه شفاف

زله خرده شیشه با کرم زعفرونی

دسر اکواریوم

دسر گلدونی

سمیفردو

خانمی. عکسهای تولد گل پسری رو گذاشتم. می شه زحمت بکشید دستور این دسر ها رو بزارید تا به مامانها بگم. اخه الان کلی پیام می دن . با تشکر


چشممیام پیشت
خاله مریم(مامان حسام کوچولو)
9 شهریور 91 12:19
سلام تولد گل پسرتون مبارک البته با تاخیر خیلی عکسای جالبی بود دعا کنید تولد پسر منم که18 مهره به همین جذابیت بشه .
به ما هم سر بزنید خوشحال میشیم.


ممنون عزیزم .ان شالله که از اینم جذابتر میشه
مامانه روژان
10 مهر 91 17:11
سلام تولدش مبارک خسته نباشیدخیلی خوش سلیقه اید


سلام عزیزم خیلی ممنون شما لطف دارید
مامان آرتین
13 دی 91 14:29
سلام خانمی واقعاً خسته نباشید تولد باحالی واسه گل پسری گرفتین ایشالله که مبارک باشه. عزیز میشه بگی لباس زنبوری محمدرهام عزیز رو چجوری تهیه کردین؟ آخه منم واسه آرتین قصد داریم تولد زنبوری بگیریم ولی نمیدونم لباسش رو از کجا تهیه کنم ممنون میشم کمکم کنید. اگه نظری دارین درباره تولد زنبوری بهم بگین. مرسی گلم . بوس بوس
محيا
7 خرداد 92 9:44
خيلي قشنگه اي ول