نفس مامان ،محمدرهامنفس مامان ،محمدرهام، تا این لحظه: 13 سال و 1 ماه و 26 روز سن داره

محمدرهام هستی مامان وبابا

خونه تکونی اجباری

1391/8/29 19:00
نویسنده : مامان سمانه
2,428 بازدید
اشتراک گذاری

سلام به همه دوستای همراه وعزیز ونوگل خندونم

خوبید؟خوشید؟سلامتید؟

ممنون که مارو از یادنبردید.

سرم حسابی شلوغه،مشغول خونه تکونی وترشی و.............از این تیپ کارها یا به عبارتی کوزتی هستم.

بالاخره آقای نجار بعد از 50روز خلف وعده تشریف فرما شدن ودرهای کمد دیواریمون رو ساختن وتوفیق اجباری خونه تکونی نصیب من بینوا کردن!!!!!!!!!چون توی این مدت که ایشون هرروز توی مسیر خونه ما بودن تقریبا کل خونه حسابی کثیف شده وخودتون بهتر از من میدونید که خونه تکونی واتاق چیدن با یک کودک نوپا وشیطون چه پروسه طولانی وعظیمیه!!!!!!!!!!!!!!!

البته چند روزی بیشتر نیست که افتادم به جون خونه وقبل از اون انقدر از دست بدقولیهای آقای نجار عصبی بودم که حال حوصله نوشتن نداشتم.

ان شالله سرفرصت به وب همتون سرمیزنم واز خجالتتون در میام.

این سوژه هادر عرض همین چند دقیقه ای که تایپ میکردم،رقم خورد .حالا بهم حق میدین که نتونم بیام نینی وبلاگ یا نه؟؟!؟!؟!؟!؟!؟!؟!؟!؟!؟!؟!؟

البته من اصلا از اینکه کارهای من در عرض چند دقیقه فنا میشه ناراحت نیستم درسته که واقعا کلافه وخسته میشم ولی  همیشه میگم ماشالله عزیزدلم،ان شالله همیشه تندرست باشی وشیطونی کنی دلبرکم.

عزیز خوش سیمای من اینجا صدام زدی وگفتی:

مامایی،مُنُهام  کشووووووووو بالا ..........مامایی دُگُ مُ

(....مامانی محمدرهام کشو بالا.........مامانی تخم مرغ)

خوشگلم میدونی منظورت چی بود؟؟؟

من هنوز وقت نکردم کمدت رو بچینم ویه روز که سرگرم کار بودم دیدم تخم مرغهای هوشت رو از توی بسته بندیش باز کردی وداری باهاشون بازی میکنی بعد از اینکه بازیت تموم شد برای اینکه توی این شلوغی گم نشن ریختمشون توی ویترین کمدت والان شما رفتی توی کشو تا اونا رو بیاری وباهاشون بازی کنی.

گل من

نمیدونم چرا بابایی این میله رو گذاشته اونجا؟؟؟؟شاید قسمت بوده که ناز دونه دستش به تخم مرغهاش نرسه!!!!!!!نیشخند

گل من

الان با دیدن این عکست گفتی:

نینی یَف بالا.....................(نینی رفت بالا)

الهی قربونت برم قند تو قندونم

گل من

نینی ناامید داره میاد پایین

گلمن

ان شالله هیچ وقت نا امید نشی ماه مامان

گل من

تا درودی دیگر بدرود

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (21)

همراه
29 آبان 91 20:02
با سلام امیدوارم اطلاعات خوب آموزشی برای محمد رهام عزیز بتونیم در اختیارتون قرار بدیم
مامان پاتمه
30 آبان 91 8:59
خسته نباشی مامانی جون
اتاق گل پسر مبارکش باشه
الهی بگردم چه نازه چهره اش اونجا که ناامیده الهی امیدت هیچ وقت ناامید نشه

مامانی وبلاگ آوش آپ شده ها


ممنون عزیزم در اولین فرصت چشم
ستاره زمینی
30 آبان 91 9:22
ای به دل بسته ، قدری آهسته کن مدارا با ، زینب خسته . . . یا حسین مظلوم . . . **
خاله مریم(مامان حسام کوچولو)
30 آبان 91 15:14
میخوای بیاییم کمک.البته با وجود پسر من خونه تکونی خوبی انجام می شه همه چی کنفیکون می شه


ممنون عزیزم خودم یه نمونه اشو دارم خدا حفظش کنه
مامان محمد و ساقی
30 آبان 91 15:45
سلام سمانه جون
خوبی خانمی؟خسته نباشی
وافعا" تمیز کردن یه خونه با بچه کوچیک کار پرزحمتیه.ولی بعد که تمیز میشه آدم روحیه میگیره
سرویس اتاق جیگرم هم خیلی خوشرنگه.مبارکش باشه.ایشا... یه زوی چیده ومرتب هم میشن.
مواظب خودتون باشین


سلام گلم ممنون آره خدایی،چمات قشنگ میبینه سرویس سیسمونیشه دست مامی وپدرجون درد نکنه
ماماني زينب
30 آبان 91 16:00
سلام دوست خوبم. خسته نباشي.
ازتون معذرت ميخوام كه دير به دير مي تونم نظر بزارم. آخه رايانه‌ي خودمون خراب شده و هر وقت بيايم خونه مامان جون مي تونيم به وبلاگ ها سر بزنيم.
ولي مطمئن باشيد كه هر وقت تونستيم بهتون سر ميزنيم. فقط شايد نتونم هر دفعه براتون نظر بزارم. باز هم ببخشيد. ما هميشه منتظر شما هستيم.
التماس دعا


سلام دوست گلم،این چه حرفیه قدمتون روی چشمام
شقایق(مامان محمد ارشان)
30 آبان 91 16:57
ما منتظرتیم خوشل خاله زودی بیا کاملا از این روزات برامون بگو


چشم
عمه اریسا کوشمولو
1 آذر 91 9:46
اخی عزیزدلم این ترفند میله رو بابای اریسام واسش انجام میده
مامانی خسته نباااااشی دلمون براتون تنگ شده بوداااا


دل منم براتون تنگ شده بود گلم بووووس
مهرناز(مامان آرسام)
1 آذر 91 23:12
آخیییییییییی خسته نباشی مامان سمانه جون
وای میفهمم چقدر کارداری، اصلا این پاییز فصل همه کاری هست!!! کارای کوزتی!!!
وااااااااااااااااااای من بخورم این جیگرو چقدر موهاش بلند و قشنگ شده ماشالا


ممنون از این همه مهرومحبتت عزیزم
مامان کیان کوچولو
1 آذر 91 23:25
آخ جوووون نظر اولی شدم
مامان کیان کوچولو
1 آذر 91 23:28
سمانه جونم منم حالا دیگه خستگی هاتو درک میکنم ... خیلی سخته میدونم اما موقع خوردن ترشی ها خستگیت حسابی در میره ....
ماشالله محمد رهام خیلی خوشگل شده .. زدم به تخته ... خیلی شبیه خودت شده به نظرم ...
ایشالله که همیشه خوشال و خندون باشید عزیزم


ممنون عزیزم ....شماهم همچنین
مامان قند عسل
2 آذر 91 0:34
مبارک باشه خاله جوون.خیلی عکسات نازه.


خیلی ممنون
مامان رهام
6 آذر 91 10:11
سلام سمانه ام خوبید عزیزم...امیدوارم هیچ وقت ناامید نشی عزیزخاله..چندروز پیش تو یه برنامۀ تی وی یه کوچولو رو نشون داد که عجیب شبیه محدرهام ما بود یادم نمیاد چه برنامه ای بودکمداتونم مبارکتون باشه


سلام دوست گلم ......آخییییییییی ،ممنون عزیزم
مام پارسا
6 آذر 91 16:33
خسته نباشی عزیزم
خدا رو شکر که این پروژه به اتمام رسید


ممنون بلهههههههههه واقعا خدا رو شکر
مام پارسا
6 آذر 91 16:33
سلام عزیزم..پارسا توی مسابقه نی نی و محرم که توی وبلاگ دنیای نفیس برگزار شده شرکت کرده...کدش 1 هست..اگه دوست داشتین به پارسا و یکی دیگه از نی نی های ناز اونجا رای بدین اینم لینک مسابقه ست http://2nyaienafis.niniweblog.com/post1409.php من و پارسا این محبتتون رو فراموش نمی کنیم
مامان کیان کوچولو
6 آذر 91 23:41
سمانه جوووووووووووووووون کجاااااااااااااااااااااایییییییی؟؟؟؟؟؟؟؟؟
هنوز داری ترشی درس میکنی......؟؟؟؟؟؟



از ترشی دو هفته میگذره ولی الان دارم خونه میتکونم واتاق میچینم البته با کمک مامان وسارا وگرنه تا عید مشغول بودم
♥ الهه مامان روشا جون♥
8 آذر 91 0:18
سلام عزیزم.خدا رو شکر که خوب و خوشید.
مبارک کمدت باشه عزیز خاله.دیگه کم کم اتاقت خوشگل میشه.هنوزم کمک مامان میکنی یا نه؟؟؟؟؟؟؟تنهاش نذاری .


سلام عزیزم ممنون.......بله خاله جون به جای کارگری که مریض شده ونیومده خودم کمکش میکنم تازه به مامی وخاله سارا هم که به مامانم کمک میکنن کمک میکنم
مونا مامان امیرسام
8 آذر 91 1:47
خسته نباشید دوستم.
این خونه تکونی هرچقدر سخت و بد باشه اما محمدرهام عاااشقشه مگه نه؟هر روز به امید این اتاق به هم ریخته از خواب بیدار میشه نه؟؟



بله محمدرهام نقش مهمی در طولانی شدن این پروسه داره
مریم(مامان نیکان)
8 آذر 91 21:13
سلام سمانه خانم
میتونم بپرسم عکسهاتون رو با چه سایتی آپلود میکنید؟آخه عکسهای قدیمی نیکان با وطن دانلود بوده همش رفته.
ممنون


عزیزم من توسط ابزار خود نینی وبلاگ آپلود میکنم چون سایتهای آپلود ورژنهاشون عوض میشه ویا فیلتر میشن این اتفاقها میافته که به لطف نینی وبلاگ ما از این مشکلات نداریم
ملی مامان میکاییل
9 آذر 91 23:06
منهام قوربونت برم من عسلم
خسته نباشی مامان سمانه


خدانکنه گلم،ممنون دوست خوبم
محمد رهام مجللی
11 بهمن 91 14:05
خسته نباشی محمد رهام عزیز دیگه خبری ازت نیست