نفس مامان ،محمدرهامنفس مامان ،محمدرهام، تا این لحظه: 13 سال و 1 ماه و 25 روز سن داره

محمدرهام هستی مامان وبابا

تراژدی اتاقم

1391/7/26 22:50
نویسنده : مامان سمانه
2,149 بازدید
اشتراک گذاری

سلام دوستای مهربونم

 

از اونجایی که چیدن اتاق من داستان دراماتیکی شده، تصمیم گرفتم یه پست بهش اختصاص بدم.از اونجایی که روز میلاد من وقولنامه خونمون با هم مصادف شدن واسباب کشی از خونه قدیمی به جدید در 21روزگی من انجام شد مجال از مامان وبابام گرفته شد تا توی اتاق من کمد دیواری درست کنن ودکور اتاقم رو بچینن.عینکعینک

حالا گذشته از این که زورشون به من ریزه میزه رسیده ومیخوان اتاقم رو اِشغال کنن تا الان که 20ماهم شده هنوز اتاقم رو کامل نچیدن وبه مرور، با رشدم هر وسیله ای از سیسمونیم که لازمم میشه رو از کارتن در میارن.که البته ناراحتیهای مامان رو توی تمام این مدت نباید نادیده گرفت که همش میگفت حسرت چیدن اتاق بچم به دلم خواهد موند من میدونم........................

خلاصه بابایی بنده خدا یه فرصتی پیدا کرد ومشغول شد واگه خدا بخواد دیگه چیزی تا پایان این پروژه طلسم شده باقی نمونده.خجالتچشمکنیشخندچشمکخجالت

از هرچی بشه چشم پوشید از کمکهای بی دریغ من هرگززززززززززززززززززززز

اینم نمونه هاش:

تا چشممو باز کردم دست به کار شدم حتی صورتمم نشستمنیشخند

کمد

اینم یه ظهر پاییزی باز بعد از بیداری از یک خواب دل انگیزلبخند

کمد

عجب پیش(پیچ)ناقلایی همش از دست پیچ گوشتی فرار میکنهتعجبتعجبتعجب

کمد

بالاخره موفق شدم ببندمش هوراااااااااااتشویقتشویق

کمد

خب دیگه یه کمم به مامانم کمک کنم واتاق رو جارو بزنم وطی بکشم.قلبخجالتقلب

کمد

ای بابا اونجا که تمیز نشده!!!!!!!!!!!هیپنوتیزمناراحت

کمد

خیلییییییییییی خسته شدم دیگه نمیتونم روی پاهام بایستم.اوهاوه

کمد

پ ن 1:مامانم با اینکه اغلب وسایل سیسمونیم استفاده شدن بازم بهم قول داده از باقیمونده هاش برام عکس بذاره تا خاطره بشن.ممنون مامانی

 

پ ن 2:از پوریا جون وهمکار بابایی که یک روز  وعمو مرتضی که دو روز با وجود خستگی روزانه از کار وقت گذاشتن وکمک بابایی کردن نهایت قدردانی رو به عمل میارم.ان شالله بتونیم براشون جبران کنیم.

منتظر عکسهای اتاقم باشید .

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (39)

نایسل
26 مهر 91 23:09
الهی بگردمش پسر خوب کاری
نایسل
26 مهر 91 23:09
آفرین به فکرمامانتی
مامان مهرناز و آرسام
26 مهر 91 23:43
الهی من جیگر تو رو برم که داری کمد دیواری درست میکنی واسه اتاقت
ای خدا پیچ بستنشو نیگا تورو خدااااااااااااااااا
میگم محمد رهام جون خوشگلم پس من واسه کمدِ اتاقِ آرسامم بذارم خودت بیای دیگهههههه! مهندس کوچولو


بله خاله جون در خدمتم دربست
مامان محمد و ساقی
26 مهر 91 23:56
سلام عزیزم.مبارک باشه عزیزم.میدونم که مامان سمانه بهترین اناق دنیا رو برات درست می کنه.ما هم بی صبرانه منتظریم تا ببینیم.
ما هم با تاخیر یه پست گذاشتیم.منتظرم.


سلام ممنون خاله مینا جون
مامان نیکان
27 مهر 91 1:52
به به اتاقی که با کمک آقا محمد رهام جان آماده بشه دیدن داره مشتاقانه منتظر عکسهای اتاق زیبات هستم .زیبا گل دوست داشتنی.



ممنون از این همه مهربونی خاله جون
مام پارسا
27 مهر 91 2:04
ههههههههههههههه چه با حال ....... دقیقاً ما هم همین قضیه رو با اتاق پارسا داریم ... از وقتی اومدیم خونه خودمون انقدر واسه کابینت و چیزهای دیگه خرج شد که دیگه پولی واسه اتاق پسری نموند.... بعد بابایی واسه دلخوشی من گفت : بذار سر فرصت واسه اتاقش اساسی خرج می کنم و یه چیز توپ در میارم...
الان 8 ماه از اون قضیه گذشته و من همچنان مثل شما دارم لوازم مورد نیاز هر سن پارسا رو از توی کارتون در میارم و چیزهای قبلی که براش تکراری شده رو میذارم توی کارتن....
هیییییییییییی سمانه جون پس تو هم که به درد من دچار بودی....
حالا ما منتظر عکسای اتاق پسملی هستیم


وااااااااااااااااااای چه درد مشترکی!!!!ان شالله زودتر اتاق هردوتا فرشته رو به راه بشه وما مادرها یه نفس راحت بکشیم.
مونا مامان امیرسام
27 مهر 91 2:06
چه اقا پسر زرنگی.مامانی از اول میدادید محمدرهام درست میکرد دیگه
امیدوارم اتاقت همون جوری که دوست داری بشه


من خودم دوست داشتم خاله جون مامان وبابام اجازه نمی دادن
مونا مامان امیرسام
27 مهر 91 2:09
سمانه جان بلاگتون رو دیدم.جالب بود کلی
سیو کردم تا هرروز بخونم و یادم نره.من هم این کارها رو انجام میدم اما بی حوصله
فقط اون بازی موزیکال رو از کجا میشه تهیه کرد؟


متوجه نشدم کدومو میگی مونا جون؟؟؟
مامان پاتمه
27 مهر 91 14:49
آفرین که کمک میدی آقا کوشولو
منتظریم


میسی خاله جونی
مامان مجتبی ومحمدرضاومهدیار
27 مهر 91 15:47
افرین به محمد رهام کوچولوووووووووووووووووووو


ممنون خاله جونی
خاله مریم(مامان حسام کوچولو)
27 مهر 91 23:57
این سیسمونی که با کمک صاحبش چیده بشه دیدن داره بی صبرانه منتظریم گل پسر
سمانه جون ممنون از اظهار لطفت


خواهش میکنم خانومی
مونا مامان امیرسام
28 مهر 91 1:46
منظورم فرش موزیکاله.فکر کنم برای امیرسام جالب باشه


راستش نمیدونم ولی شاید فراز داشته باشه
نایسل
28 مهر 91 2:48
هههههههههههههههههههههههههههههههههه
نایسل
28 مهر 91 5:18
مرسی بابت کامنتتتت خوشملت تو اون وبمممم


وظیفه بود دوست جون
بابا عليرضا
28 مهر 91 8:53
از هم اكنون معلومه پسرم از عهده همه كاراش بر مياد ماشاله ...


بله بابایی
مامی
28 مهر 91 18:13
مهندسو ببین


میسی خاله جون
ستاره زمینی
29 مهر 91 13:06
به بهاتاقی که محمد رهام جون کمک کننده باشه چه اتاقی بشه..
گلم مهندس من بهترین اتاق میشه چون مامانی خوش سلیقه و با ذوقی داری..


ممنون عزیز دلم به پای شما که نمیرسم
مامان پوريا پهلووون كوچولو
29 مهر 91 13:45
عزيزم خسته نباشي از حالا معلومه چي ميخواي بشي افرين به اين همت بابايي و ماماني...
مبارك باشههههههههههههههه


خیلی ممنون خاله مهربون
خاله مرمر
29 مهر 91 19:25
گل پسرری همه فن حریف خسته نباشی. اتاق جدید مبارک.
مامانی و بابایی دست شمام درد نکنه


ممنون خاله مرمر جون
شقایق(مامان محمد ارشان)
29 مهر 91 21:32
واااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااای که چقدر دلم برات تنگ شده بود محمد رهام
خاله جونم اتاق خوجلت مبارک
20 ماهگیت مبارک
وای که من نبودم چقدر اتفاقات افتاد
از این به بعد باید تندتند سر بزنم


سلاممممممممممممممممممممممممم خوبی خاله؟داداشی خوبه؟قدمش مبارک باشه خاله جونی
مامان مهرناز و آرسام
29 مهر 91 23:41





فدای شما مهربونا
الهه مامان روشا جون
30 مهر 91 0:20
سلام.سمانه جون خیلی دلم براتون تنگ شده.واقعا نمیدونم چرا نمیشه.یعنی باید یه طرف ادامه بدیم؟؟؟؟؟؟
شما با رمزی که گذاشتم مشکل داری یعنی عدد یا کلمه بودنش مشکل داره ؟آخه همه راحت میبینن فقط یه نفر بهم گفت با حرف مشکل داره .
ببین امشب نمیرسم ولی بذار فردا پس فردا بک گراند قالبمو برمیدارم یه سر بزن ببین میشه.فقط یه زحمت بکش بهم خبر بده.


سلام عزیزم والا من مشکل ندارم ولی هرچقدر رمز رو میزنم باز همون کادر رمز میادحتی رمزی که برام فرستادی رو کپب پست هم کردم با اکسپلرر هم رفتم ولی نشد که نشد

چشم حتما
الهه مامان روشا جون
30 مهر 91 0:21
محمد رهام جون امیدوارم تا قبل از دو سالگیت اتاقت آماده بشه.
البته این جوری که خودت داری کمک میدی حتما به زودی درست میشه.


آمیــــــــــــــــــــــــــــــــن
خاله مریم(مامان حسام کوچولو)
30 مهر 91 10:44
سلام با کلی ذوق اومدم عکسای اتاق محمد رهامو ببینم پس کو؟؟؟؟؟؟؟؟؟/


خاله جون این پروژه همچنان ادامه دارد........
الهه مامان یسنا
30 مهر 91 10:49
چه خوب که بالاخره بابایی دست به کار شد منتظر عکسهای خوشگل اتاقت هستیم محمد رهام جونم


ممنونم خاله جون
مامانی درسا
1 آبان 91 0:23
قربون این دستای کوچولوت که کاری هستن عزیزم منتظر عکسای زیبای اتاقت هستیم مبارکت باشه


خدانکنه خاله جونی
مامان محمد و ساقی
1 آبان 91 0:44
سلام عزیزم.مثل اینکه حسابی مشغول چیدمان اتاق محمد رهام جون هستی.به کجا رسیدی عزیزم.


نه بابا مینا جون فعلا سرکاریم حسابی-2هفته اس در برای کمد دیواری سفارش دادیم ولی خبری نیست
مامان محمد و ساقی
1 آبان 91 0:55
یه کامنت تو اون پستی که محمد رهام به دنیا اومده گذاشتم که خودش تایید شد خواستم ببینی عزیزم


خیلیییییییییییییی ممنون میناجون محبت کردی گلم
مامان رهام
1 آبان 91 11:36
سلام سمانه خانوم خوبی رهام جون چطوره؟
به به مبارک باشه گلم.
همسری تو کار ام دی اف و تزئیناته


سلام عزیزم فدات شم شما خوبید؟؟؟؟؟؟


نه گلم همسری کارمنده ولی بسی هنرمنده
مامان رهام
1 آبان 91 11:37
خاله فدات شه که کمک مامانی


خدا نکنه خاله جون
ستاره زمینی
1 آبان 91 12:32
@
};-
عزیزم اتاق اماده شد؟؟؟؟؟؟؟؟؟


خاله جون اگه این آقای نجار بدقولیشو کم کنه تموم میشه ،ای کاش بابایی ساختن درب کشویی هم بلد بود تا اتاقم زودتر خوشگل میشد
مامان کیان کوچولو
1 آبان 91 13:11
عزیزم سلااااام مبارکه ...بلاخره استارت زده شد ....... آفرین به این بابای گل... خاله جن ایشالله که هرچه زودتر اتاقت درست بشه وسیله های خوشملت و ببینیم .. جیگر طلا ...


سلام خاله جون ،ممنون

دعا کنید یه چیزی بخوره تو سر آقاهه وبدقولیشو تموم کنه وبیاد درهای کمد دیواری رو نصب کنه!!!!!!!
ملی مامان میکاییل
1 آبان 91 15:56
آفرین واقعا ما مامانها اینقدر بچه های کمک کنی داریم دیگه غمی نداریم همه کارا رو خودت کردی از همون بیست روزگی باید همین کارو می کردی


همینو بگو خاله جون بیخودی خودمو معطل کردم
عمه اریسا کوشمولو
2 آبان 91 12:25
عزییییییییییزدلم خیلی بامزه ای
معلومه خیلی درگیرش بودی که تو یه هرعکس با یه لباسی
ایشالله به سلامتی بری تو اتاق خوشملت عزیزم


بله خاله جون هنوزم درگیرم خدا به داد مامانم برسه!!!!
مامان رهام
4 آبان 91 10:19
سلام
سلام اومدم بوسیدمتون و رفتم
هنوز درگیر اتاق فسقلی هستی


سلام گلم در کمد دیواریمون داستانی شده مونا جون. منم میبوسمتون
parisa
4 آبان 91 13:26
سلام سمانه جون بادی جدید 24 مشه اومد بیا سر بزن عزیزم
ستاره زمینی
4 آبان 91 20:43

عیدتون مبارک .شاه کلید تمام قفل ها را عیدی بگیرید انشالله..


چه دعای قشنگی شماهم همچنین
parisa
4 آبان 91 23:56
salam samane jon .24 mah man vase pesare khodam on gilase va ghermez rah raharo bardashtam kheili zibast va behesh miad. serie jadid biad behet khabar midam.18 mah:ghadesh az sar shone ta paiin 46 astin 26.5
مامان ایلیا
10 آبان 91 2:33
وای من قربونت بشم مهندس کوچولوی نازم.خسته نباشید آقا پسر گل.اتاقتونم مبارک.


خدانکنه خاله جون.یک دنیا ممنون