نفس مامان ،محمدرهامنفس مامان ،محمدرهام، تا این لحظه: 13 سال و 2 ماه و 16 روز سن داره

محمدرهام هستی مامان وبابا

من واولین نذری پزون

1390/11/20 19:20
نویسنده : مامان سمانه
3,268 بازدید
اشتراک گذاری

امروز1390/10/24واریعین حسینیه

مامانی میگه بعد از چهل روز از فوت عزیزان برای یادبودشون مراسم چهلم میگیرن والبته این مراسم در اولین سال فوتشون بر گزار میشه.ولی بعداز1400سال مردم شیعه هنوز برای امام حسین اربعینشو عزاداری میکنن واین به خاطر مظلومیت و لب تشنه شهید شدن اون امام معصومه.

اینجا خونه بابابزرگ مامانمه که هرسال این روز عزیز نذری میپزن .که ان شالله هرساله باشه

نذرت قبول بابابزرگ نورانی وگلم

نذری

من دلم سیب زمینی سرخ شده میخواد پس با اجازه شما...........بازنده

نذری

این عکس ودور از چشم پدرجونم با فیگوری انداختیم که انگار من ومامانی خورشتو پختیم ههههههخنده

نذری

اینم من وپدر جون که آشپزی برای امام حسین یکی از هنرهاشه.راستی نگفته بودم پدر جونم معلمه وامسال باز نشسته میشه و قراره دوتایی هرروز بریم گردش مردونه هورااااااااااااااااااا

نذری

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (0)