نفس مامان ،محمدرهامنفس مامان ،محمدرهام، تا این لحظه: 13 سال و 2 ماه و 16 روز سن داره

محمدرهام هستی مامان وبابا

تبریک مادرانه برای یک سالگی نفسم

1390/11/16 23:36
نویسنده : مامان سمانه
1,806 بازدید
اشتراک گذاری

تولد

بهانه شیرین زندگی من ،همه هست ونیستم،تاج سرم،گل پسرم،قلب طپنده زندگیم

..........تولدت مبارک............

هیچ وقت لحظه شیرین مادر شدنم رو که تو بهم هدیه کردی رو فراموش نمیکنم،اون چشمای نازت و که به صورتم خیره شده بود ،صبوری و گریه معصوم لحظه تولدت رو واون لمس شیرین پیشونیت توسط لبهام رو هرگز از یاد نخواهم برد.

توی این یک سال چشم به چشمات دوختم وگوش به نفسهات سپردم تا عشقم رو بهت ثابت کنم.

فرشته کوچولوی من با اومدنت به خونمون طعمی شیرین تر از عسل به زندگیمون دادی وحالا میفهمم که چقدر جات تو زندگی دو نفره ما خالی بوده وهر لحظه که میبینمت از خودم میپرسم چراخیلی زودتر من وبابایی تو رو از خدا نخواسته بودیم؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟

تو واسطه بودی که خدا به من کلی نعمت عطا کنه ومن بینهایت سپاسگذار هستم واز خدای مهربون میخوام که تو گل همیشه بهار منو در تمام مراحل زندگیت یاری کنه وهیچ وقت به حال خودت رهات نکنه وحافظ ونگهدارت باشه.آمین

چقدر جذاب ودلرباست وقتی میبینم که حاصل عشقم متولد میشه،میخنده،دندون درمیاره،غذامیخوره،بدون کمک ما میشینه وبلند میشه وبازبون شیرین کودکانه اش صحبتهای مفهوم ونامفهومی روبیان میکنه وهمه اینا رو از خدای بزرگی میبینم که من رو لایق مادر شدن وچشیدن طعم تمام این لذتها دونسته..............

خدایا تورا به خاطر تمام نعمتهات وتمام محبتهات شکرمیکنم ویک تشکر ویژه بابت آفرینش محمد رهام ومادر شدنم دارم وبینهایت شکرگزاریت میکنم که یکی از فرشتگانت را به امانت به من سپردی ومرا لایق این بندگی دانستی.

پسر نازم امیدوارم روزی مرد بزرگی بشی وباعث افتخار من وپدرت وایران زمین باشی وامیدوارم تمام مراحل زندگیتو با موفقیت سپری کنی.میبوسمت

خدایا فرشته من رو محافظت کن وبهش عمر باعزت وسلامتی عطا فرما

تبریک

من وبابایی برات یه تولد زنبوری گرفتیم.ویزززززززززززززززززززززززززززززززز

تولدت مبارک زنبور کوچولوی نازم

 تولد

تبریک

 

تبریک

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (0)