نفس مامان ،محمدرهامنفس مامان ،محمدرهام، تا این لحظه: 13 سال و 2 ماه و 22 روز سن داره

محمدرهام هستی مامان وبابا

عکسهای 11ماهگی

1390/11/23 16:29
نویسنده : مامان سمانه
2,127 بازدید
اشتراک گذاری

١٣٩٠/١٠/٢٧

من متر خیلی دوست دارم

متر

ومدت طولانی باهاش بازی میکنم واگه یکی سرشو بگیره تا بچر خونیمش از خنده بیهوش میشم.قهقهه

 

متر

والبته دوربینم خیلی دوست دارم ولی بهم نمیدنش

متر

جای این قاب عکسو همش عوض میکنن.آخه چرا؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟

11ماهگی

 

11ماهگی

 در آخرین روزهای 11ماهگی مامان وبابا درتلاشن تا یه عکس برای گوشه سمت راست کارت دعوتم ازم بگیرن واینم گوشه ای ازتلاشهاشون.

11ماهگی

 

11ماهگی

 

11ماهگی

آخ جون پرتقال که هم شبیه توپه وهم پوست خوشمزه ای داره

11ماهگی

بابایی بده دیگه اذیت نکن...........

11 ماهگی

موفق شدم.چشمک

11ماهگی

 

11ماهگی

 

11ماهگی

من موز میخوام بابایی به منم میدی؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟

11ماهگی

 

11ماهگی

روشی جدید برای خاروندن لثه متورم هههههههههنیشخند

11ماهگی

 

11ماهگی

11ماهگی

 

11ماهگی

 

11ماهگی

 

11ماهگی

ای وای دستم رفت تو چشمم.ناراحتق54

11ماهگی

 

11ماهگی

مامانی بورسمو بگیر لطفا".موهامو شونه کردم .

11ماهگی

 

11ماهگی

١٣٩٠/١٠/٢٨

قرار بود بریم دنبال دایی محمدقاسم تا بریم خونه بابابزرگ مامان سمانه که امشب نذری دارن. ما راه افتادیم ولی دایی هنوز توی حمام بود ماهم رفتیم پارک سر کو چمون وکلی خوش گذروندیم.

پارک

شماهم بیاین خوش میگذره..................

 

پارک

 

 

پارک

 

 

 

 

پارک

بریم سراغ وسیله بعدی

پارک

چرا دستم نمیرسه؟؟؟؟؟؟؟؟؟باید بیشتر شیر بخورم تا زودتر قد بکشم.

پارک

 

 

پارک

 

 

پارک

 

پارک

 

پارک

عجب آفتابی!!!!!!!!!!!!!!!

پارک

 

پارک

ممنون بابایی بابت سایه ات.ان شالله همیشه سایت بالا سر من ومامانی باشه.سایه شما مستدام.آمین

 

پارک

دایی چقدر تاب بخورم .بسه دیگه تمیزی .

اینقدر تابم دادن تا در زیر آفتاب زمستونی خوابیدم .

پارک

 

 

پارک

نذاشتن بخوابم.من خوابم میادخواب

پارک

 

 

 

پارک

 

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (0)